Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
E6ACTa-004
E6ACTa-005
E6ACTa-006
Wszystkie trzy już jeżdżą w CargoUnicie. Prawdopodobnie zmiana leasingobiorcy na CargoUnit. Poniżej zdjęcie:
[Obrazek: FB_IMG_1588616379759.jpg]
Odpowiedz

Teraz pytanie czy Industrial Division (CargoUnit to ich marka) to leasingobiorca/dzierżawca czy wykupili.
Odpowiedz

(06.05.2020, 13:48)sopelsky napisał(a): E6ACTa-004
E6ACTa-005
E6ACTa-006
Wszystkie trzy już jeżdżą w CargoUnicie. Prawdopodobnie zmiana leasingobiorcy na CargoUnit. 
Czy w tym przypadku STK zwróciło te pojazdy, czy one nadal u nich jeżdżą ?
Odpowiedz

(06.05.2020, 15:10)KazET21224142 napisał(a):
Czy w tym przypadku STK zwróciło te pojazdy, czy one nadal u nich jeżdżą ?
Napisałem, że trafiły w ręce CargoUnitu, więc pewnie CargoUnit (tudzież Industrial Division) wynajął/odkupił na własność od Newagu zwrócony przez STK tabor. Nie wiem na ile to prawda, takie są tylko moje przypuszczenia. Pewne jest to, że STK już prawie nie ma żadnego taboru - wszystko stopniowo od dłuższego czasu sprzedają i się pozbywają. Nawet S200-302 już jest w rękach ID.

EDIT:
MegaTVHD: "Teraz pytanie czy Industrial Division (CargoUnit to ich marka) to leasingobiorca/dzierżawca czy wykupili."
Wybacz, że nie zobaczyłem Twojego postu, ale też się do niego odniosę. Tak jak wyżej - nie mam pojęcia. Malowanie mogłoby świadczyć, że dalej na leasingu. Poczekajmy kilka dni - jeśli będą przemalowane na czarno, to na 99% kupno na własność, w przeciwnym wypadku leasing.
Odpowiedz

(03.05.2020, 14:49)KazET21224142 napisał(a): W bazie brakuje jeszcze jeszcze kilku lokomotyw serii SM42. Zrobiłem spis brakujących w bazie pojazdów:

SM42-2025 Właściciel: Celsa Huta Ostrowiec

SM42-2026 Właściciel: Cementownia Chełm. Dodatkowo pojazd posiada numer zakładowy: "15"

SM42-2027 Właściciel: Cemet

SM42-2040 Właściciel: Koksownia Zdzieszowice. Pojazd posiada numer zakładowy: "1"

SM42-2050 Właściciel: Veolia Energia Łódź lub Dalkia Łódź Polska. Przydział: Zakład DC-3

SM42-2065 Właściciel: Cemex (dane z 2016 roku)

SM42-2066 Właściciel: KolTar Grupa Azoty (dane z 2014 roku).

SM42-2081 Właściciel: Nieznany (dawniej prawdopodobnie Orlen co widać po malowaniu oraz podanej informacji na Zduńskich Wieściach Kolejowych). Dnia 8 stycznia 2020 roku stała odstawiona na terenie lokomotywowni we Wrocławiu, ale 13 lutego znalazła się w Gliwicach i była transportowana do huty Łabędy. Niestety nie wiem w jakim celu ona tam została przewieziona.

SM42-2082 Właściciel: Kolprem  od 2009 roku (wcześniej: Huta im. Włodzimierza Lenina w Krakowie od 1970 do 2004 roku, następnie używany w latach 2004-2007 przez ISPAT Polska Stal i Mittal Steel Poland a w latach 2007-2009 ArcellorMittal Polska)

SM42-2085 Właściciel: Veolia Energia Łódź lub Dalkia Łódź. Przydział: Zakład DC-3. Dodatkowe informacje: Pojazd posiadał w 2010 roku logo Shella na przodzie długiego nosa pod tabliczką producenta.

SM42-2094 Właściciel: Spedkoks (dawniej Kombinat Koksochemiczny Zabrze)

SM42-2099 Właściciel: Saint Gobain Glass Przydział: Huta szkła w Dąbrowie Górniczej

Informacje pochodzą z galerii Gigabyt i Rail Phototrans.

Niestety w naszej bazie nadal brakuje wielu prywatnych SM42, których zdjęcia są obecne w sieci. Nie jest łatwym ustalenie ich przeszłości i informacji o stacjonowaniu w dawnych czasach (wszystkie te maszyny mają blisko lub równo 50 lat), nie mniej jednak trzeba powoli zabrać się za ten temat. 
Dziękuję za informacje o tych maszynach, wkrótce w miarę wolnego czasu postaram się coś podziałać w tym temacie  Wink
Odpowiedz

Ja też dziękuje. W razie znalezienia informacji o kolejnych brakujących przemysłowych SM42 będę pisać w tym wątku.
Odpowiedz

Lista brakujących SM42 w bazie:

SM42-2103 Właściciel: Majkol Trans

SM42-2124 Właściciel: Elektrownia Ostrołęka

SM42-2172 Właściciel: Spedkoks

SM42-2185 Właściciel: Industrial Division (Wcześniej w roku 2009 właścicielem lokomotywy była elektrownia "Siersza" w Trzebini) W dniu 5 lipca 2019 roku pojazd był dzierżawiony przez JSW Logistics.

SM42-2201 Właściciel: CMC Poland (dawniej Huta Zawiercie)

SM42-2204 Właściciel: Cementownia Chełm. Pojazd dodatkowo posiada numer zakładowy "22".

SM42-2232 Właściciel: CTL Logistics. Pojazd dosyć często spotykany na Śląsku, gdzie obsługiwał bocznice kopalń.

SM42-2235 Właściciel: Boltech. W dniu 17 września 2019 roku pojazd przechodził próbę opornika w trakcie naprawy P5 na terenie firmy ASCO Rail.

SM42-2241 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "6"

SM42-2244 Dawny właściciel: Elektrownia Opole. Obecnie pojazd najprawdopodobniej został przebudowany na typ 6Dh-1 006.

SM42-2259 Dawny właściciel: CTL Logistics. W dniu 5 lub 6 grudnia 2006 roku lokomotywa zderzyła się z tirem marki MAN przewożącym żwir (30 ton) na przejeździe kolejowym w okolicach w Czerwonaka. Dalszy los pojazdu nieznany (W latach pojazd był własnością CTL Maczki Bór, a wcześniej należał do KP Maczki Bór).

SM42-2263 Właściciel: CTL Logistics

SM42-2273 Właściciel: Cemet

SM42-2289 Właściciel: PGG S.A KWK Mysłowice-Wesoła

SM42-2354 Właściciel: Veolia Energia Łódź. Przydział: EC-3

SM42-2372 Właściciel: Operator Logistyczny Paliw Płynnych

SM42-2373 Właściciel: Kopalnia Wapienia "Morawica"

SM42-2375 Właściciel: CTL Logistics (w 2004 rok CTL Maczki Bór)

SM42-2406 Dawny właściciel: Cemet - Pracowała na bocznicy cementowni w Górażdżach . W dniu 1 listopada 2009 roku pojazd uległ pożarowi podczas manewrów na stacji kolejowej Górażdże. Szczątki pojazdu były widziane jeszcze w lipcu 2013 roku na terenie bocznicy zakładu naprawczego PHU "Lokomotiv" w Stalowej Woli.

SM42-2413 Właściciel: PCC Silicium. W dniu 26 kwietnia 2016 roku pojazd przeszedł naprawę w zakładzie MTL ASCO RAIL w Pyskowicach.

SM42-2416 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "57"

SM42-2417 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "58"

SM42-2418 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "59"

SM42-2423 Właściciel: Cemet. W dniu 13 lutego 2020 roku pojazd widziany podczas naprawy na terenie Orion Kolej w Nowym Sączu.

SM42-2425 Właściciel: Euroterminal Sławków

SM42-2436 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "62"

SM42-2451 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "68"

SM42-2458 Właściciel: International Paper

SM42-2461 Właściciel: Cemet. W dniu 12 lipca 2012 roku pojazd przeszedł naprawę w MTL ASCO RAIL w Pyskowicach.

SM42-2462 Właściciel: CTL Logistics. Pojazd posiada EVN: 9251 3 620 255-1

SM42-2465 Właściciel: TAURON Wydobycie S.A. Zakład Górniczy "Sobieski"

SM42-2468 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "71"

SM42-2483 Właściciel: ZIK. Numer EVN: 9851 8 620 596-1

SM42-2490 Właściciel: TKP Silesia. Numer EVN: 9851 8 621 210-8

SM42-2493 Właściciel: Industrial Division. Pomiędzy grudniem a lutym 2018 pojazd przeszedł naprawę w Pyskowicach. W dniu 1 lutego 2019 roku pojazd był leasingowany przez PCC Intermodal S.A.
Odpowiedz

SM42-2509 Właściciel: Cemet

SM42-2513 Właściciel: Boltech (Wcześniej Bolsped Polska w latach 1993-2013 i od 1979 ZGH Bukowno)

SM42-2514 Właściciel: Spedkoks

SM42-2516 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy "73".

SM42-2519 Właściciel: CTL Rail (dane z 2004 roku). Obecny los pojazdu nieznany.

SM42-2520 Właściciel: CTL Logistics

SM42-2522 Właściciel: CMC Poland. Od 22.06.1979 Huta Zawiercie - nr zakładowy 5 (dane z Rail Phototrans)

SM42-2541 Właściciel: Ciech Cargo

SM42-2544 Właściciel: Spedkoks

SM42-2550 Właściciel: Cementownia Chełm

SM42-2555 Właściciel: Cementownia Chełm

SM42-2558 Właściciel: ISD Huta Częstochowa. Pojazd pracuje z oznaczeniem 6De-2558

SM42-2569 Właściciel: Tauron Wydobycie Zakład Górniczy Sobieski w Jaworznie

SM42-2571 Właściciel: Elektrownia Turów. Lokomotywa przebudowana na 6Dg-161.

SM42-2577 Właściciel: Kopalnia Soli "Kłodawa"

SM42-2584 Właściciel: Górnicze Zakłady Dolomitowe

SM42-2596 Właściciel: Tauron Wytwarzanie Oddział EC "Katowice"

SM42-2614 Właściciel:Tomaszowskie Kopalnie Surowców Mineralnych "Biała Góra"

SM42-2618 Właściciel: ISD Huta Częstochowa. Pojazd nosi oznaczenie 6De-2618.

SM42-2621 Właściciel: ISD Huta Częstochowa. Pojazd nosi oznaczenie 6De-2621. W 2017 roku stał na tyłach lokomotywowni zakładu. 

SM42-2623 Właściciel: Stal Serwis. Pojazd w 2014 roku posiadał oznaczenie Ls800-2 2623

SM42-2635 Właściciel: Sistema Poland

SM42-2637 Właściciel: ISD Huta Częstochowa. Pojazd nosi oznaczenie 6De-2637

SM42-2638 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy "75"

SM42-2640 Właściciel: CTL Logistics

SM42-2642 Właściciel: Cementownia Warta

SM42-2649 Właściciel: ISD Huta Częstochowa. Pojazd nosi oznaczenie 6De-2649

SM42-2653 Właściciel: Zakłady Tłuszczowe w Bodaczowie

SM42-2654 Właściciel: Stal Serwis Batory (Wcześniej Huta Batory w Chorzowie)

SM42-2659 Właściciel: PGE Oddział Elektrownia Opole

SM42-2662 Właściciel: PHU Lokomotiv

SM42-2663 Właściciel: PGE Oddział Elektrownia Opole

SM42-2667 Właściciel: PGE GiEK S.A

SM42-2670 Właściciel: CTL Logistics

SM42-8520 (ex SM42-2152) Właściciel: PUK Kolprem

SM42-7762 Właściciel: Dyrekcja Eksploatacji Cystern. Po październiku 2005 roku prawdopodobnie została sprzedana. Obecny los nieznany.

Jest też błąd, który nie wyświetla pojazdu SM42-2615 w serii. Wiem, że może przesadziłem, ale chciałem napisać w wątku listę SM42 których brakuje w bazie.
Odpowiedz

Dla lokomotyw serii 753 brakuje nowego malowania PKP Cargo International.
Pierwszy egzemplarz czyli 753 732-7 jest już w ruchu.

Czy mógłbym prosić o dodanie schematu malowania "niebieskie + jasnozielony pas" dla lokomotyw tej serii?
[Obrazek: 753x0_753.732-PKP-LKW-Walter-web.jpg]
Odpowiedz

Pomysł ciekawy. Ale problem tkwi w tym, że tej maszyny nie ma w Ilostanie. Sama lokomotywa 753 732-7 nie ma dopuszczenia do jazdy po sieci PKP PLK.

Też mam jedno pytanie, czy seria LDH-70 pojawi się w Ilostanie ?
Odpowiedz

Ok, faktycznie, nie posiada dopuszczenia do jazdy po sieci PKP PLK. Nie było tematu Smile
Odpowiedz

LDH70 sie u nas nie pojawią.
Odpowiedz

U kurka dlaczego ? Co jest tego przyczyną ?
Odpowiedz

Brakuje 6Dg-116
92 51 3 620 261-9 PL-PMTLU
P4 19.06.2018 Chyba robili naprawę u siebie.
Malowanie oczywiście Pol-Miedzi
Odpowiedz

Brak info odnośnie lokomotywy wyjściowej...
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.