Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
Teraz pytanie czy Industrial Division (CargoUnit to ich marka) to leasingobiorca/dzierżawca czy wykupili.
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Ja też dziękuje. W razie znalezienia informacji o kolejnych brakujących przemysłowych SM42 będę pisać w tym wątku.
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Lista brakujących SM42 w bazie:
SM42-2103 Właściciel: Majkol Trans
SM42-2124 Właściciel: Elektrownia Ostrołęka
SM42-2172 Właściciel: Spedkoks
SM42-2185 Właściciel: Industrial Division (Wcześniej w roku 2009 właścicielem lokomotywy była elektrownia "Siersza" w Trzebini) W dniu 5 lipca 2019 roku pojazd był dzierżawiony przez JSW Logistics.
SM42-2201 Właściciel: CMC Poland (dawniej Huta Zawiercie)
SM42-2204 Właściciel: Cementownia Chełm. Pojazd dodatkowo posiada numer zakładowy "22".
SM42-2232 Właściciel: CTL Logistics. Pojazd dosyć często spotykany na Śląsku, gdzie obsługiwał bocznice kopalń.
SM42-2235 Właściciel: Boltech. W dniu 17 września 2019 roku pojazd przechodził próbę opornika w trakcie naprawy P5 na terenie firmy ASCO Rail.
SM42-2241 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "6"
SM42-2244 Dawny właściciel: Elektrownia Opole. Obecnie pojazd najprawdopodobniej został przebudowany na typ 6Dh-1 006.
SM42-2259 Dawny właściciel: CTL Logistics. W dniu 5 lub 6 grudnia 2006 roku lokomotywa zderzyła się z tirem marki MAN przewożącym żwir (30 ton) na przejeździe kolejowym w okolicach w Czerwonaka. Dalszy los pojazdu nieznany (W latach pojazd był własnością CTL Maczki Bór, a wcześniej należał do KP Maczki Bór).
SM42-2263 Właściciel: CTL Logistics
SM42-2273 Właściciel: Cemet
SM42-2289 Właściciel: PGG S.A KWK Mysłowice-Wesoła
SM42-2354 Właściciel: Veolia Energia Łódź. Przydział: EC-3
SM42-2372 Właściciel: Operator Logistyczny Paliw Płynnych
SM42-2373 Właściciel: Kopalnia Wapienia "Morawica"
SM42-2375 Właściciel: CTL Logistics (w 2004 rok CTL Maczki Bór)
SM42-2406 Dawny właściciel: Cemet - Pracowała na bocznicy cementowni w Górażdżach . W dniu 1 listopada 2009 roku pojazd uległ pożarowi podczas manewrów na stacji kolejowej Górażdże. Szczątki pojazdu były widziane jeszcze w lipcu 2013 roku na terenie bocznicy zakładu naprawczego PHU "Lokomotiv" w Stalowej Woli.
SM42-2413 Właściciel: PCC Silicium. W dniu 26 kwietnia 2016 roku pojazd przeszedł naprawę w zakładzie MTL ASCO RAIL w Pyskowicach.
SM42-2416 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "57"
SM42-2417 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "58"
SM42-2418 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "59"
SM42-2423 Właściciel: Cemet. W dniu 13 lutego 2020 roku pojazd widziany podczas naprawy na terenie Orion Kolej w Nowym Sączu.
SM42-2425 Właściciel: Euroterminal Sławków
SM42-2436 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "62"
SM42-2451 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "68"
SM42-2458 Właściciel: International Paper
SM42-2461 Właściciel: Cemet. W dniu 12 lipca 2012 roku pojazd przeszedł naprawę w MTL ASCO RAIL w Pyskowicach.
SM42-2462 Właściciel: CTL Logistics. Pojazd posiada EVN: 9251 3 620 255-1
SM42-2465 Właściciel: TAURON Wydobycie S.A. Zakład Górniczy "Sobieski"
SM42-2468 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy: "71"
SM42-2483 Właściciel: ZIK. Numer EVN: 9851 8 620 596-1
SM42-2490 Właściciel: TKP Silesia. Numer EVN: 9851 8 621 210-8
SM42-2493 Właściciel: Industrial Division. Pomiędzy grudniem a lutym 2018 pojazd przeszedł naprawę w Pyskowicach. W dniu 1 lutego 2019 roku pojazd był leasingowany przez PCC Intermodal S.A.
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
SM42-2509 Właściciel: Cemet
SM42-2513 Właściciel: Boltech (Wcześniej Bolsped Polska w latach 1993-2013 i od 1979 ZGH Bukowno)
SM42-2514 Właściciel: Spedkoks
SM42-2516 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy "73".
SM42-2519 Właściciel: CTL Rail (dane z 2004 roku). Obecny los pojazdu nieznany.
SM42-2520 Właściciel: CTL Logistics
SM42-2522 Właściciel: CMC Poland. Od 22.06.1979 Huta Zawiercie - nr zakładowy 5 (dane z Rail Phototrans)
SM42-2541 Właściciel: Ciech Cargo
SM42-2544 Właściciel: Spedkoks
SM42-2550 Właściciel: Cementownia Chełm
SM42-2555 Właściciel: Cementownia Chełm
SM42-2558 Właściciel: ISD Huta Częstochowa. Pojazd pracuje z oznaczeniem 6De-2558
SM42-2569 Właściciel: Tauron Wydobycie Zakład Górniczy Sobieski w Jaworznie
SM42-2571 Właściciel: Elektrownia Turów. Lokomotywa przebudowana na 6Dg-161.
SM42-2577 Właściciel: Kopalnia Soli "Kłodawa"
SM42-2584 Właściciel: Górnicze Zakłady Dolomitowe
SM42-2596 Właściciel: Tauron Wytwarzanie Oddział EC "Katowice"
SM42-2614 Właściciel:Tomaszowskie Kopalnie Surowców Mineralnych "Biała Góra"
SM42-2618 Właściciel: ISD Huta Częstochowa. Pojazd nosi oznaczenie 6De-2618.
SM42-2621 Właściciel: ISD Huta Częstochowa. Pojazd nosi oznaczenie 6De-2621. W 2017 roku stał na tyłach lokomotywowni zakładu.
SM42-2623 Właściciel: Stal Serwis. Pojazd w 2014 roku posiadał oznaczenie Ls800-2 2623
SM42-2635 Właściciel: Sistema Poland
SM42-2637 Właściciel: ISD Huta Częstochowa. Pojazd nosi oznaczenie 6De-2637
SM42-2638 Właściciel: PUK Kolprem. Pojazd posiada numer zakładowy "75"
SM42-2640 Właściciel: CTL Logistics
SM42-2642 Właściciel: Cementownia Warta
SM42-2649 Właściciel: ISD Huta Częstochowa. Pojazd nosi oznaczenie 6De-2649
SM42-2653 Właściciel: Zakłady Tłuszczowe w Bodaczowie
SM42-2654 Właściciel: Stal Serwis Batory (Wcześniej Huta Batory w Chorzowie)
SM42-2659 Właściciel: PGE Oddział Elektrownia Opole
SM42-2662 Właściciel: PHU Lokomotiv
SM42-2663 Właściciel: PGE Oddział Elektrownia Opole
SM42-2667 Właściciel: PGE GiEK S.A
SM42-2670 Właściciel: CTL Logistics
SM42-8520 (ex SM42-2152) Właściciel: PUK Kolprem
SM42-7762 Właściciel: Dyrekcja Eksploatacji Cystern. Po październiku 2005 roku prawdopodobnie została sprzedana. Obecny los nieznany.
Jest też błąd, który nie wyświetla pojazdu SM42-2615 w serii. Wiem, że może przesadziłem, ale chciałem napisać w wątku listę SM42 których brakuje w bazie.
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Pomysł ciekawy. Ale problem tkwi w tym, że tej maszyny nie ma w Ilostanie. Sama lokomotywa 753 732-7 nie ma dopuszczenia do jazdy po sieci PKP PLK.
Też mam jedno pytanie, czy seria LDH-70 pojawi się w Ilostanie ?
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
LDH70 sie u nas nie pojawią.
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
U kurka dlaczego ? Co jest tego przyczyną ?
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 0
Dołączył: 20.06.2013
Reputacja:
2
Brakuje 6Dg-116
92 51 3 620 261-9 PL-PMTLU
P4 19.06.2018 Chyba robili naprawę u siebie.
Malowanie oczywiście Pol-Miedzi
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
Brak info odnośnie lokomotywy wyjściowej...