21.12.2016, 10:02
Doszło do uszkodzenia mostu, dlatego nie jeździły.
Koleją w Bieszczady
|
21.12.2016, 10:02
Doszło do uszkodzenia mostu, dlatego nie jeździły.
21.12.2016, 12:35
https://www.facebook.com/reaktywacja.poc...=3&theater
Pismo w sprawie uruchomienia weekendowego pociągu Kraków - Gorlice.
21.12.2016, 18:14
(21.12.2016, 10:02)szy_mat napisał(a): Doszło do uszkodzenia mostu, dlatego nie jeździły. Zerwanie mostu nad Popradem w St. Sączu było bodajże w 2010 roku. W 2014 był remont ( odcinkami) Tarnów - Stróże
greenman1435
21.12.2016, 19:20
Tak, most został zniszczony w czerwcu 2010. Nowy oddany oddano w styczniu 2011. Przez pół roku były objazdy przez Zagórz - Łupków, a także Nowy Sącz - Chabówka.
26.02.2018, 16:43
Tego jeszcze nie było.
Cytat:Dotyczy: Postępowania zakupowego na Świadczenie podwykonawstwa kolejowych usług przewozowych (podwykonawstwo usługi przewozowej na odcinku Jasło – Zagórz – Jasło), oznaczonego nr. 26/01/PRZ/2018 Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej „PKP Intercity” S.A. działając jako Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zakupowym informuje, że według przyjętego kryterium oceny ofert, za najkorzystniejszą uznał ofertę SKPL Cargo sp. z o.o., Zbiersk Cukrownia 54, 62-830 Zbiersk. Oferent ten jako jedyny złożył ofertę, która okazała się ważna i podlegająca rozpatrzeniu. W pierwszym etapie postępowania ww. oferta otrzymała maksymalną liczbę - 100 pkt. w kryterium ceny. Zgodnie z treścią Zapytania ofertowego Zamawiający zaplanował przeprowadzenie drugiego etapu postępowania (negocjacji). Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej Oferent SKPL Cargo sp. z o.o. po drugim etapie postępowania również otrzymał maksymalną liczbę - 100 pkt. w kryterium ceny. Jak wynika z powyższych danych, oferta ww. podmiotu uzyskała maksymalną liczbę punktów, co jest jednoznaczne z uznaniem tejże ofert za najkorzystniejszą w ramach przedmiotowego postępowania zakupowego.Źródło: PKP IC Reasumując, z powodu barku sprawnych lokomotyw spalinowych PKP IC, SKPL będzie służyła jako kolejowa zastępcza komunikacja... pociągowa (motoraczkowa)
06.03.2018, 15:37
SKPL bez postojów w Krośnie-Mieście, ale z rezerwacją miejsc
Pociągi uruchamiane przez SKPL Cargo w ramach współpracy z PKP Intercity nie zatrzymają się w Krośnie-Mieście. W internecie wciąż trudno znaleźć obowiązujący rozkład jazdy tych kursów, bo nie ma go na razie w popularnej wyszukiwarce, a na stronie internetowej ogólnopolskiego przewoźnika podawano informacje nieścisłe. W lekkich wagonach motorowych, podobnie jak w innych pociągach TLK, będzie obowiązywać rezerwacja miejsc. Rynek Kolejowy
06.03.2018, 23:31
Mam mieszane uczucia. Z jednej strony inicjatywa bardzo fajna i przyszłościowa (np. IC do Zamościa a stamtąd motoraczek do Hrubieszowa) jednak z drugiej strony to wszystko jest pokłosiem wieloletnich zaniedbań w kwestiach taborowych...
06.03.2018, 23:44
Pomijając względy taborowe, to lepiej jednak jak coś w ogóle będzie jeździć, i ktoś tym ma podróżować.
Jaki tabor poza 810 , byłby dobry na takich dojazdówkach oraz na innych tego typu trasach bez "druta ? tak czysto fantazyjnie, można pomyśleć np. jakiś dalekobieżny szynobus dla IC czy to był dobry pomysł, bo poza tematem, ciągniecie czasem dwóch wagonów nie jest zbyt opłacalne w zależności od frekwencji w danym pociągu. Ale również popieram tego typu działania/inicjatywę
2️⃣6️⃣.0️⃣5️⃣.1️⃣3️⃣ ➡️ 2️⃣6️⃣.0️⃣5️⃣.2️⃣3️⃣
10 lat na ForumKolejowe.pl YouTube https://youtube.com/@norbis97?si=FFY-AGST2qPE-uME Facebook https://pl-pl.facebook.com/PomorskaKolejwObiektywie/ Fotoblog https://norbis97.flog.pl/
06.03.2018, 23:54
Dogadanie się PKP IC z SKPL tak jak wspominaliście, jest efektem braku lokomotyw spalinowych w PKP IC. Jednak mimo to lepszy motorak niż autobus komunikacji zastępczej. Szkoda tylko, że tak jak jest wspomniane, oba połączenia pojadą bez postoju na przystankach Krosno Miasto i Sanok Miasto. W obu przypadkach powinny się zatrzymywać tak na przystankach w mieście, skąd jest bliżej do centrum, jak i na głównych dworcach, gdzie z kolei jest dobry punkt przesiadkowy do autobusów.
Te dwie pary motoraków, będą niestety jedynymi połączeniami kolejowymi w Bieszczadach. Jak widać, UMWP i Polregio zapomnieli o tym regionie zupełnie. W okresie wakacji ma tam kursować jedynie jedna weekendowa para pociągów z Rzeszowa do słowackich Medzialaborców.
26.06.2018, 11:06
Miało być pięknie, a wyszło jak zwykle. Według wyszukiwarki 3 minutowy czas na przesiadkę w Jaśle jest za krótki, przez co nie da się kupić biletu w całej relacji przez internet. PKP Intercity niby obiecuje że sytuacja zostanie naprawiona, ale znając realia to zanim tak się stanie to się wakacje skończą.
Szczegóły: Rynek Kolejowy
29.03.2019, 15:55
Województwo podkarpackie podpisało umowy na dofinansowanie kwotą prawie 22 milionów złotych wykonania dokumentacji projektowych dla rewitalizacji linii kolejowej 108 Jasło – Zagórz, linii 107 Zagórz – Łupków oraz budowy łącznicy kolejowej Jedlicze – Szebnie.
Szczegóły: Rynek Kolejowy Szkoda tylko że w planach nie uwzględniono rewitalizacji odcinka linii 108 Zagórz - Krościenko, bo to właśnie przy tej linii znajduje się znaczna część istotnych dla ruchu turystycznego bieszczadzkich miejscowości (min. Lesko czy Ustrzyki Dolne).
24.11.2022, 21:43
Prawdopodobnie nie uwzględniono tego, bo turyści, którzy chcą wypocząć i zwiedzić ciekawe atrakcje, nie jeżdżą pociągami w Bieszczady. Każdy kto tam jedzie bierze ze sobą często spory bagaż, a więc tylko i wyłącznie samochód jeśli mówimy o ruchu turystycznym.
05.12.2022, 12:49
Ludzie nie jeżdżą pociągami nie dlatego że mają bagaż tylko bo pociągów tam jest bardzo mało.
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Koleją do Czech | kazio | 53 | 36 372 |
22.05.2023, 10:52 Ostatni post: Adams |
|
Warszawa: mniej osób dojeżdża koleją | kazio | 1 | 2 510 |
02.02.2017, 10:47 Ostatni post: masovian |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |