Liczba postów: 266
Liczba wątków: 15
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
0
W imieniu organizatorów (i własnym) dziękujemy za skorzystanie z naszej oferty i miłe spędzony wspólnie czas. Nie ukrywam, że prace nad następnym specjalem już trwają ale na chwilę obecną nie moge nic więcej powiedzieć ;-)
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Oczywiście, niech to będzie owiane tajemnicą, ale oczywiście otwarcie liczę na Borsiga ;-)
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
mikrobart fajne zdjęcia. Jeżeli pozwolisz pierwszy zostanie na moim pulpicie ;-)
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
A info o tej "imprezie" było gdzieś podane?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Lutek, nie, ja nie odnalazłem nigdzie takiej informacji. Nie wiem dlaczego słowo impreza jest wzięte w cudzysłowie, czyżby impreza nie zasługiwała na to miano?
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
No skoro to byłaby impreza to powinna być ona jakoś nagłośniona.
Liczba postów: 266
Liczba wątków: 15
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
0
Impreza nie była nagłośniona, ponieważ miała być bardzo kameralnym spotkaniem osób, które w jakiś sposób z nami współpracującą (takie podziękowanie). Było to też sprawdzenie, czy jesteśmy w stanie zorganizować pociąg specjalny a najlepiej sprawdzić to początkowo na małej grupie. Przejazd pokazał, że jest to możliwe. Na dodatek uczestnicy wyrazili zainteresowanie kolejnym pociągiem co nas bardzo cieszy.
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Ważna była przede wszystkim rewelacyjna atmosfera w lokomotywowni, ludzie świetni, więc liczę na kolejne imprezy. Jedno "ale" - niech będzie na to ciut więcej czasu, bo byliśmy brutalnie poganiani przez Tp4 ;-)
Liczba postów: 266
Liczba wątków: 15
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
0
Brutalnie czy nie u nas też jest rozkład jazdy, którego należy się trzymać. Zachowywałem się jak typowy organizator fotostopów ;-). Na dodatek musieliśmy wykonać dodatkowe manewry, w WLs40-100 było trzeba uzupełnić oleje a wagony pozamiatać.
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Oczywiście, żartuję, zresztą jak wychodziłem to Pan mechanik ochoczo zamiatał. Co to za zwyczaje, żeby mechanik brał się do miotły? ;-)
Liczba postów: 266
Liczba wątków: 15
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
0
Czyli zwyczaj znany na wąskich torach :-)
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon