19.06.2013, 10:05
PB napisał(a):ważny przez siedem kolejnych dni od momentu zakupu i obowiązujący wyłącznie na linii P9 łączącej Radom z Warszawą...
Pozdrawiam ;-)
PolskiBus - konkurencja również dla kolei
|
19.06.2013, 10:05
PB napisał(a):ważny przez siedem kolejnych dni od momentu zakupu i obowiązujący wyłącznie na linii P9 łączącej Radom z Warszawą...
Pozdrawiam ;-)
19.06.2013, 10:21
a tym czasem:
Cytat:Dzisiaj 19 czerwca, PolskiBus.com ma przyjemność ogłosić, że dokonał zamówienia na 25 dwupokładowych autokarów Van Hool Astromega TDX27. Dostawa nowych i najwyższej jakości pojazdów planowana jest na koniec 2013 roku.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
19.06.2013, 10:42
Jak widać PB skutecznie walczy na rynku, myślę że to nie koniec bo Pendolino tu nie pomoże.
19.06.2013, 23:40
Walczy skutecznie choć jak to na prywaciarza przestało tylko tam gdzie jest to opłacalne. Już z paru tras się "zwinął"
20.06.2013, 00:23
rysiogeniusz napisał(a):Walczy skutecznie choć jak to na prywaciarza przestało tylko tam gdzie jest to opłacalne. Już z paru tras się "zwinął"I to w jaki sposób. Żadnej informacji w listach z aktualnościami, żadnego komunikatu na stronie, żadnej oficjalnej informacji na profilu facebook. W informacjach prasowych były tylko potwierdzenia informacji, jakichkolwiek komentarzy nt. decyzji odmówiono.
20.06.2013, 10:49
rysiogeniusz napisał(a):Walczy skutecznie choć jak to na prywaciarza przestało tylko tam gdzie jest to opłacalne. Już z paru tras się "zwinął" Twój Szczecin jest tu doskonałym przykładem, gdzie liczba kursów spadła do... 0. Na Bydgoszczy, gdzie jest dobra oferta kolei z 4 kursów ostały się 3... Wraz z wejściem normalnego rozkładu z czasami przejazdu ok. 2.40 h nie oszukujemy się, że zacznie rzeź kursów PB na E-65. Dla ludzi jeżdżących służbowo jednak zazwyczaj istotny jest czas przejazdu, nie cena. Dlatego w miarę nieźle trzymają się relacje EIC do Katowic, Krakowa czy Poznania. 2.40 z Centrum do Centrum dla PB są przy trasach rzędu 300 km nie osiąglane.
Pozdr.
CAr.
20.06.2013, 19:46
Skoro ludzie nie chcą jeźzić, to przecież nikt ze swojej kieszeni nie wyciągnie pieniędzy dla idei.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
20.06.2013, 19:57
Przez zlikwidowaniem jednej pary jeździło więcej ludzi, szczególnie na tych kursach, które zlikwidowali.
Poza tym nigdzie nie padło stwierdzenie, że linia ta jest nierentowna. Być może była rentowna, ale w małym stopniu, który nie zadowalał właścicieli.
01.07.2013, 18:24
Na trasie z Katowic do Warszawy kierowcy Polskiego Busa ewidentnie przekraczają prędkość. Autobusy mają dopuszczenie na 100 km/h, ale obowiązuje ono wyłącznie na drogach ekspresowych i autostradach. Na drodze z Warszawy do Katowic droga ekspresowa jest tylko miejscami do Piotrkowa Trybunalskiego, dalej cały czas krajowa, ewentualnie krajowa dwujezdniowa. Tymczasem kierowcy cały czas jadą 90-105 km/h. Nie przyjeżdżają jakoś dużo przed planem, a to oznacza że rozkład Polskiego Busa z Warszawy do Katowic jest przesadzony.
01.07.2013, 20:47
A dziwisz się? Bo ja nie.
01.07.2013, 21:52
Mariusz W. napisał(a):Na drodze z Warszawy do Katowic droga ekspresowa jest tylko miejscami do Piotrkowa Trybunalskiego, dalej cały czas krajowa, ewentualnie krajowa dwujezdniowa. Tymczasem kierowcy cały czas jadą 90-105 km/h. Nie przyjeżdżają jakoś dużo przed planem, a to oznacza że rozkład Polskiego Busa z Warszawy do Katowic jest przesadzony. Chyba wiesz, do kogo o swoich spostrzeżeniach napisać? http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/image ... 209015.jpg Krokodyle już czekają. ITD to takie drogowe UTK ;-)
Bahnfahren ist unser Business
01.07.2013, 22:08
Mariusz W. napisał(a):Autobusy mają dopuszczenie na 100 km/h, ale obowiązuje ono wyłącznie na drogach ekspresowych i autostradach. Na drodze z Warszawy do Katowic droga ekspresowa jest tylko miejscami do Piotrkowa Trybunalskiego, dalej cały czas krajowa, ewentualnie krajowa dwujezdniowa. Tymczasem kierowcy cały czas jadą 90-105 km/h. Nie przyjeżdżają jakoś dużo przed planem, a to oznacza że rozkład Polskiego Busa z Warszawy do Katowic jest przesadzony.Na dwujezdniowych krajowych poza terenem zabudowanym też obowiązuje.
02.07.2013, 00:19
Barciur napisał(a):Na dwujezdniowych krajowych poza terenem zabudowanym też obowiązuje.No nie bardzo. Cytat:Art. 20 ust. 4 Prawa o ruchu drogowym:O drogach dwujezdniowych poza obszarem zabudowanym ani w tym, ani w innych przepisach PoRD nic w tej kwestii nie wspomniano. Znak D-39 również to potwierdza:
02.07.2013, 06:07
Droga dwujezdniowa poza terenem zabudowanym to czwarty od góry wiersz w znaku D39. Obowiązuje 100 km/h.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
03.07.2013, 09:55
mikrobart napisał(a):Droga dwujezdniowa poza terenem zabudowanym to czwarty od góry wiersz w znaku D39. Obowiązuje 100 km/h.Nie czwarty, a trzeci. Kolejno od góry:
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |