24.04.2015, 15:21
To ciąg dalszy nawalanki z LE. Natomiast czas przejazdu 4:20 mało realny, zwłaszcza jak na remoncie koło Jędrzejowa zrobią wahadełka.
PolskiBus - konkurencja również dla kolei
|
24.04.2015, 15:21
To ciąg dalszy nawalanki z LE. Natomiast czas przejazdu 4:20 mało realny, zwłaszcza jak na remoncie koło Jędrzejowa zrobią wahadełka.
25.04.2015, 16:08
4:00 to taki spokojny czas na samochód, na autobus liczyłbym 4:30.
Ale fakt, niedawno nawet w nocy stałem w mini korku na jednym z punktów przebudowy DK7 pod Szydłowcem...
26.04.2015, 06:43
LE jak raz znimi jechałem to zrobił 4:27 w zwykły dzień tygodnia. Podejrzewam, że w piątki nie są w stanie tego czasu osiągnąć. A co dopiero 4:20...
26.04.2015, 09:53
Ale w rozkładzie będzie wyglądać dobrze
Opóźnienia pasażerowie PB wybaczają...
04.05.2015, 23:49
Od 8 maja P4 Warszawa - Wrocław w 4:50, Łódź - Wrocław w 3:05.
05.05.2015, 09:02
5 godzin to nadal dużo. 3:40 pociągiem. Jest jednak różnica.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
05.05.2015, 12:01
I tak na tej trasie najlepiej PB wychodzi w porównaniu z koleją. W trasach z Warszawy na Kraków, Katowice, czy Gdańsk wychodzą dużo gorzej.
05.05.2015, 23:40
DamianT napisał(a):5 godzin to nadal dużo. 3:40 pociągiem. Jest jednak różnica. Teraz porównaj sobie czas przejazdu TLK, czy to przez Łódź (ponad 6h - 4 pary), czy Częstochowę (5:20 - 1 para) Dla 3:40 konkurencją jest S8, z czasem przejazdu 3h.
06.05.2015, 06:27
No i mniej więcej dlatego PIC przegrywa konkurencje z PB na trasie Warszawa - Wrocław. EIP dużo droższe, a zysk czasowy niewielki, a TLK pomimo, że nieco droższe przentuje gorszy czas przejazdu...
Zresztą LOT i Ryanair też są wdzięczne za słabą infrastrukturę kolejową na trasie W-wa - Wrocław. Żadna linia krajowa nie opłaca się tak jak właśnie ta...
06.05.2015, 09:25
Urbi napisał(a):Teraz porównaj sobie czas przejazdu TLK, czy to przez Łódź (ponad 6h - 4 pary), czy Częstochowę (5:20 - 1 para) Ja porównuję najszybsze połączenia. Tylko pod kątem czasowym. Każdy ma wybór, czy woli zapłacić mniej i jechać 6 godzin, czy więcej i jechać 3,5 godziny.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
07.05.2015, 08:06
W stosunku do kolejowych połączeń ekonomicznych (czyli naturalnej konkurencji PB), czasy są wręcz bezkonkurencyjne. W stosunku do Pendo, jest to już tylko godzina różnicy, to już nie jest bardzo dużo. Godzina różnicy, przy nawet najniższej cenie na Pendo w relacji Warszawa - Wrocław (59zł) może wyciągnąć pasażera ekonomicznego z Pendo do PB za 30zł. Nic dziwnego, że połączeń Pendo do Wrocławia jest mało, a frekwencja nie zachowawca. Pasażer biznesowy, ze względu na niską mobilność połączeń, wybiera podróż samochodem zapewniającym jeszcze lepszy czas przejazdu od Penodolino, a pasażer ekonomiczny wybiera konkurencje autobusową, szczególnie kiedy kolejowe połączenia ekonomiczne jadą ponad 6 godzin.
30.05.2015, 14:45
Kolejny wypadeczek:
Cytat:Kierowca Polskiego Busa wjechał w tył osobowego volkswagena i tym samym zapoczątkował "efekt domina". Volkswagen uderzył w nissana, ten w fiata, a fiat uszkodził opla.źródło: http://kontakt24.tvn24.pl/zderzenie-pol ... 70095.html Czyżby nadmierna prędkość? ]->
30.05.2015, 18:50
Zapomniałeś jeszcze o tym jak 16 maja na A2 PB wleciał do rowu - na szczęście jechał bez pasażerów
PB w rowie Pozdrawiam sm31-131
03.06.2015, 06:34
No to OCe musiał im pójść w górę po takich wyczynach...
04.06.2015, 11:59
Wczoraj jechała ze mną, mówiąc eufemistycznie, bardzo zdenerwowana pani, której nie pojechał Polski Bus z Torunia do Katowic. Nakichała na autobus i pojechała pociągiem. Ale intryguje mnie, co mogło się stać?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |