Liczba postów: 291
Liczba wątków: 14
Dołączył: 15.12.2011
Reputacja:
0
Światowid napisał(a):Znajomych parlamentarzystów mamy wielu. Co poddaje wątpliwości szczerość Waszych intencji. Nie mówię że tak jest, ale po takim tekście wygląda to na zwykłe polityczne jątrzenie ze strony opozycji, za pośrednictwem organizacji oddolnych. Zastanówcie się, czy nie jesteście przez "znajomych" wykorzystywani...
Światowid napisał(a):To nie są bzdury i brednie. Znamy szczegóły tych rozmów ale nie możemy tego upublicznić. Hahahahahahahahah ;-D No przepraszam ale musiałem. ;-D
Światowid napisał(a):Dowodów nie będzie jeżeli media nie zaczną węszyć tego burdelu, a wtedy znajdą się szybko. Czyli te dowody w końcu są, czy ich nie ma? Mamy je dopiero znaleźć (czy może lepiej - sfabrykować)?
Szkoda czasu na takie dywagacje.
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 2
Dołączył: 05.12.2012
Reputacja:
0
@ Dudzio
Dywagacje dywagacjami ale już od lutego mają być ostre cięcia TLK, w szczególności na Twojej linii oraz innych, kursujących przez cały kraj (Monciak z Przemyśla, Cegielski, Solina/Noteć), także z każdą korektą rozkładu TLK będzie coraz mniej. A w grudniu nastąpi ich ostateczny koniec.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
@ Światowid, ja mam takie pytanie, gdzie jest ten bezpośredni TLK z Bydgoszczy do Szczecina przez Wałcz, który niedawno zapowiadałeś na forum?
Co do planów ministerialnych to o ile plany udupienia TLK faktycznie istnieją to przypominam, że do 2014 roku pan Nowak może już nie być ministrem - wystarczy, że za wysoko podskoczy, a słupki wiadomej partii trochę za mocno spadną . Natomiast nie wiadomo jaki udział ma w tym prezes PKP S.A, któremu wydaje się chyba, że zarządza Biedronką, co można łatwo odczytać z jego wypowiedzi.
Sceptycznie podchodzę do wszystkich sensacyjnych przecieków.
Jaro
Liczba postów: 134
Liczba wątków: 10
Dołączył: 26.03.2011
Reputacja:
0
Mówcie sobie co chcecie. My wiemy swoje. Co do pociągu Szczecin-Bydgoszcz p. Wałcz nigdzie nie było napisane, że pociąg ma ruszyć zgodnie z tym rozkładem jazdy. Zresztą dokument, który jest wystawiony przez Ministerstwo Transportu określa plany do 2015 roku. Ale skoro ktoś nie czyta wszystkiego dokładnie to potem ma pretensje do Pana Boga że ma dzieci krzywe.
Kolej to najlepszy środek transportu.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Światowid napisał(a):Zresztą dokument, który jest wystawiony przez Ministerstwo Transportu określa plany do 2015 roku.
Jaki znów dokument? Pewnie nie możecie tego zdradzić?
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
Światowid, masz nam za złe, że co do tych informacji niektórzy odnoszą się sceptycznie, ale:
1. Nie popieracie tego żadnymi dowodami, nie ma nawet żadnych przesłanek ku temu.
2. Pisanie "wiem, ale nie powiem" nie wpływa pozytywnie na wiarygodność.
3. Nie jest to pierwsza sensacyjna wiadomość, poprzednia brzmiała "PR likwidują wszystkie kasy" i nie potwierdziła się ani na jotę.
Liczba postów: 134
Liczba wątków: 10
Dołączył: 26.03.2011
Reputacja:
0
Co do PR i kas informacja potwierdziła się ponieważ Przewozy Regionalne likwidują swoje kasy i bedą likwidowały. Przykładem jest chociażby Dolny Śląsk, gdzie połowa kas została przejęta przez ajenta i za utrzymanie tych kas spółka już nie odpowiada. Następna kasa poleciała już od wczoraj w Węglińcu. Spółka dąży do tego aby pozbywać się wszystkich kas w kraju, a przynajmniej tych, które są najmniej rentowne. Mn óstwo kas PR zlikwidowało również w małopolskim.
Co do likwidacji TLK oczywiście że narazie jeszcze nie ma dowodów i narazie ich nie będzie. Ministerstwo Transportu nie jest takie głupie i będzie trzymało wszelkie papiery potwierdzające do ostatniej chwili, aby ogłosić to wszystko wtedy, kiedy już nie będzie czasu na jakiekolwiek działania.
Obyście się wszyscy nie obudzili z ręką w nocniku, tak jak miało to miejsce w 2009 roku kiedy połowa TLK wyleciała a wielu z pozostałych skrócono trasy.
psim
Dokument został już dawno upubliczniony na naszej stronie. Trzeba tylko zaj rzeć i przeczytać.
Plan transportowy MT
Kolej to najlepszy środek transportu.
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 2
Dołączył: 05.12.2012
Reputacja:
0
Kwestia likwidacji TLK poruszana na stronie KODLK jest znana w środowisku kolejowym. Chcecie dowodów. A nie pomyśleliście, że dokumenty, które o tym mówią są tajne? I wyniesienie ich poza obręb firmy spowoduje konsekwencje wobec pracowników centrali IC? Jeśli rzeczywiście prawda jest likwidacja TLK to nic na to nie poradzimy, jeśli jednak nie - to nie my wychodzimy na idiotów tylko minister Massel i Slavko, którzy co innego obiecują a swoje robią. Zauważcie tez jedną ciekawą rzecz. Wszystkie projekty ICC zostały zaakceptowane przez MTBiGM a PRowy żaden. Modernizowany tabor jest przypisany DO TRASY a nie do kategorii pociągów. Może więc zarówno kursować na TLK jak i na EIC. Jako, że TLK zostanie zlikwidowane 1 stycznia 2014 tabor będzie jeździł na ekspresach.
Liczba postów: 291
Liczba wątków: 14
Dołączył: 15.12.2011
Reputacja:
0
Kłamiesz. Modernizowany i kupowany tabor jest jak najbardziej przypisany do kategorii. Nie może jeździć na pociągach kwalifikowanych, tylko dotowanych z budżetu państwa.(TLK).
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 2
Dołączył: 05.12.2012
Reputacja:
0
Niekoniecznie. Wagony, które zostaną poddane modernizacji dla IC będą przypisane DO TRAS (np Gdynia- Wrocław lub Szczecin-Przemyśl) a nie do kategorii. Mogą kursować zarówno na TLK jak i na EIC, co pozwala na elastyczne gospodarowanie taborem.
Co do modernizacji wagonów - SPOTy były przypisane do tras a nie kategorii i tak kursowały w PKP PR na pociągach pospiesznych oraz na osobowych (Kowalski, Schmidt).
Popatrz też na modernizacje Arrowów ze "starego" IC - nie były przypisane do kategorii lecz do trasy - Warszawa-Poznań-Szczecin/Wrocław, Kraków-Szczecin itd. Mogły zarówno kursować na "prześlugowych" TLK, jak i na pociągach ekspresowych.
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 6
Dołączył: 04.09.2011
Reputacja:
0
Excelsior napisał(a):Mogą kursować zarówno na TLK jak i na EIC, co pozwala na elastyczne gospodarowanie taborem. Muszą jeździć na połączeniach pełniących "misję publiczną". EIC takiej funkcji nie posiada i UE na pewno na to się nie da naciąć.
Excelsior napisał(a):Popatrz też na modernizacje Arrowów ze "starego" IC - nie były przypisane do kategorii lecz do trasy - Warszawa-Poznań-Szczecin/Wrocław, Kraków-Szczecin itd. Mogły zarówno kursować na "prześlugowych" TLK, jak i na pociągach ekspresowych. O ile mi wiadomo to modernizacje te były wykonywane ze środków własnych IC.
Liczba postów: 609
Liczba wątków: 2
Dołączył: 21.11.2011
Reputacja:
0
Światowid napisał(a):Co do PR i kas informacja potwierdziła się ponieważ Przewozy Regionalne likwidują swoje kasy i bedą likwidowały. Przykładem jest chociażby Dolny Śląsk, gdzie połowa kas została przejęta przez ajenta i za utrzymanie tych kas spółka już nie odpowiada. Czy według KODLK przejęcie kasy przez ajenta oznacza jej likwidację? Bo jeżeli tak to w jaki sposób można traktować np. kasy w Gdańsku Wrzeszczu, które zostały oddane w ajencję firmie ZW Renoma, a mimo to posiadają logo PKP IC :?
Cytat:Mnustwo kas (...) Trzeba tylko zajżeć
Ja też proponuję zajrzeć... do słownika.
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 2
Dołączył: 05.12.2012
Reputacja:
0
Katarzyna napisał(a):Czy według KODLK przejęcie kasy przez ajenta oznacza jej likwidację? Nie. Ale w wielu miastach nie ma już kas przewoźników: IC zlikwidowało swoje kasy w Gorzowie Wielkopolskim, Pile, Krzyżu (pozostała ajencyjna), Gnieźnie natomiast PRy w Kołobrzegu czy Kole.
Katarzyna napisał(a):Ja też proponuję zajrzeć... do słownika. Jak się pisze na szybko, to i potem takie gafy wychodzą. Niemniej nie pani rzeczą jest zwracanie uwagi lecz szefostwu tego forum.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Virakocha napisał(a):Mogą kursować zarówno na TLK jak i na EIC, co pozwala na elastyczne gospodarowanie taborem. Elastyczna jest guma w gaciach. Wydajną gospodarkę taborową można osiągnąć również dysponując nowym taborem tylko w kategorii TLK. Zresztą naprawdę myślisz, że nikt nie zadbał o to, żeby tabor zakupiony z publicznych pieniędzy jeździł tam, gdzie jest wykonywana misja publiczna?
Cytat: Popatrz też na modernizacje Arrowów ze "starego" IC - nie były przypisane do kategorii lecz do trasy - Warszawa-Poznań-Szczecin/Wrocław, Kraków-Szczecin itd. Mogły zarówno kursować na "prześlugowych" TLK, jak i na pociągach ekspresowych.
"Prześlugowe" TLK nie miały nic wspólnego z misją publiczną, więc Arowy były modernizowane ze środków własnych IC.
Jaro
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 2
Dołączył: 05.12.2012
Reputacja:
0
ET40 napisał(a):Zresztą naprawdę myślisz, że nikt nie zadbał o to, żeby tabor zakupiony z publicznych pieniędzy jeździł tam, gdzie jest wykonywana misja publiczna? Tylko, że misję publiczną można określić także przez pociągi ekspresowe (taki "myk" ze strony MTBiGM, pozwalający objąć pendolino misją publiczną). W ten sposób będzie się dotować pociągi kwalifikowane na trasach obsługiwanych padlinolino oraz zmodernizowanymi wagonami
ET40 napisał(a):Wydajną gospodarkę taborową można osiągnąć również dysponując nowym taborem tylko w kategorii TLK. Zgoda ale powiedz to panu Maliniakowi i spółce, którzy co innego mówią a co innego robią.
ET40 napisał(a):"Prześlugowe" TLK nie miały nic wspólnego z misją publiczną, więc Arowy były modernizowane ze środków własnych IC. Z założenia miały być tanie i samobilansujące się (choć były częściowo dotowane) jednak wyszła z tego kicha bo stanowiły podjazd dla segmentu premium :lol:
|