Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Znikanie SU45 ze szlaków PKP
#31
W Lublinie czynne numery to: 213, 220, 228 i 250.
http://dozer.kolej.org.pl/ <-- Kolejowa Galeria Dozera
Odpowiedz

#32
Fiatów w ruchu trochę jest. Jeśli nie obsługują połączeń pasażerskich to jadą z towarami. Sporo jest ich na Pomorzu, na Lubelszczyźnie, w rejonach Zbąszynka.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#33
Jeżeli chodzi o IC to mają na stanie czynnego jednego SU45 o numerze 118. Z wypożyczonych to śmiga 116, 161 oraz 168.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#34
Razem Fiatów sprawnych jest 14.
Białystok: 118, 161, 168
Lublin: 213, 220, 228, 250
Krzyż: 079, 089, 116, 174
Rzepin: 115, 164
Poznań: 246
Odpowiedz

#35
116 pomyka z Kalinką na odcinku Tczew - Braniewo, w zasadzie sezon już się kończy.
Odpowiedz

#36
CT Północny wystawił w przetargu na kasacje SU45-006,113,114, a CT Mazowiecko-Podlaski 027,030,060,130,136,159. Tydzień temu w CT Wschodnim na kasacje wystawiono także 151.
Odpowiedz

#37
przem710 napisał(a):116 pomyka z Kalinką na odcinku Tczew - Braniewo, w zasadzie sezon już się kończy.
W zasadzie teraz tak, ale jakby nie było należy pod Krzyż ;-).
Odpowiedz

#38
http://www.youtube.com/watch?v=iqKbRdKOVBk
Co robią SU w Lubelskim. Jak by się zawaliło to chociaż by szkoda nie było.
Odpowiedz

#39
MichałŁ napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=iqKbRdKOVBk
Co robią SU w Lubelskim. Jak by się zawaliło to chociaż by szkoda nie było.
No jak to co robią, kilka postów wcześniej, że 4 lokomotywy tej serii stacjonują w Lublinie ;-) .
Jakby się zawaliło, to byłaby wielka strata, to jedna z ciekawszych serii lokomotyw i wbrew pozorom nadal potrzebna, bo niby jakie mamy sprawne loki spalinowe z ogrzewaniem (nie licząc całych 4 sztuk SP32 w Krzyżu i kilku SU46 w Węglińcu)?
Odpowiedz

#40
No właśnie z tą sprawnością SU45 to jest coraz gorzej. Więc w takiej formie jak teraz ( czyli bez modernizacji) długo nie przetrwają.
A co ciekawego w niej widzisz ? Bo dla mnie ciekawostką jest jak można tak skomplikować układ elektryczny że bez podpierania czy mostkowania czegoś nie da się jeździć.
Odpowiedz

#41
Ze sprawnością SU45 jest coraz gorzej, bo od pewnego czasu nie ma przeprowadzanych napraw rewizyjnych pojazdów tej serii.
Widzisz jednak mimo tak "skomplikowanego" układu elektrycznego naprawiane sposobem gospodarczym dalej jeżdżą :-D .
Prawda jest jednak taka, że jak w przyszłym roku wyjdzie świadectwo serii wszystkie maszyny pójdą w odstawkę :-( .
Odpowiedz

#42
Jak nie ma części to nie ma jak przeprowadzić naprawy.
Odpowiedz

#43
Raczej tu nie chodzi o części, tylko kończy się świadectwo serii i przez to nikt nie chce już w fiaty inwestować. A szkoda, bo z tych obecnie sprawnych 14 myślę, że ze 3 sztuki na cele muzealne warto zachować. Póki co jedyna ocalała na 100% jest niesprawna maszyna ze skansenu w Kościerzynie.
Odpowiedz

#44
Zobaczymy jeszcze co wyjdzie Unikol-owi z 2 sztuk które odkupili od PKP IC.
Odpowiedz

#45
Ciekawe co będzie jak znikną SU45 z Rzepina...
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czynne SU45 KeM9T 4 3 894 14.01.2020, 11:40
Ostatni post: MegaTVHD
  ST45 - modernizacja SU45 Miderion 62 37 020 23.10.2019, 19:55
Ostatni post: zeus04
  Koniec SU45 SPA 243 92 247 24.10.2017, 13:28
Ostatni post: rustsaltz
  Czynne SU45 w Pomorskim norbis97 7 5 612 09.08.2013, 20:19
Ostatni post: przem710
  Pierwsza prywatna SU45 KlimaT 13 7 362 05.07.2013, 18:25
Ostatni post: Lutek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.