31.08.2011, 10:51
http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/1 ... 69df,1,3,5
Jak zwykle najpierw się buduje, potem się myśli. Przystanek nie będzie działał aż do wprowadzenia nowego rozkładu jazdy w grudniu, więc pociągi będą przez niego przejeżdżać bez zatrzymywania się.
Tramwaj przy przystanku również się nie zatrzyma - możliwe to będzie dopiero w listopadzie.
Wpisu:
pozwolę sobie szerzej nie komentować, ale zapytam tylko Pana redaktora - po co komu bocznica do zawracania?
Zapytam specjalistów - gdzie istnieją najbliższe przystankowi rozjazdy umożliwiające przejście na drugi tor? Na Praczach?
Jak zwykle najpierw się buduje, potem się myśli. Przystanek nie będzie działał aż do wprowadzenia nowego rozkładu jazdy w grudniu, więc pociągi będą przez niego przejeżdżać bez zatrzymywania się.
Tramwaj przy przystanku również się nie zatrzyma - możliwe to będzie dopiero w listopadzie.
Wpisu:
Cytat:Specjalne pociągi może jednak zamówić każdy z organizatorów większego przedsięwzięcia na wrocławskiej arenie. Jednak na tej trasie nie może kursować zbyt wiele specjalnych składów. Powód - brak bocznicy, na której mogłyby czekać lub zawrócić w kierunku Dworca Głównego.
pozwolę sobie szerzej nie komentować, ale zapytam tylko Pana redaktora - po co komu bocznica do zawracania?
Zapytam specjalistów - gdzie istnieją najbliższe przystankowi rozjazdy umożliwiające przejście na drugi tor? Na Praczach?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak