To nie jest ten z torem 1520 mm i 1435 mm :?
Virakocha, tak to ten peron.
Widać robiony jest pod połączenie Chełm-Kowiel, o którym tak trąbiono
W sumie to może i masz rację. Super by było jakby te połączenia w końcu uruchomiono. Zresztą wg wcześniejszych informacji PLK modernizacja peronu związana jest z Euro2012 (jest to najdłuższy peron).
Liczba postów: 461
Liczba wątków: 4
Dołączył: 02.03.2012
Reputacja:
0
Ma dużo wspólnego bo to na tej stacji mają odbywać się przesiadki ze składów szerokotorowych ;-)
Liczba postów: 1 078
Liczba wątków: 189
Dołączył: 04.05.2012
Reputacja:
0
Dzięki. Nie wiedziałem, że to nie będą pociagi bezpośrednie (ze zmiana wózków).
Liczba postów: 461
Liczba wątków: 4
Dołączył: 02.03.2012
Reputacja:
0
Jeśli dobrze pamiętam to na samym początku boomu na Euro były plany zabudowy systemu SUW2000 w Dorohusku i rozwoju siatki bezpośrednich szybkich połączeń. Jak zwykle jednak skończyło się tym, że w Chełmie będzie przesiadka ze składów ukraińskich na polskie.
kazio, Chełm ma obecnie 2 stacje i 1 przystanek kolejowy (odpowiednio Chełm Miasto, Chełm Gł., Chełm Cementownia). Prace remontowe trwają na stacji Chełm Gł., gdzie dworzec jest zmodernizowany i w dość dobrym stanie. A przytoczony przez Cb link odnosi się do stacji Chełm Miasto...
Liczba postów: 1 078
Liczba wątków: 189
Dołączył: 04.05.2012
Reputacja:
0
Ok, zrozumiałem, postoję w kącie przez godzinę ;-D