Liczba postów: 170
Liczba wątków: 1
Dołączył: 03.04.2011
Reputacja:
0
Hehe dobre. Bo Japonię dotknął kataklizm. Ciekawy argument szefostwa Pesy
NYNUŚ:)
"Kolej to nie praca - To służba ponad własne interesy. Kolejarz nie pracuje na kolei - Kolejarz jej służy od narodzin aż do śmierci" - Kazimierz Opaliński
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Trochę niestety tu jest racji, bo po tsunami w Japonii, na niektóre elektroniczne podzespoły trzeba było czekać 2x dłużej niż do tej pory.
Ale nie wiem, czy akurat to wszystko jest prawdą w przypadku ELFów.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Bez SIP-u da się jechać, większym problemem są awarie drzwi, czy komputerów pokładowych.
Jaro
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
Z Flirtami też na początku tak było... A teraz śmigają jak wściekłe ;-) . Elfy muszą wyzbyć się wszelkich "chorób" które będą z czasem musiałybyć przez PESĘ eliminowane. 8-)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Rzecz w tym, że Stadler się szybko z tym uporał. Tyle, że Pesa to nie Stadler i jej idzie to znacznie gorzej - od 4 lat prototypy sypią się równie mocno i końca nie widać...
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
No nie tak szybko, bo ok 2 lat to trwało, al Elfy to zupełne można powiedzieć prototypy, wię mam wrażenie, że PESA będzie trzymała rękę na pulsie - bo to jest w jej interesie, żeby zdobywać nowe zamówienia. A swoją drogą ciekawe, dlaczego UM nie poszedł w stronę flirtów, skore się dość dobrze zaczęły sprawdzać...
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
W jej interesie? Mając na koncie 14 sypiących się EDytek opchnęła 40-50 nowych EZTów zanim pierwszy opuścił fabrykę! Po co się wysilać... :->
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
Wiesz naprawy gwarancyjne pochłaniają w cholerę kasy, więc nie wydaje mi się, żeby PESA chciała przez cały okres gwarancji dopłacać do interesu. ;-) Za każdym razem trzeba wysłać jednak monterów a to są koszty, poza tym umowy są chyba tak skonstruowane, że wykonawca musi płacić jakieś kary za niedotrzymane terminy napraw. 8-)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Największym minusem elfów, jest to że praktycznie nie odbyły żadnych oficjalnych testów. Wszystko pasażerowie testują na sobie, ale i tak jestem zwolennikiem tego co polskie, i choć nie jestem zwolennikiem KŚ to i tak a elfy trzymam kciuki. Mam nadzieje że PESA bardzo szybko wyciągnie wnioski z popełnionych błędów, inaczej europejska kariera pozostanie w sferze marzeń. PESA do roboty, albo spadać.
Liczba postów: 354
Liczba wątków: 30
Dołączył: 23.08.2010
Reputacja:
0
Na Elfach można już zauważyć pęknięcia na karoserii, to ma być ten wysokiej jakości produkt? Szkoda słów.