Liczba postów: 483
Liczba wątków: 11
Dołączył: 24.01.2012
Reputacja:
0
Psim, chyba coś pomieszałeś, bo cytujesz komentarz Krzysztofa Kusia pod newsem z "Kuriera kolejowego" o zakupie wagonów piętrowych przez województwo śląskie.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Do Polski powrócił z naprawy gwarancyjnej Flirt nr003
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
hutterdm napisał(a):Psim, chyba coś pomieszałeś, bo cytujesz komentarz Krzysztofa Kusia pod newsem z "Kuriera kolejowego" o zakupie wagonów piętrowych przez województwo śląskie.
Cytuję komentarz Przema z poprzedniej strony. O ten:
http://forumkolejowe.pl/tabor-kolei-sla ... .htm#61195
Nie wiem co ma do tego p. Kuś.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Sfinansowanie jeszcze nie oznacza że UM jest właścicielem, pewnie PR mają jakąś umowę z UM na temat eksploatacji tej jednostki.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Edzio 005 jest ŚZPR i umowę mają na niego podpisali na 5 lat.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Nie potrzebuj przypadkiem więcej składów, coś około 100?
20+15+2+30=67 składów na całe województwo?
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Nie potrzebują, bo mają lepiej ułożone obiegi, niż za czasów PR.
O niebo lepiej.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
przem710, myślę, ze tak, choć na początek będzie to bardzo napięte i w przypadku kilku defektów będzie "ciepło"
Na starcie odpada im kierunek z Częstochowy na Opole, bo będą tam mocne remonty.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Lepszy pociąg bez wody i z przepełnionymi kubełkami na śmieci, niż żaden.
Korzystanie z WC i wyrzucanie śmieci nie są podstawową funkcją pociągów.
Podstawową funkcją jest sprawna, dogodna i łatwa do ogarnięcia komunikacja.
Bahnfahren ist unser Business