Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[KŚ] Tabor Kolei Śląskich
jackii napisał(a):Lutek, wszystko czego potrzebują?


Tu pod zdjęciem marszałka, zostało napisane co potrzeba itd. Wink
Odpowiedz

stachu, czyli jeszcze 10 lokomotyw potrzebują z jakiegoś powodu? To pewnie przez zamówienie sektorowe załatwią. Czegoś jeszcze brakuje? Resztę już mają przecież.
Pozdrawiam
Jacek

P.S.
Także to nie tak że...
Odpowiedz

Na to wychodzi. Tylko nie słychać, żeby było jakieś postępowanie przetargowe na te 10 loków.
Fakt jest taki, że człek się powoli zaczyna gubić i chyba o to chodzi Pi-aRowcom...?
Odpowiedz

Brakujący tabor wezmą z wolnej ręki, ale podobno miało być taniej :-D

Public Relations akurat nie ma zbyt dużego zasięgu działania.
Co kupią / wynajmą to będzie.
Rolą PR będzie wciśnięcie ludziom gówna za które zapłacą i wkręcenie, że pociąg bez kibla to szczyt marzeń :-D
Pozdrawiam ;-)
Odpowiedz

Mika, po pierwsze - są relacje, gdzie takie by wystarczyły. Po drugie - o ile wiem, 14WE mają stanowić rezerwę taborową, więc normalnie raczej na torach się ich nie zobaczy.
Pozdrawiam
Jacek

P.S.
Także to nie tak że...
Odpowiedz

Cytat:po pierwsze - są relacje, gdzie takie by wystarczyły.
Powinieneś się zatrudnić tam w PR. Jak będziesz klepał te regułki to dodawaj, że to nowa jakość. :-P

A to, czy jest to rezerwa czy nie, ma jakieś znaczenie (wyczuwam myślenie typowo KZK GOPowskie - "niech się cieszą, że w ogóle coś jedzie")?
Pozdrawiam ;-)
Odpowiedz

Jak rozumiem, dla Ciebie brak rezerwy nie jest problemem...
I tak a propos - zajrzyj do opublikowanej taryfy i cenników, zobaczysz, że KŚ są tańsze.

Cytat:Sigma Tabor chce wyleasingować 8 SZT KŚ
Po jednej ofercie wpłynęło na dwie spośród pięciu części przetargu Kolei Śląskich na leasing 36 spalinowych zespołów trakcyjnych. Obie złożyła firma Sigma Tabor, która zaoferowała przewoźnikowi w sumie 5 pojazdów dwuczłonowych i 3 jednoczłonowe.

Źródło: Kurier Kolejowy


Od siebie dodam, że znacznie zostały przekroczone kwoty przewidziane na te części przez KŚ. I tak oferent zaproponował za część A1 - 18119240,40 zł netto z za część A3 - 21081095,30 zł netto.
Pozdrawiam
Jacek

P.S.
Także to nie tak że...
Odpowiedz

jackii napisał(a):Jak rozumiem, dla Ciebie brak rezerwy nie jest problemem...
Jest problemem myślenie, że tabor rezerwowy to może być byle co.

jackii napisał(a):I tak a propos - zajrzyj do opublikowanej taryfy i cenników, zobaczysz, że KŚ są tańsze.
Dobrze, mnie to cieszy, ale nie cieszą mnie dwie przesiadki na trasie Bukowno-Katowice, wywalenie stacji Ligota, składy bez ubikacji i jak już wcześniej wspomniałem miliony wydawane na szrot który pojeździ 2, 3 lata i zostanie albo sprzedany za grosze, albo pocięty. Aaa, o komunikacji zastępczej w postaci autobusów bym zapomniał.
Pozdrawiam ;-)
Odpowiedz

ČD wydzierżawią KŚ 50 wagonów za 420 000 € miesięcznie: http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... ow-KS.html
Odpowiedz

Kwota jest imponująca, jak doliczymy do tego koszty wynajmu lokomotyw oraz szynobusów wyjcie już całkiem duża suma. KŚ będą słono płacić.
Odpowiedz

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale KŚ będą płacić pepikom 1 680 000 (słownie: milion sześćset osiemdziesiąt tysięcy) złotych co miesiąc za 50 wagonów?!
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
Odpowiedz

Tak dokładnie.

-420 000 EUR Wagony
-1 270 000 EURO Traxxy Lotos Kolej

Czyli mamy 1 690 000 euro na same składy wagonowe. Razy kurs euro 4,11 zł (23.11.2012 to daje nam 6 945 600 zł miesięcznie. Do tego doliczmy koszty związane z wynajmem szynobusów.
Odpowiedz

loony, dobrze zrozumiałeś. Po dzisiejszym kursie euro (4.11 zł) nawet więcej - 1 726 200 zł.
Przemku zapomniałeś o 15 wagonach z Niemiec.

Pozwoliłem sobie na małe zestawienie kosztów. A więc:
1. Dzierżawa 50 wagonów od Kolei Czeskich - 420 000€
2. Dzierżawa 15 wagonów z Niemiec - 140 779€
3. Dzierżawa 15 loków z obsługą 40 maszynistów od LOTOS Kolej - 1 273 050€

Razem: 1 833 829 € x 4.11 (dzisiejszy kurs) = 7 737 037.19 zł / miesiąc.
Odpowiedz

To rocznie daje 92 844 446,28 zł :-O . Dla porównania Pomorski UM zapłaci za obsługę połączeń regionalnych w 2013 roku 81 mln zł.
Odpowiedz

Niezłe sumki. Widać Śląska kolejka bardzo dużo kosztuje.
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tabor w różnych spółkach SAP102 10 1 086 28.10.2024, 14:00
Ostatni post: SAP102
  [WKD] Tabor WKD Virakocha 30 17 516 07.09.2016, 05:45
Ostatni post: masovian
  Ankieta na temat oceny usług Kolei Śląskich szymon23331 1 3 079 16.11.2015, 21:36
Ostatni post: kazio

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 Melroy van den Berg.