Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
No tak, linia boczna faktycznie lekko zalatuje kolzamowską inspiracją. Ale jaki przewoźnik, takie inspiracje, ktoś zamawiał taki schemat malowania a nie inny ]->
Jaro
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Ech, żeby tak KŚ miały tylko takie problemy...
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Czyli szynobus, który jeździł Częstochowa - Lubliniec. Aktualnie tu jeździ autobus...
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.10.2012
Reputacja:
0
DamianT, bo te szynobusy w pewnym momencie przestały jeździć gdziekolwiek. "Specom" z KŚ udało się 9 z 10. spalinowych składów zepsuć...
Pozdrawiam
Jacek
P.S.
Także to nie tak że...
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
To dziwne bo na pomorzu nie było aż tak dużych problemów z tymi maszynami.
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.10.2012
Reputacja:
0
przem710, Wadlopery dotychczas były znane ze swej niezawodności. Współczynnik gotowości miały wyższy niż większość nowych polskich szynobusów. No, ale komuś w KŚ jakimś cudem udało się wlać do nich "nieodpowiednie paliwo"(?). W efekcie po dwóch dniach użytkowania, wszystkie stoją i czekają, aż Sigmie uda się je naprawić. Już podobno 3 są na chodzie ;-)
Pozdrawiam
Jacek
P.S.
Także to nie tak że...
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Co mają mechanicy z Chojnic do KŚ? Wynajmujący powinien przeprowadzić właściwe szkolenia tak jak zrobiono to w Chojnicach. Kwestia wprawy i tyle.
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 2
Dołączył: 05.12.2012
Reputacja:
0
To, że Koleje Śląskie powinny przeprowadzić szkolenie dla swoich mechaników a jedynymi, którzy mogą ich wyszkolić są mechanicy PRST Chojnice