Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
W zamian ponownie są wagony z PKP IC.
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
Czego konkretnie brakowało tym wagonom, że nie dostały RIC?
Liczba postów: 354
Liczba wątków: 30
Dołączył: 23.08.2010
Reputacja:
0
Z tego co się dowiedziałem to zmieniły się przepisy odnośnie użytkowania wagonów z RIC-em. Prawdopodobnie chodzi o to, że takie wagony od tej zmiany mogą jeździć po kraju ale pociąg ten winien rozpoczynać kursowanie poza granicami kraju. Poprzednio wyglądało to tak, że wagony mające RIC winny raz w miesiącu zjechać do macierzystego kraju na przegląd i tak też było w przypadku wynajmowanych wagonów KŚ. Obecne wagony które KŚ użytkują od CD posiadają RIC i podobno zostały dopuszczone na szczególnych warunkach do użytkowania.
Liczba postów: 354
Liczba wątków: 30
Dołączył: 23.08.2010
Reputacja:
0
Przeczytaj uważnie co napisałem na końcu mojej wypowiedzi.
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Czy gdzieś są ujawnione realne koszty związane z działalnością KŚ? Na moje oko, to trochę drogo to wychodzi, ups... ale nie jestem obiektywny, byc może ... ;-)
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Te wagony z tego co piszą na RK NIE MIAŁY RIC, a nie go nie dostały. W ogóle nie wiem, co one u nas robiły.
Poza tym to, o czym mówiono: nietypowe ogrzewanie etc...
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
To dlaczego na burcie mają napis RIC i dopuszczenie do 3 kV? Może ktoś wytłumaczyć co one maja nietypowego w tym ogrzewaniu? Uran?
Liczba postów: 116
Liczba wątków: 5
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Dziś jeden traxx(zielony) został uszkodzony wybita szyba przedania oraz połamany pantograf.Urwało się ramie ze słupa trakcyjnego podtrzymujący sieć.
Liczba postów: 60
Liczba wątków: 2
Dołączył: 25.07.2012
Reputacja:
0
Ciekaw jestem reakcji UTK na ten szczeniacki szantaż. Kontrolowano zalecenie UTK do kontroli na początku października. Te stwierdzenie w październiku nieprawidłowości w zakresie organizacji przewozów i bezpieczeństwa ruchu kolejowego, czyli to znaczy nieprzygotowania się spółki do wykonania usług tak potwierdził prezes UTK w dniu 7 grudnia KŚ licencję. Bo gdyby cokolwiek zrozumiała firma konsultingowa, nie ośmieszałaby się doniesieniem do NIK w sprawie zespołów pociągowych Pesy.