27.10.2012, 00:08
mikrobart wiem, że nam daleko, co mnie zasmuca. Mamy naprawdę gęstą sieć kolejową w mieście i zamiast iść śladem Warszawy i zrobić SKMkę to tory stoją odłogiem (parafrazuję tutaj oczywiście, ale wiadomo o co mi chodzi).
Mi i koledze Rolmopsowi chodziło o to, że samo połączenie do Świdnicy wiele nie rozwiąże. Właśnie miasteczka i wsie leżące przy linii 285 jak Bielany, Kobierzyce, Sobótka itd. do Świdnicy wygenerują dużą frekwę, bo są to sypialnie Wrocławia i dzieci, studenci jak i dorośli codziennie stamtąd dojeżdżają do miasta. Szukaliśmy wszelkich możliwych półśrodków na wykorzystanie choćby kawałka tej linii, skoro całej nie da się zmodernizować, bo jest to potrzebne.
Mam znajomych na Bielanach, w Kobierzycach, Sobótce, Świdnicy, sam z resztą wiesz że mieszkam tuż przy tej linii na Partynicach, właśnie w jednej z tych sypialni Wrocławia i wiem zarówno od nich jak i z własnego doświadczenia, że to połączenie naprawdę jest potrzebne, choćby w postaci tramwaju do Bielan. Samo połączenie do Świdnicy przez Jaworzynę to właśnie doskonały przykład półśrodka, bo o ile coś pomoże to tylko samej Świdnicy, no i to będzie stanowczo za mało by efektywnie odkorkować DK8 i DK35 jak i też żeby zapewnić szynobusom dużą wymianę pasażerów na trasie.
Mi i koledze Rolmopsowi chodziło o to, że samo połączenie do Świdnicy wiele nie rozwiąże. Właśnie miasteczka i wsie leżące przy linii 285 jak Bielany, Kobierzyce, Sobótka itd. do Świdnicy wygenerują dużą frekwę, bo są to sypialnie Wrocławia i dzieci, studenci jak i dorośli codziennie stamtąd dojeżdżają do miasta. Szukaliśmy wszelkich możliwych półśrodków na wykorzystanie choćby kawałka tej linii, skoro całej nie da się zmodernizować, bo jest to potrzebne.
Mam znajomych na Bielanach, w Kobierzycach, Sobótce, Świdnicy, sam z resztą wiesz że mieszkam tuż przy tej linii na Partynicach, właśnie w jednej z tych sypialni Wrocławia i wiem zarówno od nich jak i z własnego doświadczenia, że to połączenie naprawdę jest potrzebne, choćby w postaci tramwaju do Bielan. Samo połączenie do Świdnicy przez Jaworzynę to właśnie doskonały przykład półśrodka, bo o ile coś pomoże to tylko samej Świdnicy, no i to będzie stanowczo za mało by efektywnie odkorkować DK8 i DK35 jak i też żeby zapewnić szynobusom dużą wymianę pasażerów na trasie.