Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowa funkcja PR - SMS z powiadomieniem
#46
Widać w Łodzi się nie przykładają Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#47
Komunikaty powinny być zrozumiałe. Jeśli nie są zrozumiałe dla pasażerów to po co taki system ? Dla poprawienia własnego ego firmy? Dziwne skróty mogą tylko zmylić ;-) Już nawet Rafał pseudokonduktor podaje bardziej zrozumiałe komunikaty na stronie IC (szkoda, że nie podaje opóźnień pociągów) ;-)
Odpowiedz

#48
Rafał podaje zrozumiałe komunikaty, bo nikt go nie ogranicza ilością znaków. SMS to max. 160 znaków, PR nie będzie się bawić w dłuższe smsy, bo to podwaja koszty. Moim zdaniem - zamiast przepraszać nas w każdym smsie niech wezmą te znaki i zużyją na pełne nazwy stacji.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#49
Przepraszanie prawdopodobnie jest wbite w system na stałe, więc nie można tam skrócić. W ogóle co to za straszny pomysł, że nazwę stacji wprowadza się za każdym razem ręcznie, zamiast wybrać z gotowego zestawu... i jeden wprowadza tak, inny siak... inny w ogóle nie wprowadzi, co się regularnie przytrafia :-D

Tak to jest, jak takie rozwiązania projektuje bratanek koleżanki stryjka żony (bo nie uwierzę że popełniła to poważna firma). Później system nadaje się do kosza.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#50
psim napisał(a):Przepraszanie prawdopodobnie jest wbite w system na stałe, więc nie można tam skrócić.
Nie jest. Kilka razy otrzymałem wiadomość bez słowa „przepraszamy”. Poza tym występują różne warianty użycia słowa „przeprzaszamy”, np. nieraz jest „Serdecznie przepraszamy.”, czasem „Za opóźnienie przepraszamy.” a czasem po prostu „Przepraszamy.”
Odpowiedz

#51
Może w tym polu dla urozmaicenia dano do wyboru kilka gotowych możliwości :-D Nigdy nie widziałem literówki we frazie "przepraszającej", co zdarza się od czasu do czasu w innych fragmentach wiadomości.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#52
A dzisiaj się bardzo zdziwiłem kiedy doszedł do mnie sms o zmianie rozkładu jazdy...1 marca ;-)
Odpowiedz

#53
psim, ja jeszcze nigdy nie przeczytałem "przepraszam" w smsach od PR Smile
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#54
rysiogeniusz napisał(a):A dzisiaj się bardzo zdziwiłem kiedy doszedł do mnie sms o zmianie rozkładu jazdy...1 marca ;-)
Dostałem go kilka dni temu. A za chwilę przyszedł kolejny już z datą 1 kwietnia.
Odpowiedz

#55
A jaką masz trasę ustawioną?
Odpowiedz

#56
Szczecin Gł. – Kostrzyn – Zielona Góra.
Odpowiedz

#57
No ja mam Kalisz Pom. więc się w ogóle zdziwiłem, że coś doszło ;-)
Odpowiedz

#58
Odgrzebię temat.

Jak oceniacie system po 2 latach działalności? Czy wiadomości dostajecie zgodnie z założeniami systemu?

Osobiście jestem nim odrobinę zawiedziony co do działania systemu w moim rejonie obsługiwanym przez Przewozy Regionalne. Na początku działalności systemu to to szło. Ale od pewnego momentu Przewozy Regionalne trochę zlały na tą funkcjonalność. Wiadomości dostaję sporadycznie – bardziej prawdopodobne jest to, że wiadomości nie dostanę, pomimo opóźnienia czy innej sytuacji. Jadąc jednym z pociągów Poznań Gł. – Kostrzyn, w Krzyżu pociąg złapał 45 min. opóźnienia w oczekiwaniu na skomunikowany pociąg – wiadomości brak. Najbardziej jaskrawy przykład był podczas Przystanku Woodstock w Kostrzynie – pomimo mnóstwa sytuacji pełnego zapełnienia pociągów czy też kilku opóźnień – całkowity brak wiadomości.

Z tego co zauważyłem, trochę inaczej do tematu podchodzą Koleje Dolnośląskie. Tam można liczyć na bieżące informacje o utrudnieniach.
Odpowiedz

#59
Ja niestety niewiele mogę powiedzieć, KŚ nie współpracuje z isms, te wiadomości które dostaję na odcinek z PR zdają się pokrywać z rzeczywistością...
Odpowiedz

#60
Tutaj popieram zadnie Mariusza, dziwne jest to że część informacji trafia do ludzi a część nie. Nie ma na to reguły ale tak się dzieje.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.