Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Zdaje siê, ¿e w zesz³ym roku ceny by³y ni¿sze. Kryzys?
Liczba postów: 452
Liczba wątków: 15
Dołączył: 22.06.2011
Reputacja:
0
Nie powiem, pomysł jak najbardziej trafny ale cena trochę za wysoka. Bez obrazy i urazy 160 od singla to kupuję BP za 99zł+5zł. na 35202 i mam sylwka w pociągu.
ScottyRail
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Impreza odwołana z powodu zbyt małej ilości chętnych.
Liczba postów: 860
Liczba wątków: 19
Dołączył: 21.06.2012
Reputacja:
0
Jeśli dostępne są cztery dni na podróżnika to mój pomysł powinno dac radę wykonac :-D
Mianowicie:
Kraków-Wrocław
Wrocław-Zielona Góra
Zielona Góra-Poznań
Poznań-Stargard Szczeciński
Stargard-Trójmiasto
Trójmiasto-Olsztyn
Olsztyn-Białystok(przez Suwałki)
Białystok-Warszawa
Warszawa-Bydgoszcz
Bydgoszcz-Lublin
Lublin-Rzeszów
Rzeszów-Dom :-D
Oczywiście myślę że jesteśmy w stanie wykonac chociaż częśc tej trasy :-P
Liczba postów: 2 658
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Na Wrocław--Zielona Góra poza HETMANEM żadnej TLK-i nie masz, a nawet jak przyjedziesz do Zielonej HETMANEM , to na Poznań już tego samego dnia nic nie łapiesz.
Liczba postów: 452
Liczba wątków: 15
Dołączył: 22.06.2011
Reputacja:
0
kebeka, Chcesz okrążyć Polskę z ręki już ci mówię dzienną TLK do Wrocławia, w Rozewie to Tczewa, tam w Pojezierze p. Mazury do Warszawy z Warszawy Chopinem do Katowic i do Jaworzna około 1.700km w około 30-40h.
ScottyRail
Liczba postów: 860
Liczba wątków: 19
Dołączył: 21.06.2012
Reputacja:
0
Ale ja chce to zrobic nie w jak najkrótszy sposób tylko w jak najdłuższy :-P czyli muszą byc na pewno miasta takie jak:
-Wrocław
-Poznań
-Trójmiasto
-Coś na wschodzie
-Rzeszów
-Katowice
-Kraków
Liczba postów: 452
Liczba wątków: 15
Dołączył: 22.06.2011
Reputacja:
0
kebeka, no to spoko, powiedz mi jeszcze gdzie mniej więcej w twoim planie wybije godzina 0.
ScottyRail
Liczba postów: 860
Liczba wątków: 19
Dołączył: 21.06.2012
Reputacja:
0
Na pewno w pociągu, ale gdzie dokładnie to nie wiem zależy jaki będzie rozkład jazdy :-P
Liczba postów: 452
Liczba wątków: 15
Dołączył: 22.06.2011
Reputacja:
0
to jest mój wstępny rozkład i od końca:
(3) 02 Warszawa Zachodnia 14:10 - Tłuszcz 15:20 (74,125 km) KM-725
(3) 02 Tłuszcz 15:21 - Ostrołęka 17:16 (74,125 km) KM-70329
(4) 03 Ostrołęka 7:27 - Tłuszcz 9:04 (74,125 km) KM-70328
(4) 03 Tłuszcz 9:16 - Warszawa Wileńska 10:03 (33,539 km) KM-7932
(4) 03 Warszawa Wschodnia 15:43 - Wrocław Główny 21:08 (471 km) EIC-1603 /131,00zł/
ScottyRail
Liczba postów: 231
Liczba wątków: 6
Dołączył: 03.06.2011
Reputacja:
0
Ta ilość miast automatycznie eliminuje ciekawe okolice kolejowe. Ja pewnie w tym roku wyląduje w jakimś Sarajewie albo Pohoście Zarzecznym. Ale gdybym jechał po polsce to bym zrobił plan zupełnie mniej sztampowy i prosty jak proponuje kebeka. Trzeba tu też się zdecydować na kategorie pociągów.
Gdyby miał być bilet podróżnika i TLK'i to zapewne odwiedziłbym Olsztyn, Wrocław i Kraków. Zaś noc sylwestrową spędziłbym w Przemyślu (przyjazd przed północą) i wyjechał stamtąd tym TLK o 2 w nocy. Drugą opcją jest nocka w Zamościu, pięknie Hetman pasuje.
Gdyby jechać PR'ami to polecam linię przez Wałcz. Ponadto warto dołączyć Krzyż-Piła bo jeżdżą składy wagonowe, a w Polsce to już rzadkość. Można by też zawinąć do Olecka, zanim zlikwidują. Takie linie do nikąd mają klimat. Zaś noc sylwestrową to najlepiej spędzić w Orchowie. Jest jakiś wieczorny pociąg do Mogilna i rano wyjazdowy, tylko popatrzeć czy jeździ, w którąkolwiek stronę. Mogilno-Orchowo przejechać drezyną, cena to kwestia dogadania się z człowiekiem stamtąd, zrobić grilla i potem wrócić. Gdyby nie mógł to zrobić sobie nocny piknik w Mogilnie. W takich małych miasteczkach można się lepiej integrować, nie trzeba uważać na dziki, a sztuczne ognie też są. Jak się Mogilno nie podoba to Ełk też nie byłby głupi, jest chyba jakiś pociąg przez Pisz wcześnie rano. Ciekawa może też być noc w Zwardoniu lub Wieluniu. Do całości można dorzucić Częstochowa - Chorzew - Zduńska Wola jako wisienkę na torcie, obejrzeć polską architekturę międzywojnia i senne zapomniane rejony magistrali węglowej.