Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
282
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Zweryfikowałem informacje, więc wygląda to tak:
-358 oraz 1074 poszły do Lublina
-1099 poszedł do Szczecinka
tobiask2906 miał rację, 1110 stoi raczej już nie wyjedzie. Obecnie uruchamiają 717 oraz 1102! co jest dużym zaskoczeniem ponieważ miał jakąś poważna awarie silnika. Czy się uda nie wiadomo. Natomiast 717 miał pecha, już prawdopodobnie byłby na szlaku lecz dobrali się do niego złomiarze i wyrządzili spore straty.
Liczba postów: 117
Liczba wątków: 2
Dołączył: 11.05.2012
Reputacja:
0
A jednak... Bardzo bym się cieszył gdyby -1110 został uruchomiony, ale to jest nieprawdopodobne.
Uruchamianie dwusuwa 1102 jest rzeczywiście sporym zaskoczeniem. Oby naprawa silnika im się udała.
Ktoś wie kiedy odbędą się kolejne modernizacje lokomotyw ST44? Lub - inaczej pytając - czy w przyszłym roku podczas wakacji letnich będzie można spotkać gdzieś lokomotywy ST44 z silnikiem 14D40 w Polsce (Lublin, Białystok, Hajnówka itp.)?
Poza tym - ktoś wie po których liniach kolejowych jeżdżą lubelskie Gagary? D29-66, D29-68, D29-72 czy może jakaś inna linia kolejowa?
Liczba postów: 117
Liczba wątków: 2
Dołączył: 11.05.2012
Reputacja:
0
Obyś miał rację. Mam ogromną nadzieję, że niezmodernizowane Gagary jeszcze trochę pojeżdżą. W każdym razie dziękuję za dokładne odpowiedzi!
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Niech przerabiają to jak najszybciej na D49 bo dwusuw to niezbyt udana konstrukcja.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
1074 też miał pęknięty korbowód latem 2011 roku. Jakiś czas postał i udało się go uruchomić. Oczywiście to że próbują wskrzesić 1102 nie oznacza że lokomotywa na pewno wyjedzie, sam tego nie rozumiem przecież są maszyny które można szybciej uruchomić takie jak 778 lub 1106. W zapasie są jeszcze 206 i 1108
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 0
Dołączył: 26.01.2012
Reputacja:
0
Ogólnie chodzi o to, że UTK nie zatwierdza już świadectw dla M62 z silnikiem 14D40 i w pierwszej kolejności uruchamiane są maszyny, którym w najbliższym czasie wyjdzie świadectwo czasowe. Z w/w powodu Orlen unicestwił ostatnio kilka swoich M62.
Liczba postów: 117
Liczba wątków: 2
Dołączył: 11.05.2012
Reputacja:
0
Co do ST44-1108 - ponoć już został zatankowany w Bydgoszczy. Ktoś wie gdzie będzie jeździć ten dwusuw?