Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lokomotywy ST44 w Polsce
#1
http://www.youtube.com/watch?v=SZzdDYaJ6WI <--- ST44-206 w niezmienionej malaturze został ostatnio ożywiony w zakładach PESA Bydgoszcz (prawdopodobnie wymiana całego silnika na inny 14D40). Jest to piękna niespodzianka dla wszystkich sympatyków kolei nie tylko z Pomorza. Smile
Odpowiedz

#2
Wspaniały prezent, wiedziałem że Święty Mikołaj istnieje. Trzeba będzie się na niego zapolować.
Odpowiedz

#3
A jak się trzyma staruszek 992 i oliwka 949 :?: W Inowrocławiu są jeszcze jakieś dwusuwy i chyba jeden na Śląsku (obsługuje rejon Pszowa). Reszta niestety na ST43 ;-D
Odpowiedz

#4
ST44-206 to niezła klasyka. Ciekawe, w którym roku była rewizja?
To jest najlepszy prezent wigilijny od Mikołaja.
,,Pociąg nicości, wsiąść łatwo, wysiąść już trudniej"
Pozdrowienie od Grzegorza
Odpowiedz

#5
przem710 napisał(a):Wspaniały prezent, wiedziałem że Święty Mikołaj istnieje.

Nie psuj nam systemu. Z tego co się orientuje u nas na Pomorzu i w Wielkopolsce jest gwiazdor, czyż nie? ;-)

Tak się z ciekawości spytam, planują kolejne remonty ST44?
Odpowiedz

#6
Cytat:ST44-206 to niezła klasyka. Ciekawe, w którym roku była rewizja?

ZNTK Bydgoszcz 30.06.1998r.

Cytat:A jak się trzyma staruszek 992 i oliwka 949 :?

992 jeździ, ostatnio go widziałem 10 grudnia. 949 nie wiem, w Zajączkowie go nie widać.
Odpowiedz

#7
Ja kiedyś pamiętam jak kilka lat temu jechał z i do Szczecina Portu Centralnego, po zachodniopomorskim, pomorskim. Jechał nawet do Zajączkowa Tczewskiego. Można z nim co najwyżej, wspominać takie czasy.
,,Pociąg nicości, wsiąść łatwo, wysiąść już trudniej"
Pozdrowienie od Grzegorza
Odpowiedz

#8
Virakocha napisał(a):A jak się trzyma staruszek 992
ST44-992 jeszcze jeździ, ale już wyjeżdża ostatnie kilometry. Zostało mu ok. miesiąc jazdy i idzie na modernizację (kołomnizację) do Pesy. :-(
Odpowiedz

#9
Ma sprawny silnik :?: W CT Lublin czeka jakiś niesprawny Gagar na serce ;-)
Odpowiedz

#10
Skoro jeździ, to silnik na sprawny. Może faktycznie po wyjeżdżeniu kilometrów podmienią silniki. Często praktyka ta jest stosowana we fiatach, np. podmiana silnika z SU45-045 do SU45-079 oraz planowana z SU45-195 do niesprawnej SU45-118, po wyjeżdżeniu kilometrów przez 195.
Odpowiedz

#11
Tak jak napisane wyżej ST44-992 wyjeżdża kilometry. A ST44-949 widziany 6 listopada pod Piszem. Więc delegacja do Suwałk. http://wrp.gr5.pl/details.php?image_id= ... ode=search Tutaj foto Pawła. Podejrzewam, że ST44-206 wyjeździ kilometry na tym silniku i pójdzie na kołomnę.
Odpowiedz

#12
Dużo kilometrów w tym ST44-206 zostało?
Odpowiedz

#13
206 zachować, nie ma jakiś mikolskich ruchów by zachować jakiegoś gagara, 992 to legenda.
JESTĘ MIKOLĘ
Odpowiedz

#14
..
Odpowiedz

#15
Nie rozumiem, żółte czoło i miłośnicy piszą "legendarny". Zarówno w 206 jak i 992 nie ma nic niezwykłego, są to zwykłe lokomotywy.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ST44-1112 kempa240 0 231 22.07.2024, 12:39
Ostatni post: kempa240
  Lokomotywy Vossloh MaK w Polsce yahya 5 5 497 26.08.2015, 09:51
Ostatni post: yahya
  Lokomotywy serii E189 w Polsce przem710 51 24 742 20.07.2015, 12:02
Ostatni post: fzadam97
  Pilnie potrzebny katalog części regulatora woodwarda ST44 Tomasz Oleksy 1 3 906 19.12.2012, 16:27
Ostatni post: MichałŁ
  ST44 w Polsce i za granicą BR52 47 27 374 11.09.2012, 21:11
Ostatni post: Kristoph

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.