28.12.2011, 13:19
Nie tyle legenda, co bardzo klimatyczna maszyna. ST44-992 wczoraj widziany na Gdyni Grabówku. A ST44-206 czeka jeszcze naprawa jakaś i przegląd i za dwa tygodnie wróci na szlak w pełni sprawny.
Lokomotywy ST44 w Polsce
|
28.12.2011, 13:19
Nie tyle legenda, co bardzo klimatyczna maszyna. ST44-992 wczoraj widziany na Gdyni Grabówku. A ST44-206 czeka jeszcze naprawa jakaś i przegląd i za dwa tygodnie wróci na szlak w pełni sprawny.
28.12.2011, 13:42
EP09-046 - pomalowanie jej na klasyczne barwy pewno sporo kosztowało, nie mówię nawet w przypadku 206 czy 992 o przywracaniu barw fabrycznych, tylko o pozostawieniu JEDNEJ Z MASZYN W STANIE OBECNYM, żeby potem nie było akcji RATUJEMY ST44, jak ten parowóz. Daleki jestem od przesadnego uwielbienia starej kolei, ale jednak wolę to co było, jestem sentymentalny :-|.
JESTĘ MIKOLĘ
25.01.2012, 15:18
Niestety ST44-206 nie udało się uruchomić, więc już nie wyjedzie. Natomiast ST44-992 uległ awarii i również prawdopodobnie nie zobaczymy go już na szlakach.
26.01.2012, 17:05
przem710, zgadza się. Właśnie chciałem to samo napisać. A szkoda... Bo bardzo liczyłem (i pewnie nie tylko ja) na powrót ST44-206. W gagarinie 992 stwierdzono pęknięcie obręczy zestawu kołowego -więc Knock Out. Prawdopodobnie zrobią z niego ST44-1249.
26.01.2012, 22:55
mikol teoretyk napisał(a):206 zachować, nie ma jakiś mikolskich ruchów by zachować jakiegoś gagara, 992 to legenda. Pismo można napisać i podzwonić również, ale podejrzewam że będą za niego chcieli kilkaset ładnych tysięcy zł a na to nas niestety nie stać. Daj namiary co jest akurat w dobrym stanie i wyjeździło kilometry to się popytam. Czemu ST44-992 jest legendarna?
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
27.01.2012, 05:51
ST44-206 ma zatarte panewki korbowodu, jedzie do PESY na naprawę z jakim skutkiem trzeba poczekać. Prawdopodobnie winna okazała się PESA, która czegoś tam nie zrobiła przy wymianie silnika w ST44-206. ST44-992 nie będzie już naprawiany bo i tak prawie wyjechał swój limit. Artur zarówno 206 jak i 992 mają jeszcze malowanie z żółtym czołem.
29.02.2012, 18:13
Mam dobre wieści wielbicieli "gagarinów", ST44-992 wrócił do żywych. Nie długo z PESY również ma wyjechać ST44-206.
29.02.2012, 19:12
Wczoraj ST44-992 jechał z towarkiem objazdowym i dziś wrócił na Grabówek. ST44-206 kolejny raz dostanie silnik 14D40 (bo tego dużo jest w Pesie - pozostałości po modernizowanych gagarinach) i będzie śmigał.
09.03.2012, 13:51
Orientujecie się kiedy i gdzie można złapać te gagariny?
09.03.2012, 14:13
Nie wiem czy 206 już wyjechał Pesy, natomiast 992 śmiga aż miło. Wczoraj był w Zajączkowie.
09.03.2012, 14:16
przem710,
Dzięki za odpowiedź
12.03.2012, 09:34
Wczoraj załapałem ST44-992, stała w Zajączkowie prawdopodobnie dziś gdzieś pojedzie.
http://www.stacja-tczew.yoyo.pl/display ... um=5&pos=6 Prawdopodobnie 1074 ma zostać przywrócony do ruchu po usterce wału korbowego. Przy okazji zmieniłem nazwę tematu.
20.03.2012, 06:05
No i ST44-1074 długo nie pojeździł, wczoraj miał defekt na Węglówce zaraz za Kościerzyną. Oby to nie było nic poważnego.
20.03.2012, 15:29
Niebieski jest, to nie ma co się przejmować .
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
ST44-1112 | kempa240 | 0 | 219 |
22.07.2024, 12:39 Ostatni post: kempa240 |
|
Lokomotywy Vossloh MaK w Polsce | yahya | 5 | 5 480 |
26.08.2015, 09:51 Ostatni post: yahya |
|
Lokomotywy serii E189 w Polsce | przem710 | 51 | 24 622 |
20.07.2015, 12:02 Ostatni post: fzadam97 |
|
Pilnie potrzebny katalog części regulatora woodwarda ST44 | Tomasz Oleksy | 1 | 3 894 |
19.12.2012, 16:27 Ostatni post: MichałŁ |
|
ST44 w Polsce i za granicą | BR52 | 47 | 27 187 |
11.09.2012, 21:11 Ostatni post: Kristoph |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |