Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Nie rozumiem jednej rzeczy. Skoro PR zmieniły barwy i pojazdy po naprawach mają nowe barwy (nie tylko EN57AL. Widziałem niezmodernizowane EN57 czy EN72 w tej malaturze oraz wagony Marlboro), to dlaczego robi się syf w spójności malowań i niektórych pojazdów się nie przemalowuje? Rozumiem jeszcze kwestie historycznych malowań, ale czerwone lokomotywy to w zasadzie żadne historyczne malowanie.
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 4
Dołączył: 21.04.2016
Reputacja:
0
A kto pisze o jakiś czerwonych lokomotywach ?? Chodzi Ci o SM/SU42 jedną SP32 i 3x SU45 z czego 018, 070 są odstawione i już nie pojeżdżą ?? - Fakt zgadzam się, że syf w postaci schematów malowań taboru jest po prostu idiotyczny i brak już słów by to komentować.
Teraz to już nie wiem sam, czy cały tabor PRów będzie malowany w te śmieszne tygrysie barwy.? Łącznie z Bohunami naprawianymi w Krzyżu..??
Jeśli to prawda, że PR obudziły się z ręką w nocniku i trwają poszukiwania pieniędzy na nową NG dla SU45-089 to ona też będzie "tygrysia" ??!! ...... :-O
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Na poprzedniej stronie Przem710 napisał, że jedna z SM42 należąca do PR przeszła ostatnio rewizję, ale nie zmieniono jej malatury (czerwono-szare, tzw. strażak). I do tego odnosił się mój wpis.
Myślę, że jeśli SU45-089 przejdzie naprawę, to nadal będzie zielona. Turkol, który często wypożycza tę serię i często podkreśla jej zabytkowość, na pewno będzie nalegał na pozostawienie zielonego schematu malowania.
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 4
Dołączył: 21.04.2016
Reputacja:
0
Głównie dobrze nowy właściciel SU45-115 (SKPL Pleszew) może zostawić zielone malowanie i po prostu je odświeżyć i Turkol ma już alternatywę dla PR (chociaż mogą ją pomalować po swojemu czyli na niebiesko).
Wracając do tematu to nie po raz kolejny dziwne podejście PR, może jeszcze te tygrysie barwy będą rarytasem dla MK ... Raz konkretnie określić swoje barwy i już po co te niepotrzebne zmiany, nowe barwy niczego nie zmienią, swoją drogą te szaro/ciemno czerwone kible czy czerwone loki nie podobają mi się wogóle, ale co zrobić ...
Ciekawi mnie straszne, co PRy zamierzają z SP32.
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 4
Dołączył: 21.04.2016
Reputacja:
0
Podobno 206 dostała przedłużenie świadectwa, wiadomo kiedy jej miało wygasnąć, i o ile zostało przedłużone ??
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 4
Dołączył: 21.04.2016
Reputacja:
0
Ale chyba sama nie da rady ... :->
Wiesz coś na temat świadectw pozostałych SP32 stojących w Krzyżu, są odstawione z powodu awarii, czy wyszły świadectwa już.
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 4
Dołączył: 21.04.2016
Reputacja:
0
Mnie zastanawia ta 205, bo była w dość kiepskim stanie, a wszystkie ogniska rdzy i pęknięcia farby są przemalowane podkładem antykorozyjnym. Gdyby jej los był przesądzony, to raczej by tego nie tykali, ale może się mylę .....
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Co chcesz przez to powiedzieć?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Nie rozumiem, możesz rozwinąć? Chcesz powiedzieć ze malują/pomalowali 205?
Sprawdziłem sobie informacje na temat SP32, okazuje się że wszystkie zmodernizowane SP32 mają status OR, więc ich rewizja jest hipotetycznie możliwa. Aczkolwiek ze względu na podwójną obsadę raczej nieopłacalna, mimo iż palą mniej niż SU45.