Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Zapoznaj się z sytuacją jak jest na polskim rynku lokomotyw, a potem komentuj.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 2
Dołączył: 31.01.2012
Reputacja:
0
To proszę podpowiedz mi bo może to co czytamy na forach i innych publikacjach o tematyce kolelowej to są nieprawdziwe informacje . Z bykami jest tak w Maroku swoje zrobiły a teraz przez następne lata będą wyremontowane i świetnie radziły sobie w Polsce.A może się myle bo przecierz w Maroku jest tylko 1700km lini kolejowych i stan torowisk jest tak dobry że nie potrzebują lokomotyw sześcio osiowych tylko cztero i to jest powodam ich sprzedaży, a na naszych(kiepskich) torowiskach będzie świetna.Zdaje sobie też sprawę że polska kolej nie jest tak rozwinięta jak np. niemiecka.Co tuwięcej rozumieć?
Skoro takiej firmie opłaci się sprowadzić , wyremontować , zarabiać pieniądze to OK mi to nie przeszkadza.Czysta ekonomia z czym mam się zapoznać.
tomas-26
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 2
Dołączył: 31.01.2012
Reputacja:
0
To wreszcie się dogadaliśmy, ( hym ) chciałem zaakcentować wypowiedź, w którą stronę idzie nasza kolej. Zdaję sobie sprawę że nasza kolej nie jest tak rozwinięta jak naszych zachodnich sąsiadów. I dlatego jest piękna, miło jest spotkać na szlaku SU45. Ale i tak zwykła ekonomia zrobi niezwykłą rzecz SU45 I z czasem inne loki będą w skansenach. A to że jest deficyt to wiem, tak jak powiedziałeś 'znaleźli sposób ' SKODY są na każdym szlaku, pzdr.
tomas-26
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
A już wiadomo kto się zainteresował owymi bykami z Maroka?
Liczba postów: 461
Liczba wątków: 4
Dołączył: 02.03.2012
Reputacja:
0
Gdzieś czytałem opinie, że albo je weźmie CTL albo Oleśnica zrobi remont i będzie leasingować chętnym.
CTL ma ET22R-001, 002, 003 z pierwszej dostawy. Być może bardzo dobrze się sprawują, dlatego CTL chce zakupić kolejne pojazdy z tej "eksportowej wersji" ;-)
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
CTL oczywiście ma więcej ET22. Ale niektóre są od PKP.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Virakocha, Dziwne by było, jeżeli importowane byki spisywały by się w jakimś stopniu lepiej od naszych rodzimych, ponieważ 201Eg po polonizacji nie różnią się prawie niczym od 201E.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 7
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
Byki weźmie najprawdopodobniej STK...
Ale czymś zawsze się będą różnić od naszych ET22. Wystarczy spojrzeć na ET22 R i zwykłe ET22 CTL ;-)