Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ET22] 201Eg z Maroka ponownie w Polsce
#31
@przewoz

Pewnie skończy się jak ostatnio, weźmie je CTL. ]->
Odpowiedz

#32
Jak udało mi się dowiedzieć, eksploatacja serii E1000 w Maroku powoli dobiega końca- jest to kwestia maksymalnie paru lat. Obecnie lokomotywy głównie są zatrudniane do prowadzenia pociągów z fosforanem.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#33
A wiadomo kto w końcu zainwestował w Marokańskie byki?
Odpowiedz

#34
Cierpliwości... Jak na razie wiemy tylko, że są w Oleśnicy.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#35
Tomek wiesz ile jeszcze Byków jeździ w Maroku?
Odpowiedz

#36
przem710, Coś około 6 sztuk, na pewno nie jest ich więcej jak 10.

Tak w ogóle, to lokomotywy serii E1000 są najstarszymi elektrowozami używanymi przez ONCF.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#37
Z mojej strony potwierdziła się informacja że, lokomotywy przejdą w ZNTK Oleśnica naprawę główną połączoną z modernizacją, po czym ZNTK wystawi je na sprzedaż.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#38
A nie lepiej jakby Oleśnica je leasingowała chętnym zamiast od razu sprzedawać. Leasing jest przecież dobrą formą zapewnienia przychodu w dłuższym okresie czasu. Nasze firmy przewozowe nie mogą sobie jeszcze za bardzo pozwolić na wielkie inwestycje w lokomotywy, a krótkoterminowy leasing byczka w standardzie podobnym do serii 2000 byłby kuszącą ofertą.
Fotoblog
Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km
Odpowiedz

#39
Ja tam myślę, że firmy dobrze wiedzą co dla nich jest najlepsze Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#40
DamianT, Z pewnością wiedzą co jest opłacalne dla firmy, ale zauważ że często jest to patrzenie tylko na krótkoterminowe zyski a nie w dłuższej perspektywie.
Fotoblog
Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km
Odpowiedz

#41
Nie wiem, nie siedzę w papierach tych firm. Pewnie jakbyś się zapytał kogoś pracującego tam i zajmującego się strategiami, to wytłumaczyłby Ci dlaczego tak a nie inaczej Smile

Oczywiście teoretycznie, bo w praktyce pewnie zasłoniłby się tajemnicą Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#42
Więc w takiej sytuacji po prostu poczekajmy na konkrety prosto z Oleśnicy :-D
Fotoblog
Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km
Odpowiedz

#43
Dziś dostałem info że co najmniej dwie sztuki , które znajdują się w Oleśnicy , należą do Rail Polska
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.pl/user/KolejowyWolsztyn">www.youtube.pl/user/KolejowyWolsztyn</a><!-- w -->
Odpowiedz

#44
A ile masz w tym pewności?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#45
85% , jeżeli pracownicy Rail Polska mówią prawdę. Podobno do końca roku mają być wprowadzone do normalnej eksploatacji.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.pl/user/KolejowyWolsztyn">www.youtube.pl/user/KolejowyWolsztyn</a><!-- w -->
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 KazET21224142 141 88 210 25.12.2024, 10:58
Ostatni post: alojz
  ET22-111 prośba o dane zieba111 0 141 22.10.2024, 22:58
Ostatni post: zieba111
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 43 803 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 489 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  ET22-1059 status 'OR' defiler 2 4 142 25.09.2018, 17:25
Ostatni post: defiler

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.