17.03.2012, 14:00
[ET22] 201Eg z Maroka ponownie w Polsce
|
31.03.2012, 20:51
Jak udało mi się dowiedzieć, eksploatacja serii E1000 w Maroku powoli dobiega końca- jest to kwestia maksymalnie paru lat. Obecnie lokomotywy głównie są zatrudniane do prowadzenia pociągów z fosforanem.
Volenti non fit iniuria
01.04.2012, 00:41
A wiadomo kto w końcu zainwestował w Marokańskie byki?
01.04.2012, 10:59
Cierpliwości... Jak na razie wiemy tylko, że są w Oleśnicy.
Volenti non fit iniuria
01.04.2012, 11:19
Tomek wiesz ile jeszcze Byków jeździ w Maroku?
03.04.2012, 13:49
przem710, Coś około 6 sztuk, na pewno nie jest ich więcej jak 10.
Tak w ogóle, to lokomotywy serii E1000 są najstarszymi elektrowozami używanymi przez ONCF.
Volenti non fit iniuria
06.04.2012, 09:49
Z mojej strony potwierdziła się informacja że, lokomotywy przejdą w ZNTK Oleśnica naprawę główną połączoną z modernizacją, po czym ZNTK wystawi je na sprzedaż.
Volenti non fit iniuria
06.04.2012, 19:58
A nie lepiej jakby Oleśnica je leasingowała chętnym zamiast od razu sprzedawać. Leasing jest przecież dobrą formą zapewnienia przychodu w dłuższym okresie czasu. Nasze firmy przewozowe nie mogą sobie jeszcze za bardzo pozwolić na wielkie inwestycje w lokomotywy, a krótkoterminowy leasing byczka w standardzie podobnym do serii 2000 byłby kuszącą ofertą.
Fotoblog
Podróże z Aparatem Rok 2012 -(narazie)20309 km Rok 2011 - 33287 km Rok 2010 - 45064 km Rok 2009 - 26606 km
06.04.2012, 20:43
Ja tam myślę, że firmy dobrze wiedzą co dla nich jest najlepsze
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
07.04.2012, 08:50
DamianT, Z pewnością wiedzą co jest opłacalne dla firmy, ale zauważ że często jest to patrzenie tylko na krótkoterminowe zyski a nie w dłuższej perspektywie.
Fotoblog
Podróże z Aparatem Rok 2012 -(narazie)20309 km Rok 2011 - 33287 km Rok 2010 - 45064 km Rok 2009 - 26606 km
07.04.2012, 14:04
Nie wiem, nie siedzę w papierach tych firm. Pewnie jakbyś się zapytał kogoś pracującego tam i zajmującego się strategiami, to wytłumaczyłby Ci dlaczego tak a nie inaczej
Oczywiście teoretycznie, bo w praktyce pewnie zasłoniłby się tajemnicą
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
08.04.2012, 13:54
Więc w takiej sytuacji po prostu poczekajmy na konkrety prosto z Oleśnicy :-D
Fotoblog
Podróże z Aparatem Rok 2012 -(narazie)20309 km Rok 2011 - 33287 km Rok 2010 - 45064 km Rok 2009 - 26606 km
10.04.2012, 16:18
Dziś dostałem info że co najmniej dwie sztuki , które znajdują się w Oleśnicy , należą do Rail Polska
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.pl/user/KolejowyWolsztyn">www.youtube.pl/user/KolejowyWolsztyn</a><!-- w -->
11.04.2012, 08:54
A ile masz w tym pewności?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
11.04.2012, 15:36
85% , jeżeli pracownicy Rail Polska mówią prawdę. Podobno do końca roku mają być wprowadzone do normalnej eksploatacji.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.pl/user/KolejowyWolsztyn">www.youtube.pl/user/KolejowyWolsztyn</a><!-- w -->
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 | KazET21224142 | 141 | 88 210 |
25.12.2024, 10:58 Ostatni post: alojz |
|
ET22-111 prośba o dane | zieba111 | 0 | 141 |
22.10.2024, 22:58 Ostatni post: zieba111 |
|
Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... | DamianT | 74 | 43 803 |
29.05.2021, 15:25 Ostatni post: Coffee |
|
Wchodzimy do ET22 | mirmur2 | 0 | 2 489 |
05.06.2019, 16:53 Ostatni post: mirmur2 |
|
ET22-1059 status 'OR' | defiler | 2 | 4 142 |
25.09.2018, 17:25 Ostatni post: defiler |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |