Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy rewizyjne EU07 i EP07
Tzn że nie są przypisane np do Poznania gdzie raz na jakiś czas muszą wracać, a mogą poruszać się po całym kraju i zjeżdżać na przeglądy itd do dowolngo zakładu PKP Cargo.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

465 już na testach
http://www.facebook.com/GaleriaFotograf ... 037042490/
Odpowiedz

http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?pid=74612

Jest po prostu piękna.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Nie bój się, jak się ubrudzi nie będzie taka ładna Tongue
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Czy ja dobrze zrozumiałem komentarze pod zdjęciem?
Ona stacjonuje / będzie stacjonować na Franowie w Poznaniu?

Pozdrawiam
sm31-131

P.S. Nie strzelajcie do mnie, ale mi się ta kolorystyka nie podoba :-(, chociaż mam pełen szacunek dla ludzi którzy się przyczynili do tego historycznego malowania.
Odpowiedz

Nie, będzie jeździła pewnie po całej Polsce jak każdy elektrowóz Cargo.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Dzięki.

Myślałem że będę miał ułatwione polowanie :-).

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz



Przepiękna maszyna... Naprawdę panowie z Ostrowa zrobili wspaniałą robotę!!! Nic tylko czekać na ET41-001 i ET22-003!

Info : Lokomotywa dojechała do Szczecinka o godzinie 18:52 po czym zjechała do lokomotywowni w celu NB. Miała usterkę przekaźników nadmiarowych i radiotelefonu.
Odpowiedz

To znaczy rewizja zrobiona standardowo...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Bo malowanie to nie klucz do sukcesu Smile
Odpowiedz

Ale jak dorzucisz do tego szpachlę to się będzie trzymać, i może nawet pojedzie :-).

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

W galerii Hammana pojawiło się zdjęcie pomalowanej gdyńskiej EP07-330 przechodzącej naprawę 1P4/5 w lokomotywowni na Grabówku. Maszyna naprawdę robi wrażenie, wydaje się, że kolory ma jeszcze ciemniejsze niż EU07-465 jeżdżąca dla Ecco Rail. Brawo Panowie!
[Obrazek: EP07-330_1.jpg]
Odpowiedz

A ta lokomotywa będzie jeździć dla IC?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Oczywiście, widać nawet napis na burcie: PKP Intercity S.A. Zakład Północny.
Odpowiedz

EU07-358 - 1P4/4; 15.10.2015.; BZK Kraków.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 KazET21224142 140 86 768 15.03.2024, 21:23
Ostatni post: KazET21224142
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 33 094 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
Question Typowe, najczestsze usterki w lokomotywach EU/EP07 i EP09? Matt01 8 5 911 26.01.2020, 18:08
Ostatni post: rustsaltz
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 568 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD
  EP07-395 na złom Paweł Piotr 5 4 515 23.10.2018, 14:29
Ostatni post: vulcan

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.