24.08.2013, 15:05
Kolejna maszyna z ZNTK Olśnica odbyła jazdę próbną, była to EU07-043.
Naprawy rewizyjne EU07 i EP07
|
24.08.2013, 15:05
Kolejna maszyna z ZNTK Olśnica odbyła jazdę próbną, była to EU07-043.
24.08.2013, 17:01
Nowe maszyny to również EU07-331 (moja ulubiona) i EU07-377.
Chcesz wiedzieć co się dzieję z EP09? Zawsze najszybsze informacje na temat tych lokomotyw tylko tutaj:https://www.facebook.com/pages/Epoczkapl/292890430813597 ZAPRASZAM!
24.08.2013, 17:22
przem710 napisał(a):Kolejna maszyna z ZNTK Olśnica odbyła jazdę próbną, była to EU07-043. Po co takie trupy wysyłają do naprawy.. ]-> Powinni pozostawać jedynie przy numerach powyżej 300.
24.08.2013, 17:51
Problem w tym że PKP IC nie sprzedaje 303E ;-) Natomiast ZNTK Oleśnica miała okazję zakupić EU07-043, 047, 148 oraz nieszczęsną 206. Wracając do trupów do ZNTKiM Gdańsk trafiła EU07-158 spółki Orion Kolej, przejdzie ona drugą NG.
26.08.2013, 07:21
Jedna z kiedyś (rok temu) najpiękniejszych siódemek w Polsce jest... w malowaniu PIC-u. Chodzi mi tutaj o 332 z telewizorami.
http://rail.phototrans.eu/14,82760,0,HCP_303E_.html
Chcesz wiedzieć co się dzieję z EP09? Zawsze najszybsze informacje na temat tych lokomotyw tylko tutaj:https://www.facebook.com/pages/Epoczkapl/292890430813597 ZAPRASZAM!
26.08.2013, 16:26
:-)
mixer napisał(a):przem710 napisał(a):Kolejna maszyna z ZNTK Olśnica odbyła jazdę próbną, była to EU07-043. I tutaj można by polemizować kolego :-) Co ciekawe i dosyć dziwne niektóre siódemki z pierwszej serii produkcyjnej typu 4E (oczywiście nie wszystkie) są dziś w lepszych stanie technicznym niż wyprodukowane później w Cegielskim typu 303E. Jest to spowodowane tym, że w latach 80 XX wieku w PRL był obecny kryzys ekonomiczny czego skutkiem były oszczędności w jakości stali używanej do produkcji lokomotyw. Przykładem tego jest m.in. EU07-509 wyprodukowana w 1989 roku a skasowana w 2010 roku z powodu zbyt małej grubości blach ramy pudła i braku możliwości dalszej eksploatacji. Ramy w 4E zaś trzymają się całkiem nieźle czego dowodem jest to, że w 2012 roku przeprowadzono aż 21 napraw głównych maszyn tej serii i żadna z nich nie została wycofana z naprawy z powodu ich złego stanu technicznego.
26.08.2013, 18:41
Aczkolwiek zdarzają się 4E które również nie kwalifikują się do napraw, np kilka niedoszłych budyni. Dobrym przykładem jest nie tylko 4E ale i również ich poprzednik czyli seria EU06, ostatnia sztuka EU06-10 jest nadal w ruchu, pomimo że ma już 51 lat.
26.08.2013, 19:13
Ale w środku te maszyny z lat 60 są już tą starocią przesiąknięte. A po za tym inne oznaczanie w szafie NN i WN. To największy problem..
26.08.2013, 19:17
Niektóre 4E mają zmodernizowane bebechy np te z serii 1500. IC również w kilku sztukach dokonało modernizacji szaf, aczkolwiek nie wiem czy dotyczy to 4E. Faktem jest że 4E powoli będą znikać z naszych szlaków, aczkolwiek wydaje mi się że 303E znikną równie szybko.
26.08.2013, 23:50
przem710 napisał(a):Problem w tym że PKP IC nie sprzedaje 303E ;-) Już niedługo zacznie się ich pozbywać.
04.09.2013, 19:04
Jutro (wg informacji z grupy PMK z Facebooka) ma odbyć się próba EU07-166, która w ubiegłym roku brała udział w wypadku w Ostrowie Wielkopolskim.
Ktoś zna datę rewizji?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
04.09.2013, 19:15
Nie rewizji a NA. Coś czuję, że (oby nie) jak zaliczy jakiś dzwon z samochodem złoży się jak harmonijka.
Chcesz wiedzieć co się dzieję z EP09? Zawsze najszybsze informacje na temat tych lokomotyw tylko tutaj:https://www.facebook.com/pages/Epoczkapl/292890430813597 ZAPRASZAM!
10.09.2013, 13:15
źródło: Facebook - grupa pmk Zmiana przewoźnika się szukuje czy to jeszcze nieostateczne barwy?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
10.09.2013, 20:40
To są barwy przewoźnika Ecco Rail czyli pochodnego PHU Lokomotiv. Z tego co mi wiadomo nie są one jeszcze dokończone (chyba będzie jeszcze logo Ecco), więc coś się jeszcze w nich zmieni ;-)
Warto dodać, że w ZNTK Oleśnica znajduje się EU07-148, także własności Ecco Rail, która przechodzi naprawę główną 2P5 (G2) i niedługo również pojawi się w takich barwach.
10.09.2013, 21:07
Dobrze widzę, że lokomotywa nie ma sprzęgu ogrzewania pociągu?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 | KazET21224142 | 140 | 86 816 |
15.03.2024, 21:23 Ostatni post: KazET21224142 |
|
PKP IC sprzedaje 120 EU07 | pitagoras23 | 58 | 33 120 |
23.07.2021, 22:05 Ostatni post: KazET21224142 |
|
Typowe, najczestsze usterki w lokomotywach EU/EP07 i EP09? | Matt01 | 8 | 5 921 |
26.01.2020, 18:08 Ostatni post: rustsaltz |
|
Klimatyzacja do EU07 - koszty | MegaTVHD | 0 | 2 574 |
27.01.2019, 14:40 Ostatni post: MegaTVHD |
|
EP07-395 na złom | Paweł Piotr | 5 | 4 517 |
23.10.2018, 14:29 Ostatni post: vulcan |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |