04.03.2012, 01:04
Matey#24, na prostej jest jeszcze gorzej niż na zakręcie.
...
Katastrofa pod Szczekocinami
|
04.03.2012, 01:04
Weź pod uwagę informacje od straży pożarnej dotyczącej awarii jednej z lokomotyw - równie dobrze mogła ona dotyczyć awarii oświetlenia
04.03.2012, 01:06
Jeśli już to hamulców. Maszynista nie jechałby nocą bez oświetlenia, do tego widziałby skład jadąc z naprzeciwka i hamował. A jeden z pociągów nie hamował w ogóle...
Matey#24 napisał(a):O właśnie mówiłem o tym ujęciu BYKA wbitego w wagon.Byk nie wbił się w wagon. pociąg się złożył, lok i wagon stoją równolegle obok siebie. Matey#24 napisał(a):Wiem, że mają takowe strefy, ale chyba przy prędkości łącznej obu składów między 160-200 km/h (bo mogły tyle jechać i w chwili zderzenia tyle ŁĄCZNIE mieć) ciężko pokusić się o stwierdzenie, że maszynista mógł przeżyć - NAWET W TAKIEJ STREFIE! Obym się mylił...Prędkość łączną podziel na dwa, mógł przeżyć w takiej strefie bo poza rzeczą oczywistą (przeciążenia) nie ma ryzyka obrażeń fizycznych w przeciwieństwie do pasażerów w zmiażdżonych wagonach. Na pewno szansa przeżycia maszynisty w takiej strefie jest większa niż pasażerów w pierwszym wagonie. Jeśli tylko zdążył uciec. Nieoficjalnie już 9 ofiar.
04.03.2012, 01:12
Matey#24 napisał(a):No ok! W Byku jest w dobrym stanie ta "strefa", ale już w Epoce raczej nie. Sam przyznasz... Niewątpliwie względem reszty prezentuje się najlepiej
04.03.2012, 01:14
sphinx napisał(a):Jeśli już to hamulców. Maszynista nie jechałby nocą bez oświetlenia, do tego widziałby skład jadąc z naprzeciwka i hamował. A jeden z pociągów nie hamował w ogóle... Nie no ok. Tylko zapomniałeś o tym, że lokomotywa jako pierwsza przyjmuje cały impet zderzenia i to w niej zawsze jest najgorzej, pierwszy, drugi wagon nie otrzyma takiej samej siły jak lok. Po za tym człowiek w tej strefie lata jak piłka i chyba samo przez siebie mówi to, że obrażenia śmiertelne może odnieść. Zresztą... nie ma się co kłócić.
mateusz19pila <-- oficjalny kanał na YT!!!!!!!!!
http://www.digart.pl/centrum/digarty.html <-- Digart http://www.garnek.pl/matey24/a <-- Garnek!
04.03.2012, 01:16
Przed chwilą na TVP Info powiedzieli , że jeden z pociągów - nie usłyszałem który - zatrzymał się "w polu" na chwilę przed wypadkiem
04.03.2012, 01:19
U mnie śmiga bez zarzutów
Cytat:Przed chwilą na TVP Info powiedzieli , że jeden z pociągów - nie usłyszałem który - zatrzymał się "w polu" na chwilę przed wypadkiem Czyli w tej sytuacji należy zakładać, że pracownicy wiedzieli o tym, że pociągi jadą na siebie, a jeden z nich udało się zatrzymać. W takim wypadku wersja o błędzie dyżurnej wciąż jest możliwa
04.03.2012, 01:30
Udało się zatrzymać, ale ruszył i pojechał dalej. Katastrofa nastąpiła kilka minut od ruszenia. Możliwe, że np. sam maszynista zauważył, że na rozjeździe pojechał prosto zamiast zmienić tor. To wszystko są spekulacje. Nieoficjalnie - 10 ofiar. Prawdopodobnie będzie więcej bo ratownicy dopiero teraz docierają do najbardziej zniszczonych wagonów. Nie dość, że właśnie tam są najbardziej poszkodowani, to minęło już 4,5h. Na mrozie...
04.03.2012, 01:35
Ja sobie tego nie mogę wyobrazić... Chodzę już filmować składy kilka lat... i mam ciągle przed oczami twarze ludzi jacy jadą tymi pociągami... Pomyśleć, że jadą i za kilka minut spotka ich śmierć... szczególnie młode dziewczyny, kobiety, dzieci... ;| Masakra..
mateusz19pila <-- oficjalny kanał na YT!!!!!!!!!
http://www.digart.pl/centrum/digarty.html <-- Digart http://www.garnek.pl/matey24/a <-- Garnek!
04.03.2012, 01:41
13 ofiar, nieoficjalnie - 16.
04.03.2012, 01:43
- sphinx -
Czyli co? Zobaczył, że źle pojechał i ruszył dalej? Gdyby coś mu nie pasowało, po zatrzymaniu, nie ruszyłby z miejsca. Choćby go zmuszano.
04.03.2012, 01:57
Zatrzymanie mogło być spowodowane czymś innym, bez związku z późniejszą sytuacją.
Bahnfahren ist unser Business
04.03.2012, 01:57
Wydaje mi się, że z pierwszych dwóch wagonów mało kogo uda się uratować, niestety. Dokopał się ktoś do informacji o losach maszynistów? Jak na razie nie widzę, żeby odnaleziono ich ciała lub ich żywych.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
04.03.2012, 01:59
psim napisał(a):Zatrzymanie mogło być spowodowane czymś innym, bez związku z późniejszą sytuacją. Strażacy informowali o awarii, myślę, że obie sytuacje mogę być z sobą powiązane 16 osób...tragedia, aż mnie ciarki przechodzą
04.03.2012, 02:00
rysiogeniusz napisał(a):16 osób...tragedia, aż mnie ciarki przechodząA obawiam się, że będzie więcej. Która nastawnia odpowiada za ten szlak? Szczekocińska i?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Katastrofa kolejowa pod Warszawą | Prawodawca | 1 | 2 895 |
18.02.2021, 21:05 Ostatni post: rustsaltz |
|
Katastrofa kolejowa w Strażowie | mirmur2 | 1 | 3 291 |
09.02.2021, 23:21 Ostatni post: Paweł Piotr |
|
Katastrofa kolejowa pod Życzynem 20.06 1966 | KazET21224142 | 0 | 3 631 |
02.05.2020, 18:05 Ostatni post: KazET21224142 |
|
[Belgia] Katastrofa kolejowa w Leuven | ET40 | 0 | 2 997 |
18.02.2017, 21:17 Ostatni post: ET40 |
|
Katastrofa kolejowa w Iranie | wołodyjowskiIC | 0 | 3 024 |
26.11.2016, 21:20 Ostatni post: wołodyjowskiIC |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
11 gości |