Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Widuję go prawie codziennie na Gądowie, albo na żeberku, albo ze składem. Za nim stoi wóz w malowaniu CD.
Jeździ już na pewno miesiąc, bo o ile pamięć mnie nie myli ok. miesiąc temu widziałem go na Gądowie po raz pierwszy. Postaram się do niego podejść i zrobić trochę zdjęć, może uchwycę datę rewizji (o ile ma ją na pudle).
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Naprawę przeszła na początku stycznia 2012 w DPOV Prerov, od połowy stycznia regularnie pracuje dla STK. To nie jedyna lokomotywa tej serii w Polsce. Pierwsze lokomotywy pojawiły się w Polsce w 2005 roku, sprowadził je CTL ze Słowacji i oznaczył serię ET13 (ET13-R001, ET13-R002, ET13-R003). W 2007 roku dwa kolejne egzemplarze trafiły do Rail Polska(059, 097). Jeszcze jedna sztuka pracuje u Bronka (052).
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Tak, ta -035 była już na początku października u nas widziana i jeździ dla Rail Polska.
Nadal czekam na informacje o pozostałych.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Na jakich trasach najczęściej można spotkać Skody 130 STK?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Bardzo rzadko, ale jednak pojawiają się w trójmieście.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Ostatni raz widziałem ową serię w zeszłym roku jak stały na bocznicy w Gnieźnie. Podobnie jak Nurka.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 2
Dołączył: 01.06.2013
Reputacja:
0
Witam, od dawna zastanawiam się z jaką prędkością maksymalną jeździ RE Chemik na CMK. Te skody mają konstrukcyjną 120km/h ale czasy przejazdu by wskazywały na 160km/h. Wiecie może coś w tym temacie?
marcheva
Liczba postów: 715
Liczba wątków: 13
Dołączył: 03.07.2012
Reputacja:
0
No wybacz, ale jak lokomotywy mogące wycisnąć 120(lub 125) mają (legalnie) jechać 160? PRy nie mają żadnej lokomotywy na 160.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Czas zdecydowanie wskazuje na 120 i tyle jeździ (wbrew temu wyświetlacze pokazują czasem 130 i więcej).
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Wyświetlacze różne cuda pokazują.
Przypominam, że jest coś takiego jak błąd pomiaru. W przypadku lokomotyw to kilka procent, podobnie w przypadku wagonów. Rozbieżność może osiągnąć kilka km/h. Normalny maszynista nie przekroczy prędkości umyślnie.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Jak dla mnie zbędny bajer, ale co ja się tam znam.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dla mnie to po prostu śmieszne, jest XI wiek a my mamy problem z poprawnym odczytem prędkości :-P