Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Nie wiem, nie jeżdżę tam, ale tak na chłopski rozum, to czy wystarczy im szynobusów w okresie letnim?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Póki co na przykład Tur jeździ na wagonach tyle że są to 4x120A.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Aha, no chyba, że posadają inne wagony. Niestety w tym temacie mało wiem.
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
DamianT, w wakacje na linię helską muszą być wagony. W tym okresie czteroczłonowa bipa + bonanza potrafiła "pękać w szwach".
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
No a na przykład dzisiejszy Tur jechał na szynobusie SA132-007 :-| Dawno nie widziałem takiego zastawienia.
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Ciekawe co na linii chojnickiej będzie jeździło w wakacje, jak większość wagonów przejdzie na Hel. Przemek, mam takie pytanko z ciekawości. Czy jak "Tur" jeździ na wagonach to jest prowadzony lokiem spalinowym do samej Gdyni, czy w Tczewie jest przepinka na elektryka?
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Adams, Od samej Gdyni na spalinie, ta było przynajmniej w zeszłym rozkładzie.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Tak zgadza się, na całej trasie skład prowadzony jest lokomotywą spalinową czyli SU42. Adams w wakacje nie będzie problemu bo wszystkie składy osobowe z Chojnic do Tczewa jeżdżą na szynobusach SA103, SA132, SN83 a poza szczytem SA101 oraz SN82.
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Aż żal na to patrzeć. Do historii przechodzi legenda taboru kolejowego, który przez wiele lat jeździł po polskich torach. Oby tylko ta kasacja się PR-om czkawką nie odbiła.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
PR mają i tak sporo piętrusów, które też stoją w krzakach i oni je bardziej remontują niż jeszcze starsze Bipy, więc chyba źle nie będzie, chociaż gdyby PR miało więcej swoich lokomotyw to te wagony jednak by się przydały na pociągi R/iR
Liczba postów: 117
Liczba wątków: 2
Dołączył: 11.05.2012
Reputacja:
0
Kolejny sezon będzie koniec Bip-ów.
Istnieje jeszcze jedna 4-członna Bip-a w ruchu:
50 51 26-19 515-3
50 51 26-19 516-1
50 51 26-19 517-9
50 51 26-19 518-7 - z odroczoną rewizją do 30.10.2012.
Na Majówkę te wagony jechały na trasie Hel-Gdynia-Chojnice.