Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Wielka szkoda, że projekt nie będzie poszerzony.
Bo to dodatkowe koszta - rewizja wózków rozstawnych etc, etc. Poza tym stracili by na tym rewidenci - praca w Parku Bug by się skończyła :-)
Liczba postów: 1 078
Liczba wątków: 189
Dołączył: 04.05.2012
Reputacja:
0
Dzięki za tę informację.
No tak, ekonomiści potrafią wszystko wytłumaczyć, zwłaszcza post factum. Ale to temat na inne forum...
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Nie narzekaj na ekonomistów. Zobacz ten system miał np wyeliminować przeładunek wagonów na stacjach granicznych. No dobrze teraz taki wagon z SUWem pojedzie gdzieś na drugi koniec Rosi i niech tam coś się wtedy zepsuje. Kto ci tam to naprawi, jakieś mieścinie pod Kamczatką ? Skąd wykombinować części ?
Ponadto Koleje rosyjskie nie lubią wpuszczać wagonów towarowych na rozdzielaczach spełniających normy UIC. Trzeba by montować Knorra KE-483.
Następna sprawa Niby SUW to same wózki ale maja hamulce tarczowe wiec do wagonów pasażerskich to nie ma problemu. Ale wagon towarowy trzeba przebudowywać aby dostosować do hamulców tarczowych. A pewnie razem z kosztami wszystkich dopuszczeń to lepiej zostać przy przeładunku.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
SUW się nie posuwa, ale będzie Talgo ze zmiennym rozstawem:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... -roku.html
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Widać zestawy zostały dostosowane, ale Rosjanie do czwartego kwartału br. planują wprowadzić swoje przepisy na polskich torach (tylko po co wtedy zmiana rozstawu w Brześciu jak można w Oderbrucke).
Swoją droga, jaka idea przyświeca zastosowaniu w pociągu kół bez osi?
Ma ktoś jakiś artykuł przybliżający tego typu wynalazki?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL