Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
psim napisał(a):Podejrzewam, że raczej leci to na żywioł, i większość SIWZ nie określa szczegółowo jak to ma działać - po prostu wymaga "jakichś guzików".
No, niektórzy myśleli w SIWZ, że awaryjne otwieranie i guzik dla pasażera to to samo
Cytat:Hę? A nie powinny, moim zdaniem! Nie należy zachęcać ludzi, żeby podbiegali jeszcze w czasie ruchu pojazdu...
Aktywacja ze strony kierowcy. Jeżeli pasażer naciśnie, zanim szofer aktywuje to drzwi i tak się otworzą po aktywacji.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Ja może powtórzę:
Cytat:Nie należy zachęcać ludzi, żeby podbiegali jeszcze w czasie ruchu pojazdu.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Zamykanie drzwi jest marginalną potrzebą, więc - wg mnie - logiczne że te przyciski są mniej eksponowane.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Mariusz W. napisał(a):A najlepszy w SKM Berlin jest przycisk zamykanie drzwi. Logika wskazywałaby, aby zamykanie odbywało się tym samym przyciskiem albo przyciskiem gdzieś blisko przycisku otwierającego. Ale nie, jest w zupełnie innym miejscu, w dodatku na wysokości głowy. :lol:
A jesteś pewien, że to jest przycisk, a nie sygnalizator? W niektórych pociągach SKM Warszawa przy drzwiach też są takie trzy różnokolorowe kontrolki, które wyglądają jak przyciski, ale są wyłącznie świecącymi kontrolkami - nie można ich wciskać.
Tymczasem, WKD w nowym zamówieniu nareszcie umieściła wymóg, żeby przyciski działały rozsądnie:
Cytat:WKD wymaga, żeby pasażerowie mogli nacisnąć przycisk przed zatrzymaniem pojazdu - w EN97 stwarza to niestety problemy.
źródło:
Rynek Kolejowy
Bahnfahren ist unser Business