Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Wtedy Centralny to by³o co¶, przypomina mi siê odcinek s³ynnej Kroniki Filmowej, który by³ w ca³o¶ci po¶wiêcony budowie Centralnego i tunelu - jak na tamte czasy u¿yte technologie by³y dla naszego kraju kosmiczne. Mo¿e dziêki temu trzyma siê do tej pory.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Lifting idzie pełną parą pod znakiem fuszerki:
Liczba postów: 194
Liczba wątków: 4
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
Komuś się za to ostro oberwie. Kolejny (już nie będę klnąć) projekt ludzi, którzy nigdy nie powinni się tym zajmować + ludzie co nie potrafią odbiorów przyjmować. Jak tak o odwodnienie dbają, to co się będzie dziać z torowiskiem jak zaczną robić. Totalne przegięcie pełną parą.
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Najlepsze jest ostatnie ujêcie z iskrz±c± opraw± o¶wietleniow±, masakra, woda + pr±d w zat³oczonym miejscu i mamy gotow± tragediê. Ale to lanie siê wody strumieniami jest dziwne, a¿ takie nieszczelno¶ci s±? A mo¿e po prostu dach jest jeszcze nieskoñczony?
Przypomina mi siê stara kronika z WFDiF, na której pokazywali budowê Centralnego i by³y ujêcia z budowy dachu z komentarzem, ¿e to najnowocze¶niejszy dach w Polsce, zbudowany z u¿yciem najnowszych ¶wiatowych technologii, mo¿e trzeba by³o go zostawiæ...
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Ostatnio w Polsce mamy modę na fuszerki, oraz tanich aż za tanich podwykonawców. Przykładów długo szukać nie trzeba Autostrada A2, stadion narodowy. Oby do tego grona nie dołączył Dworzec Centralny.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Obleśny Szczur napisał(a):A może po prostu dach jest jeszcze nieskończony?
To nie jest pod dachem, to jest głównie pod ul. Jana Pawła 2, której miasto raczej nie pozwoli łatwo rozorać, żeby uszczelnić dylatacje. Skrajna końcówka peronów.
Generalnie te filmy są dość tendencyjne, wyolbrzymiają usterki. W tym - również podłożony soundtrack robi swoje. W rzeczywistości nie jest tak tragicznie. Sugeruję wziąć głęboki oddech i zachować spokój.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 271
Liczba wątków: 5
Dołączył: 08.07.2010
Reputacja:
0
Co racja to racja, byłem tam miesiąc temu i widziałem trochę wody, ale nie taki biblijny potop.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Mówi±c w ten sposób dajecie publiczne przyzwolenie na wykonywanie niedoróbek. Albo co¶ jest zrobione dobrze albo nie. Nie ma opcji pomiêdzy. Za zachodni± granic± nikt by tego nie odebra³, dopóki nie by³oby zrobione idealnie. Na to s± przepisy i normy, nie powinno tam byæ ani kropli wody, szczególnie lej±cej siê w pobli¿u opraw o¶wietleniowych.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Obleśny Szczur ma rację. Nie wprowadzajmy bylejakości. Pozwolimy raz, to za dwa-trzy lata będzie się to wszystko nadawać jedynie do remontu. Czy w tym kraju naprawdę nic nie można zrobić dobrze?
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
A mi się podoba że ktoś jednak walczy z żywiołem. W wielu miejscach pod sufitem są podwieszone ciemnoniebieskie płachty zbierające wodę z przecieków - i zapewne tak już będzie musiało zostać. Byle tylko woda zebrana w nich była sprawnie odprowadzana.
Oczywiście największą przykrość sprawia widok wody cieknącej po nowym suficie na galeriach. Niestety, jak to mówił zaprzyjaźniony lekarz - z g.wna bicza nie ukręcisz.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 194
Liczba wątków: 4
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
Prawda taka, że bez odprowadzenia wody to za nawet niecałe 5 lat będzie kolejny lifting bo wszystko będzie w jeszcze gorszym stanie niż przed remontem. Już widzę tą walkę z pleśnią i później całym smrodem który przez to się będzie wydzielał. Nie myślałem, że jednego dnia większość wiadomości o modernizacjach tak mnie załamią.
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Radzę przywyknąć. To już tak zostanie.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Niestety tym razem telewizja nie k³amiê, faktycznie to tak wygl±da. W Warszawie pada od kilku dni i na Centralnym robi± siê tylko coraz wiêksze ka³u¿e. Podczas oczekiwania na poci±g przyjrza³em siê montowanym nowym oprawom o¶wietleniowym i tym paskom blachy na suficie. Jako¶æ wykonania ¿enuj±ca, widaæ od razu, ¿e w przetargu by³o jak zwykle - 100% cena. Dodatek tej wody najprawdopodobniej spowoduje, ¿e na euro blachy bêd± mia³y piêkny rdzawy kolor.