Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TRAXX/EU44 i SHP/CA
#16
To nie zmienia fakt, że trzymanie wciśniętego nożnego nie jest wygodne.
Odpowiedz

#17
..
Odpowiedz

#18
przem710 napisał(a):
Cytat:Według mnie rozwiązanie bardzo niewygodne. Nie można wstać by otworzyć okno, włączyć/wyłączyć oddalony przełącznik, wstać by nawet rozprostować nogi, wyregulować fotel.

Traxxy mają klimę nie trzeba otwierać okien, a kabina jest ergonomiczna więc nie trzeba nigdzie sięgać po żadne oddalone przełączniki.

Jeżeli dobrze kojarzę, to albo w Traxxie albo w Vectronie za plecami maszynisty jest m.in przełącznik świateł. Więc jedziesz i zjeżdżasz na biegu na niewłaściwy i... no właśnie. Odwracasz się, puszczasz pedał i lipa.
Są jeszcze inne sytuacje, które co prawda często nie powinny występować (np pobieranie rozkazów na biegu), ale często dla ułatwienia to się robi - w tych lokomotywach niewykonalne, bo jest się przykutym do fotela.
Ponoć kwestia przyzwyczajenia, choć na trasie kilkugodzinnej bez zatrzymania (a może się tak zdarzyć) może to być denerwujące.
Odpowiedz

#19
Przeczytałem w instrukcji EU44 o kilka rzeczach:
-istnieje przycisk w nastawniku jazdy
-przycisk boczny pod bocznymi oknami
-przycisk we wnęce na nogi (przycisk nożny)
W takim razie to już dobre-noga zmęczona to można trochę w nastawniku potrzymać, albo przełożyć pod okno.
Odpowiedz

#20
Wiecie jaki jest najlepszy czuwak świata ?
Oto odpowiedź
http://covalus.ovh.org/bhp/1/4.jpg
Odpowiedz

#21
Mam 2 pytania odnośnie EU44 Husarza.

1. Jaką ma wysokość?
2. Ile posiada silników i jaką moc każdy ma z nich?

Z góry dziękuję za pomoc, bardzo potrzebuję tych informacji.
Zapraszam na mój kanał - https://www.youtube.com/c/adammpl/videos
Odpowiedz

#22
Moc ciągła silnika trakcyjnego 1640kW, przeciążalny krótkotrwale do 1750kW, 4 silniki na pojazd po 2 na wózek.

Wysokości coś znaleźć nie mogę. Pewnie któraś skrajnia z UIC.
Odpowiedz

#23
Witajcie,

Potrzebuję kilku informacji do swojego projektu na zajęcia. Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

Co ile tysięcy kilometrów odbywa się:
- przegląd duży
- naprawa rewizyjna
- naprawa główna
lokomotyw serii EU44 i jak długo one trwają?
Zapraszam na mój kanał - https://www.youtube.com/c/adammpl/videos
Odpowiedz

#24
W Husarzu nieco inaczej wygląda plan przeglądów. Są podzielone gęściej.
Zgodnie z instrukcją utrzymania (o ile nic się nie zmieniło):
N - 25 tys km (max 12 tygodni)
F1 - 100 tys km (max 6 mies)
F2 - 200 tys km, 12 mies
F3 - 400 tys km, 24 mies
T1 - 1,2 mln km, 6 lat
T2 - 2,4 mln km, 12 lat
T3 - 4,8 mln km, 24 lat

Co do czasochłonności - nie wiem.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EU44-007 zdarzenie? czaki 3 3 238 27.12.2020, 23:56
Ostatni post: czaki
  BR285 Bombardier Traxx od środka mirmur2 1 2 637 10.02.2020, 14:20
Ostatni post: TomaszMK
  EU44 Kuba x07 7 4 669 27.04.2019, 19:23
Ostatni post: MegaTVHD
  Parę pytań odnośnie EU44 wołodyjowskiIC 4 4 547 29.08.2016, 10:43
Ostatni post: wołodyjowskiIC
  TRAXX-y Akiem w Polsce pitagoras23 22 13 272 24.06.2016, 15:40
Ostatni post: pasqudek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.