Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Nieco odświeżę temat, w ostatnim odcinku Kolej TV pokazano EP05-23 i to sprawną. Pojawiły się również nieoficjalne zapowiedzi że "czech" ma otrzymać oryginalne pomarańczowe wdzianko oraz czasami może być zatrudniany przy pociągach specjalnych. Na chwilę obecną może być problem z realizacją tych postanowień z związku z trudną sytuacją finansową IC, lecz jestem przekonany że jakiś czas EP05-23 może powrócić na szlak.
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Jeśli przekażą ją do skansenu kolejowego to będzie jeździć. Ale jeśli będzie tylko maskotką firmy (jak pewien mały parowozik) to będzie stała i rdzewiała aż ktoś stwierdzi że się nie opłaca jej trzymać a dalej już wiecie co będzie.
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 271
Liczba wątków: 5
Dołączył: 08.07.2010
Reputacja:
0
Póki co wygląda lepiej niż niejedna, wciąż eksploatowana maszyna PKP IC.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dzięki pracownikom tamtejszej lokomotywowni, ważne że jest sprawna, teraz zobaczymy co dalej.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: 08.05.2011
Reputacja:
0
Witam. Na chwile obecną sytuacja z Czechami wygląda tak:
EP05-01 - odstawiona przy ulicy Podskarbińskiej (widok z poc. Kolei Mazowieckich jadąc po linii Otwockiej).
EP05-16 - odstawiona, należy do PKP Cargo, stoi pod dachem na terenie lokomotywowni Warszawa Odolany.
EP05-18 - prawdopodobnie pocięta.
EP05-23 - od czasu do czasu uruchamiana , należy do PKP Intercity, stoi "na świeżym powietrzu" na terenie lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska. Jest w najlepszym stanie ze wszystkich istniejących obecnie Czechów.
EU05-22 - odstawiona na terenie lokomotywowni Kraków Prokocim pomiędzy innymi lokomotywami PKP Cargo.
Liczba postów: 204
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.01.2011
Reputacja:
0
Bobin w Krakowie to typowy eksponat - to jak możesz zanotować ją jako "odstawiona"?
Zapraszam na <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gssk.cba.pl">www.gssk.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Niby eksponat, ale stoi w przys³owiowych "krzakach" i rdzewieje jak pozosta³e. Eksponaty, jak sama nazwa wskazuje siê "eksponuje", a nie ukrywa gdzie¶ na terenie zak³adu, miêdzy innymi lokami.
Liczba postów: 499
Liczba wątków: 4
Dołączył: 25.12.2012
Reputacja:
0
Są fanatycy którzy nawet chcą wyłożyć pieniądze aby EP05 z Grochowa wyjechała na tory ;D
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Co w tym złego? W Niemczech to normalne.
Liczba postów: 715
Liczba wątków: 13
Dołączył: 03.07.2012
Reputacja:
0
EP05-16? A przypadkiem 23 nie jest w lepszym stanie?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
23 jest nawet sprawna, przynajmniej jeszcze nie dawno była.
Liczba postów: 715
Liczba wątków: 13
Dołączył: 03.07.2012
Reputacja:
0
Z tego co kojarzę, to przecież utrzymują ją, ale papierów na dopuszczenie nie ma.
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 5
Dołączył: 19.06.2012
Reputacja:
13
EP05-23 jest technicznie sprawna ale w papierach ma wpisany status OR i oczekuje na dalsze decyzje. Pół roku temu pojawiały się pogłoski, że miałaby zostać wysłana do rewizji do Zakładu Północnego w Gdyni Grabówku lecz jednak nic się w tej sprawie nie ruszyło.