10.08.2013, 13:03
Tak, linia 5 czyli przedłużenie CMK.
Kolejozagadka
|
10.08.2013, 13:03
Tak, linia 5 czyli przedłużenie CMK.
10.08.2013, 15:56
No to moje pytanie
Co wspólnego mają M62U-375A z ST44-1500?
10.08.2013, 16:03
Niech zgadne, kraj pochodzenia: ZSRR?
2️⃣6️⃣.0️⃣5️⃣.1️⃣3️⃣ ➡️ 2️⃣6️⃣.0️⃣5️⃣.2️⃣3️⃣
10 lat na ForumKolejowe.pl YouTube https://youtube.com/@norbis97?si=FFY-AGST2qPE-uME Facebook https://pl-pl.facebook.com/PomorskaKolejwObiektywie/ Fotoblog https://norbis97.flog.pl/
10.08.2013, 16:23
Są ro rusy z bezślizgowym prowadzeniem łożysk osiowych.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
10.08.2013, 16:28
To jest prawidłowa odpowiedź.
Niestety 1500 już nie istnieje ale dzięki prywaciarzom mamy w Polsce co najmniej dwie sztuki Gagarów na wózkach bezwidłowych jeden wymieniony wyżej oraz jedna sztuka w Kolpremie.
10.08.2013, 16:32
Jakie dwa sygnały możemy podać zgodnie z Ie-1 tylko drogą radiową?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
10.08.2013, 22:12
1. "Stój"
2. "Jazda manewrowa zabroniona" 3. "Sygnał A1 "Alarm""
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
11.08.2013, 09:14
RysiekChaszcz napisał(a):1. "Stój"A ręcznie i dźwiękowo nie można?
11.08.2013, 11:57
Ale w pytaniu jest wyraźnie jaki sygnał podany tylko za pomocą radia jest obowiązujący.
Inne sygnały musisz podawać słuchowo i wzrokowo i np. "do mnie" nie obowiązuje podany tylko radiem. Musisz podać też sygnał wzrokowy i słuchowy a "stój" podany tylko radiem jest obowiązujący z urzedu
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
11.08.2013, 12:00
Właśnie, stój możemy podać na wiele sposobów, jazda manewrowa zabroniona podawana jest wyłącznie za pomocą tarczy manewrowej, A1 podajemy również świetlnie i dźwiękowo. Doprecyzuję: są sygnały, które możemy podać tylko wtedy, gdy mamy radio.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
11.08.2013, 13:02
Chodzi o A1r i o nakaz połączenia się z najbliższym posterunkiem (z tym że to jest wskaźnik...)? Nic innego mi do głowy nie przychodzi.
Łowcy Rp1 team fan.
11.08.2013, 13:54
A1r-zgoda. Drugi z sygnałów to sygnał który możemy podać "ustnie lub za pomocą środków łączności".
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
20.08.2013, 16:07
W związku z marazmem w zagadkach:
prosiłbym o nie mylenie wskaźników z sygnałami gdyż to są całkiem inne działy :-) Sygnały - są wyświetlane lub podawane przez dyżurnego ruchu lub uprawnionego pracownika. Wskaźniki - są to umieszczone w torze obrazy informujące, nakazujące lub zakazujące. W PKP są stosowane informujące , nakazujące jak i zakazujące (D1)
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
20.08.2013, 17:41
D1 wskaźnikiem? Boże jedyny...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
21.08.2013, 10:36
Te D1 to pomyłka miało być patrz (E1) ]->
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |