Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mitologia: O pociągach kończących jazdę na granicy województw
#1
Cytat:Niestety, choć łukowianie dość jasno wypowiadają się w tym temacie, to nie są wystarczająco aktywni w działaniu. Do spółki Koleje Mazowieckie w okresie od 12 grudnia 2011 do 31 stycznia 2012r. wpłynęły jedynie trzy wnioski od pasażerów z linii do Łukowa. - Dwa z nich dotyczyły przesunięcia godziny odjazdu pociągu nr 88145 relacji Warszawa Śródmieście – Łuków z godziny 21:01 na godzinę 21:06. Wnioski zostały uwzględnione - pociąg odjeżdża ze Śródmieścia o godzinie 21:09. Dodatkowo wpłynął wniosek dotyczący ograniczenia kursowania pociągów na linii Łuków - Warszawa – Łuków w weekendy w nowym RJP edycji 2011/2012 – poinformowała nas Katarzyna Łukasik z biura prasowego Kolei Mazowieckich.

Cytat:Wydłużenie relacji pociągów przyspieszonych Warszawa – Siedlce (przyj. o godz. 15:36 i 19:36) do Łukowa w ramach czerwcowej korekty RJP nie jest możliwe, ponieważ minął już termin zgłaszania poprawek do Zarządcy Infrastruktury, a przed jego upływem do Spółki nie wpłynęły wnioski w tej sprawie. Ponadto nie ma możliwości, aby pociąg „push-pull” pojechał w bezpośredniej relacji do Łukowa, gdyż wymaga to większych zmian w obiegowaniu składów, w tym uruchomienia dodatkowo pociągów jadących służbowo, co niesie za sobą dodatkowe koszty – zaznacza Katarzyna Łukasik.

I wszystko w temacie. Dziękuję, do widzenia...

http://podlasie24.pl/wiadomosci/lukow/b ... -996d.html
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#2
Cytat:- W umowie rocznej między organizatorem a przewoźnikiem znajduje się zapis, że obejmuje ona wykonywanie przewozów w granicach administracyjnych województwa mazowieckiego a także przewóz do najbliższej stacji w województwie sąsiednim

I tak powinno być wszędzie. A nie syf w postaci zatrzymywania się pociągu w jakiejś pipidówie.
Odpowiedz

#3
@Maciej

Do stacji węzłowej to się zgadza. Gorzej jeśli będzie to stacja w polu. W przypadku E20 osobówki będą kończyć bieg w Krzewiu czyli ... nigdzie ;-)
Odpowiedz

#4
Virakocha napisał(a):W przypadku E20 osobówki będą kończyć bieg w Krzewiu czyli ... nigdzie ;-)

:-O A do Kutna dwie stacje. Nie no, oni chyba nie liczą na to, że pasażerowie się nie wkurzą? Przecież tam się nie zatrzymuje nic oprócz tych REGIO, do / z Kutna, nawet nie ma możliwości przesiadki. o.O
Odpowiedz

#5
Maciej napisał(a):oni chyba nie liczą na to, że pasażerowie się nie wkurzą?

Celowo w pierwszym poscie wątku wytłuściłem fragmenty pokazujące, że zasadniczo pasażerowie mają to gdzieś. Nawet nie chce im się łysego e-maila z wnioskiem napisać (zajmuje to maks. 10 minut i nie kosztuje nic). A później urzędasy mają wymówkę: nikt nie wnioskował!
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#6
@psim
Czyli zasadniczo Pawle potwierdzasz słowa Arona, że 99% pasażerów jeździ w obrębie swojego województwa :-) Co do zasady ja pisałem (o reaktywację połączenia Babiak-Inowrocław). O dziwo odpisali mi tylko z KujPomu, oczywiście odmownie (Wielkopolska nawet nie zdobyła się na wystosowanie poleconego) ;-) Jeśli chodzi o KW to ostatnią stacją jest nie tylko Kłodawa ale :-) Zaryń i Dąbie nad Nerem. Sporo studentów z tamtych okolic jeździ na zajęcia do Konina i Poznania, autobusy jeżdża mocno nabite. A pociągów jak nie ma tak nie ma. Podejrzewam, że pociągi Dąbie-Poznań czy Zaryń-Poznań sprawdziłyby się ;-)
Odpowiedz

#7
Ja niczego nie potwierdzam. Ja pokazuję suche fakty: ani jednej łukowskiej duszyczce nie chciało się napisać lichego pisma do KM z wnioskiem o wydłużenie relacji.

Wszyscy mądrzą się i jęczą, nikomu nie chce się minimalnie zadziałać. A później pretensje do wszystkich wokół.

Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu 30 dni, to powinieneś się upomnieć. Mają obowiązek odpisać choćby spier...laj.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#8
psim, No, czasem tak jest, chociaż gdy dojdzie to takiej kuriozalnej sytuacji, jestem skłonny wysłać maila, prosić, zrąbać, cokolwiek, choć mnie to de facto nie dotyczy, do Kutna nie jeżdżę. W końcu im więcej maili, tym lepiej, więcej wiedzieć nie muszą. ;P Niemniej ważne jest dla mnie, by kolej w moim województwie nie startowała do "Kuriozum Roku". Ciekawy jest jednak fakt, że do Zbąszynka "dasię" a do Kutna "niedasię". o.O
Dziwię się, że nikt z Łukowa nie napisał maila, także z tym się zgodzę:
psim napisał(a):Wszyscy mądrzą się i jęczą, nikomu nie chce się minimalnie zadziałać. A później pretensje do wszystkich wokół
Odpowiedz

#9
@Maciej

Bo Zbąszynek jest bliżej i idealnie spełnia kryteria :-)
Odpowiedz

#10
Virakocha napisał(a):idealnie spełnia kryteria

To znaczy? ;P
Odpowiedz

#11
Cytat:To znaczy?

Jest to akurat pierwsza stacja poza województwem :-)
Odpowiedz

#12
Virakocha, No i dodatkowo stacja węzłowa. Ze Zbąszynka dojedzie się do Zielonej Góry i Gorzowa. Jeśli każde województwo będzie dojeżdżało do ostatniej stacji na swoim terytorium, to jaki przewoźnik przewiezie pasażerów między przykładowo Zbąszyniem, a Zbąszynkiem ? Może powstanie nowa spółka ?
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz

#13
@Ostrowianin

Kuba, Koleje Wielkopolskie raczej się do tego nie palą. Podejrzewam, że większość pociągów WK skończy bieg w Zbąszyniu lub Nowym Tomyślu. ]->
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Internet w pociągach pitagoras23 110 50 070 28.09.2018, 19:34
Ostatni post: ET40

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.