Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Szczecin] Tramwaje Szczecińskie
#1
Tramwaje Szczecińskie kupią w Berlinie kolejnych 45 używanych Tatr

Tramwaje Szczecińskie kupią w Berlinie kolejnych 45 używanych Tatr. Dzięki temu wycofają z torów wszystkie wozy starego typu. Na złom pójdzie połowa obecnego taboru. - To będzie ogromna zmiana na lepsze dla pasażerów - zapewnia Krystian Wawrzyniak, prezes tramwajowej spółki.

Z ulic Szczecina znikną wszystkie 94 wagony, czyli 47 dwuwagonowych składów typu 105 i 105Na - wylicza Wawrzyniak. - Pasażerowie nie będą już jeździć tymi starymi, mocno wyeksploatowanymi tramwajami.

Więcej... http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34 ... z20QtsUlJF

Jak dbacie - tak macie, 105 z Poznania nie są aż tak wyeksploatowane, tym bardziej, że niektóre szczecińskie mają 22 lat (prod. 1990 r), a to na tramwaj nie jest dużo. Niemniej jednak, nowszy tabor to zawsze krok do przodu, a i pierwsze miasto z tramwajami żegna się z Konstalami. ;P
Odpowiedz

#2
Jeszcze ich może wyprzedzić Gorzów 8-)

Jeżeli bardziej opłaca się sprowadzać Tatry, niż modernizować stopiątki - to dobra decyzja. Większa częstotliwość kursowania tramwajów kosztem mniejszej pojemności pojedynczego przegubowca raczej powinna zostać dobrze przyjęta przez pasażerów.
Jaro

Odpowiedz

#3
Szkoda tylko, że nie planuje się nawet w minimalnym stopniu troszeczkę zmodernizować Tatry dodając niskopodłogowy człon...
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tramwaje podmiejskie w Łodzi Obleśny Szczur 4 5 879 21.08.2024, 21:37
Ostatni post: M61 017
  [GOP] Tramwaje Śląskie rustsaltz 133 74 667 30.08.2020, 18:47
Ostatni post: Fenway
  [Olsztyn] Tramwaje przem710 29 19 486 02.08.2018, 12:40
Ostatni post: ET40
  Do Cieszyna nie wrócą tramwaje kazio 3 4 380 21.04.2018, 12:46
Ostatni post: Adams
  [Elbląg] Tramwaje ET40 0 2 408 17.05.2017, 14:29
Ostatni post: ET40

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.