Liczba postów: 60
Liczba wątków: 2
Dołączył: 25.07.2012
Reputacja:
0
Brak sensu ekonomicznego. ;-)
A tak poza tym to sympatycznie, że władze wpadły na taki pomysł i zrealizowały go. Warto jednak mieć na uwadze, że w obecnej sytuacji linia może być tylko i wyłącznie turystyczna (oczywiście super, że pomyślano o skomunikowaniach i że można nią pojechać także komercyjnie - brawa za ten \"dasizm\").
Gdyby natomiast chcieć podrążyć temat to to i owo wymagałoby poprawki. Oprócz sensownego rozkładu i relacji, poważnym problemem jest położenie dworca we Włodawie. Pociągnięcie tego kawałka torów w pobliże centrum na pewno byłoby wskazane - oczywiście wiadomo, koszty, koszty + niedasizm i upór PLK w tej materii.
No, ale mimo wszystko brawa za inicjatywę i prokolejowe podejście.
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Ostatnimi czasy dobrze dzieje się na lubelszczyźnie.
Powstały np. nowe przystanki osobowe w Izbicy, Nowinach i Żulinie. Poprawa parametrów na linni 69 oraz modernizacja linni Lublin-Parczew Lokalna ludność przekonuje się bardziej do transportu kolejowego.
Liczba postów: 1 066
Liczba wątków: 3
Dołączył: 26.03.2011
Reputacja:
0
Dzięki. Wiadukty, mosty, widać, że wzięli się na poważnie :-)
Pozdrawiam ;-)
Liczba postów: 5 603
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Widzę że frekwencja dopisała. Oby ten stan się utrzymał to może pociągi na tej linii się utrzymają dłużej. Trasa z tego co widzę też malownicza, pasuje to zaliczyć ;-)
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 6
Dołączył: 04.09.2011
Reputacja:
0
Nie oszukujmy się, w tym roku też miało nie być. Kursy na tej linii są indywidualnie zamawiane przez samorządy, więc ten artykuł prawdę mówiąc żadnych informacji nie przekazuje.