Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
TKi3-120 napisał(a):Dotyczy to generalnie krótkich podjazdów, typowych dla GOP-u Na przykład 3,5 kilometrowy podjazd w od Stawisk do Muchowca
Cytat: I w zasadzie praktyka też to pokazuje, we wszystkich rejonach podgórskich naszego kraju mamy ST43, zaś w GOP-ie od zawsze jeżdżą ST44
Raczej chodzi tu o wpisywanie się w łuki.
Cytat:Próby zamienienia rolami tychże serii jak do tej pory kończyły się niepowodzeniem, co powoduje, że pewnie jeszcze długo tak pozostanie jak jest.
Rumunów w Szczakowej nigdy nie było, więc naiwnością jest wierzenie, że warsztat i maszyniści je opanują.
Cytat:O ile oczywiście nie zabraknie sprawnych maszyn obu serii, bo jak wiemy, nic fabrycznie nowego od strony Cargo nam nie grozi, a napraw rewizyjnych nie przeprowadza się.
Co powoli, acz nieubłaganie zaczyna się mścić.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 124
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13.03.2013
Reputacja:
1
rustsaltz napisał(a):Raczej chodzi tu o wpisywanie się w łuki.
"Rumun" jakby nie było zaprojektowany przez Szwajcarów jest. Część fabrycznie była wyposażona w smarowanie obrzeży itd. ST44 radziły sobie w górach np. rozkładowo prowadziły "Turystę" do Zwardonia (w zimie dodatkowo z parowozem). Oryginalne radzieckie obręcze wytrzymywały bez toczenia bardzo długo (nie było z nimi problemów)
Cytat:Rumunów w Szczakowej nigdy nie było
No a teraz są
[ Dodano: 2014-08-24, 20:48 ]
TKi3-120 napisał(a):Dotyczy to generalnie krótkich podjazdów, typowych dla GOP-u Na większe i dłuższe podjazdy jednak nie ma siły, tam ST43 jest w zasadzie nieodzowny.
Nawet dyżurni ruchu wiedzą, że ST44 zawsze da radę Amplistat świetnie radzi sobie z poślizgami kół na mokrych szynach. Nawet nowocześniejsze amerykańsko-kanadyjskie Class66 wysiadają przy "iwanie".
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
zeus04 napisał(a):Cytat:Rumunów w Szczakowej nigdy nie było
No a teraz są Mam głęboką nadzieję, że na niego nie trafię
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Już co najmniej dwa zawitały na Śląsk.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Tak, ostatnio przybył 263.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 178
Liczba wątków: 10
Dołączył: 19.07.2014
Reputacja:
0
rustsaltz napisał
Cytat: Mam głęboką nadzieję, że na niego nie trafię
Proponuje zmienić zdanie. Praca na "Rumunie" i np "Sputniku" to niezapomniane emocje. Jak masz szanse to zgłoś się na ochotnika. takie emocje nie da Ci np. "Simens".[/b]
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Akurat rumun ma knorra D2, więc emocje troszkę mniejsze A na niezapomniane emocje są lepsze metody.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Pozwolę sobie odświeżyć wątek i mam do Was pytanie :-) Czy wie ktoś jak wygląda na dzień dzisiejszy AKTUALNY ilostan Rumunów pracujących na DŚ? Interesują mnie przede wszystkim sprawne maszyny ;-)
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 6
Dołączył: 04.07.2013
Reputacja:
0
Z obserwacji czynne ST43 to 71,80,108,115,116,128,177,187,189,198,217,241,242,245,265,272,293,312,317,336,354,366, 368
Liczba postów: 155
Liczba wątków: 8
Dołączył: 19.04.2015
Reputacja:
0
Gdyby ktoś miał ochotę uwiecznić Romki w czasie pracy to zapraszam do Rzeszowa bowiem w związku z objazdami m.in na E30 pracuje tu kilka Rumunów . Z tych co przynajmniej ja widziałem i uwieczniłem sa : 413 , 263 (zolte czolo) ,380 , 422 ponadto Class 66 , Tamary itd . Przed chwila wrocilem z dworca Rzeszow Staroniwa i jest tam prawdziwe zatrzesienie wszelakiego taboru . Zdjecia robilem ale jestem poczatkujacy w temacie fotografii i sie troche wstydze pokazywac
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Jak nie pokażesz, to Ci nie podpowiemy co robic, by było lepiej
Liczba postów: 155
Liczba wątków: 8
Dołączył: 19.04.2015
Reputacja:
0
Trochę bez przekonania ale pokazuję dwa :
ST43-263
http://www.tinypic.pl/hb5x93bovfy6
ST43-417 i ST43-xxx
http://www.tinypic.pl/82y3b29qf9mw
Wiem że te zdjęcia mogłyby być ciut lepsze (może kadr może światło) . Robię je zwykłym kompaktem bo zamiast od razu łapać się za lustrzankę wolę się najpierw nauczyć robić dobre zdjęcia zwykłym aparatem a potem dopiero wejść na wyższy stopień wtajemniczenia . Wszystkie uwagi bardzo mile widziane ale bądźcie delikatni
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Co do pierwszego to lekko szerzej złapać, do tego wyprostować i będzie dobrze Co do drugiego, to zależy co chciałeś sfotografować. Przyjęło się, że nie ucinamy składu no i unikamy zdjęć pod słońce
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Damian, nie ma co szerzej łapać, bo na zdjęciu może wyjść beczka (zdjęcie Romka z nastawnią wygląda na zdjęcie z beczką). Lepiej łapać lokomotywę pod innym kątem, albo z dalszej odległości (cofając się o 15-20 kroków).
Liczba postów: 155
Liczba wątków: 8
Dołączył: 19.04.2015
Reputacja:
0
Bardzo dziękuję za wskazówki aczkolwiek muszę się trochę próbować bronić przynajmniej w aspekcie I zdjęcia bo to że zdjęcie II przez ucięty skład jest kiepskie to nie mam wątpliwości , postaram się ogarnąć to pierwsze zdjęcie aczkolwiek szerzej złapać się już chyba nie dało . Tak wyglądało ono w pierwotnej wersji : http://www.tinypic.pl/tnq6fkfel6xc ...
|