Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacja linii E30 Katowice - Kraków - Rzeszów
#61
Ja myślę że po wjeździe na tory Pendolino i wywaleniu TLK / IR z CMK Częstochowa może zyskać wiele. Wcale bym się nie zdziwił jakby jakiś TLK jechał z Krakowa do Warszawy Wiedenką. Oprócz tego zyskać także może przez modernizacje E30, gdyż może tak być że pociągi jadące z Krakowa Wiedenką będą kierowane właśnie na Szczakową i Ząbkowice (trasa naturalna i przede wszystkim krótsza) , a linia przez Koniecpol będzie służyć bardziej jako wjazd na CMK dla pociągów od strony Wrocławia. Także remont E30 nie powinien być dla Częstochowiaków obojętny. :-P
Odpowiedz

#62
Adams napisał(a):Ja myślę że po wjeździe na tory Pendolino i wywaleniu TLK / IR z CMK Częstochowa może zyskać wiele. Wcale bym się nie zdziwił jakby jakiś TLK jechał z Krakowa do Warszawy Wiedenką.
Czas pokaże czy TLK znikną z CMK.Sukiennice i Cegielski objazdowo jeżdżą przez Koniecpol, Częstochowę problem w tym że stan torów na jednotorowej L146(do remontu jeszcze daleko) i węglówki nie pozwala na rozwinięcie skrzydeł a podobno Łódź ''płacze'' chodź mają jeszcze Stoczniowca ale wiadomo każdy woli szybciej CMK Smile A jeszcze tydzień przed korekta czerwcową Cegielski i Sukiennice w sobotę i niedzielę objazdem jeździły przez Częstochowę ale z Karsznic kierowały sie na Pabianice, Łódź Kal.i Kutno.Czas przejazdu oczywiście sie wydłużył więc można powiedzieć że bez Łodzi jest szybciej ;p
Odpowiedz

#63
Opóźni się moRdernizacja połączenia z Krakowa do Katowic. Protezolodzy i Stalexport się cieszą,remont znów się opóźni,
więcej -> http://www.rynek-kolejowy.pl/55311/mode ... _nowa.html
Odpowiedz

#64
Mam nieodparte wrażenie, że jakby tą linię wybudować obok od nowa to byłoby sprawniej.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#65
I szybciej rustsaltz Wink
Kolejowe Jaworzno Lubisz To ?
Odpowiedz

#66
rustsaltz napisał(a):Mam nieodparte wrażenie,
że gdyby układać tory ''w czynie społecznym'' było by szybciej, pod warunkiem że nikt by nie prowadził dywersji..
Odpowiedz

#67
Dzikie tłumy chętnych do modernizacji stacji Kraków Mydlniki i szlaku Mydlniki-Kraków Główny Towarowy:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... owice.html

A od Szczakowej do Mydlnik nadal cisza...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#68
Może jednak ''facet z widłami'' by się przydał w PKP(PLK) -> http://www.rynek-kolejowy.pl/55771/podr ... luzsza.htm
Odpowiedz

#69
W ciągu dwóch miesięcy ma zostać rozstrzygnięty pierwszy czterech z przetargów na dokończenie modernizowanej od lat linii kolejowej Katowice-Kraków. Kolejny zakończy się do końca roku; w ostatnim kwartale ogłoszone zostaną też pozostałe postępowania

Źródło i szczegóły: InfoRail

Zastanawiam się po co od 1 czerwca zrobiono rozkład zamknięciowy z mijankami w Trzebini, Rudawie i Zabierzowie, skoro nie ma śladu żadnych prac, a oba tory są przejezdne. Przez mijanki z niczym pierwszym Regio z Katowic do Krakowa nie da się dojechać nawet na godzinę 8. To jest jawne nabijanie kasy busiarstwu. Uni Bus i Inter już tak się rozpanoszyli, że bilet miesięczny u nich jest niemal dwukrotnie droższy niż na pociąg.

P.S. Witam wszystkich po dłuższej przerwie ;-)
Odpowiedz

#70
świetnie, tyle że wiosną 2013 roku zapowiadano, że te przetargi zostaną ogłoszone do połowy 2014 roku...
Odpowiedz

#71
Te mijanki to dlatego, że ma być remont jednego toru na szlaku Mydlniki - Zabierzów. Ale to z modernizacją nie ma nic wspólnego niestety. Tor jest w kiepskim stanie i musi być zamknięty.
Odpowiedz

#72
Skoro zaczynają łatać dziury, to wygląda na to że właściwa modernizacja znów się może odwlec w czasie. PKP PLK bardzo niechętnie udziela konkretnych odpowiedzi na temat tej modernizacji. Gołym okiem widać że ten temat jest dla nich bardzo niewygodny.
Odpowiedz

#73
Pytanie więc, po co nam minister, skoro i tak nikt nie panuje nad tym co się gdzieś tam dzieje w PLK, za to się pokazuje w blasku fleszy a to z milionowym pasażerem trasy Kraków-Warszawa czy zwiedza budowę dworca w Gliwicach. No albo z nowym zegarkiem.
Odpowiedz

#74
A od kiedy jakikolwiek minister ma się w tym kraju na czymkolwiek znać? A Ty chcesz, aby cokolwiek rozwiązał. :-) Czy aby nie masz zbyt wielkich wymagań? ;-D
Odpowiedz

#75
masovian, swoja wypowiedź możesz rozszerzyć o przerażającą liczbę urzędników, którzy dostają pracę po znajomości Wink No ale to nie ten temat Tongue
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ELEKTRYFIKACJA LINII KOLEJOWEJ nr 71 RZESZÓW – OCICE mirmur2 1 3 445 11.06.2020, 19:03
Ostatni post: KazET21224142
  Modernizacja linii Warszawa - Lublin wołodyjowskiIC 4 5 549 23.10.2018, 14:34
Ostatni post: vulcan
  Modernizacja linii 271 (E59) Wrocław Główny - Poznań Główny mikrobart 182 84 249 25.01.2018, 21:26
Ostatni post: greenman
  Modernizacja linii kolejowej nr 18 na odcinku Kutno-Toruń krankeze 1 3 187 13.06.2017, 03:02
Ostatni post: vulcan
  Modernizacja linii 1 i 139 na obszarze GOP rustsaltz 0 3 581 29.01.2016, 13:51
Ostatni post: rustsaltz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.