Liczba postów: 182
Liczba wątków: 5
Dołączył: 24.12.2012
Reputacja:
0
Adams, pseudoautostrada ? remoty ? Biedaczku to gdzie indziej drog sie nieremontuje ? Czym ona sie rozni od drog oznaczonych znakiem D9 w innynch krajach.? Jakos niektorym nie przeszkadza na niej osiagac predkosci jakie legalnie mozna osiagac tylko w Niemczech lub torze wyscigowym,. Wiec niepowtarzaj jak wrona tych bredni. A co do linii to jak by im ktos kopnal w cztery litery to od Jaworzna do Krakowa chocby caly jeden glowny tor by szlo zrobic w tym roku .A tak to moze lepiej by poczekac i przeprojektowac ta linie pod 200 jak i tak pieniedze przepadna.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Czyżby w końcu ruszyło z kopyta?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Nic nie ruszyło z kopyta, na razie grzebią na stacji Sosnowiec Jęzor i to by było na tyle. Co ciekawe na podg Długoszyn nie wszystko poszło jak należy i pojawiły się czasowe zwolnienia.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
DamianT, tylko weź pod uwagę fakt, że przerzucenie pociągów na Koniecpol jest spowodowane właśnie modernizacją E30. Chodzi o to żeby ograniczyć ruch pociągów na odc. Kraków - Katowice podczas robót, gdyż prawdopodobnie na większości odcinków będzie jednotor. Po ukończeniu modernizacji wszystkie przetrasowane pociągi wrócą na swoje stałe trasy przez Katowice ;-)
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Ciągle nie zakończyła się modernizacja odcinka Mysłowice-Jęzor, więc nie należy cudów się spodziewać.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
mikrobart, w artykule jest mowa o odcinku Sosnowiec Jęzor - Kraków. Odcinek Jęzor - Szczakowa jest na ukończeniu, więc w najbliższym czasie prace zaczną się przesuwać dalej. Na pierwszy ogień ma iść odcinek Szczakowa - Trzebinia. Nieoficjalnie mi wiadomo że na całym tym odcinku ruch ma się odbywać po jednym torze już od wrześniowej korekty rj. Natomiast od wejścia w życie nowego rozkładu jazdy, kiedy to ruch pociągów zostanie mocniej ograniczony, poprzez skierowanie większości pociągów dalekobieżnych przez Koniecpol i Częstochowę, prace modernizacyjne wejdą na większą skale.