15.09.2012, 18:54
źródło: PKP SA zleca badania
PKP SA zleca badania. Nie pasażer, a klient
Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami prezesa PKP SA Jakuba Karnowskiego i ministra Sławomira Nowaka, spółka-matka polskich kolei zleciła badanie, które ma pozwolić jej lepiej poznać czynniki satysfakcji klientów, jakimi według nomenklatury zamówienia są pasażerowie.
Badanie, które zamawia PKP SA ma być przeprowadzone metodą CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing). Zakłada się realizację 3000 pełnych wywiadów wśród klientów Twoich Linii Kolejowych, Express Intercity, Express, Eurocity, Przewozów Regionalnych (InterRegio i Regio) z użyciem przenośnych komputerów w pociągach wskazanych przewoźników. Nacisk ma zostać jednak położony na pasażerów PKP Intercity. PKP SA zakłada też, że klienci biznesowi nie wybierają pociągów Regio i Interregio. Każdy wywiad potrwa aż ok. 50 minut. Na przeprowadzenie wywiadów wykonawca będzie miał 10 dni, plus jeden dzień na badania pilotażowe.
PKP SA zleca badania. Nie pasażer, a klient
Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami prezesa PKP SA Jakuba Karnowskiego i ministra Sławomira Nowaka, spółka-matka polskich kolei zleciła badanie, które ma pozwolić jej lepiej poznać czynniki satysfakcji klientów, jakimi według nomenklatury zamówienia są pasażerowie.
Badanie, które zamawia PKP SA ma być przeprowadzone metodą CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing). Zakłada się realizację 3000 pełnych wywiadów wśród klientów Twoich Linii Kolejowych, Express Intercity, Express, Eurocity, Przewozów Regionalnych (InterRegio i Regio) z użyciem przenośnych komputerów w pociągach wskazanych przewoźników. Nacisk ma zostać jednak położony na pasażerów PKP Intercity. PKP SA zakłada też, że klienci biznesowi nie wybierają pociągów Regio i Interregio. Każdy wywiad potrwa aż ok. 50 minut. Na przeprowadzenie wywiadów wykonawca będzie miał 10 dni, plus jeden dzień na badania pilotażowe.
ScottyRail