Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EW51-36
#16
Byle nie zrobili z niej tego, co zrobili z EW60 Smile No i barwy.... Chyba nie zielone ;-D
Odpowiedz

#17
Pamiętajcie że w tej sprawie jeszcze nic nie jest pewne. Poczekamy zobaczymy.
Odpowiedz

#18
Tymczasem

Cytat:Niestety, ale EW51 dalej gnije na Grochowie. Brak jest zgody PLK-i na transport do Mińska, gdyż oczekują na świadectwo bezpieczeństwa wydawane przez UTK. Ci zaś czekają na komplet dokumentacji pojazdu, co jest trudne do skompletowania, ze względu na upływ lat i nie zachowanie części dokumentacji. Także przez biurokracje, zamiast stać w Mińsku i być remontowana, stoi na Grochowie i rdzewieje dalej.


Źródło: eu07.pl

Czyli o żywy przykład na to że biurokracja zabija.
Odpowiedz

#19
przem710 napisał(a):Czyli o żywy przykład na to że biurokracja zabija.

Pytanie ile w tym prawdy... Moje źródło twierdzi, że EW51 ma owszem pojechać, ale do siedziby Muzeum Komunikacji na Pożarową w Warszawie...
Pozdr.

CAr.
Odpowiedz

#20
przem710 napisał(a):Tymczasem

Cytat:Niestety, ale EW51 dalej gnije na Grochowie. Brak jest zgody PLK-i na transport do Mińska, gdyż oczekują na świadectwo bezpieczeństwa wydawane przez UTK. Ci zaś czekają na komplet dokumentacji pojazdu, co jest trudne do skompletowania, ze względu na upływ lat i nie zachowanie części dokumentacji. Także przez biurokracje, zamiast stać w Mińsku i być remontowana, stoi na Grochowie i rdzewieje dalej.


Źródło: eu07.pl

Czyli o żywy przykład na to że biurokracja zabija.

Nie rozumiem problemu. A co jeżeli taki wrak podczas transportu się rozsypie blokując ruch abo czyniąc gorszą krzywdę. Znasz stan części biegowych ostoi sprzęgów ewentualnie hamulców ? Podpiszesz się pod zgodą na transport i będziesz odpowiadał w razie jakiegoś wypadku ?
Odpowiedz

#21
MichałŁ napisał(a):Nie rozumiem problemu. A co jeżeli taki wrak podczas transportu się rozsypie blokując ruch abo czyniąc gorszą krzywdę. Znasz stan części biegowych ostoi sprzęgów ewentualnie hamulców ? Podpiszesz się pod zgodą na transport i będziesz odpowiadał w razie jakiegoś wypadku ?

Mylisz pojęcia - do jednorazowego przejazdu do tej pory nie były wymagane kwity z UTK, a protokół komisji określającej warunki przewozu.
Pozdr.

CAr.
Odpowiedz

#22
MichałŁ napisał(a):Nie rozumiem problemu. A co jeżeli taki wrak podczas transportu się rozsypie blokując ruch abo czyniąc gorszą krzywdę. Znasz stan części biegowych ostoi sprzęgów ewentualnie hamulców ? Podpiszesz się pod zgodą na transport i będziesz odpowiadał w razie jakiegoś wypadku ?

Trzeba więc wykonać odpowiednią kontrolę, Pu29 również ciągnięto aż z Kościerzyny do samej Warszawy z odpowiednią prędkością, podobnie jak marokańskie byki ciągnięto ze Szczecina do Oleśnicy. Hamulce raczej nie istnieją, rozwiązuje się to innymi sposobami przez dodanie wagonów. Niech specjaliści zrobią odpowiednią kontrolę części biegowych, i wydadzą odpowiednią decyzję a nie wymagają jakiś papierków i dokumentacji której nie ma. Szkoda aby szansa na odbudowę EW51 została zaprzepaszczona przez biurokrację. Chyba że transport faktycznie nie jest możliwy wtedy faktycznie jest problem, ale trzeba to zbadać.
Odpowiedz

#23
Transportowali jeszcze gorsze wraki. Tylko trzeba odpowiednio do tego przygotować transport i obiekt transportu, bo z tego co słyszałem to tej Pu29 na dobre to nie wyszło.
Cytat:Niech specjaliści zrobią odpowiednią kontrolę części biegowych, i wydadzą odpowiednią decyzję...
Może już byli i wydali taką . Ale ja nawet po obejrzeniu tego zdjęcia nie podpisał bym się pod taką decyzją http://www.eu06.pl/ezt/ew51/ew51-36.jpg nie ma pokrywy na jednej maźnicy wiec z dalszą jazdą nie ma mowy w takim stanie no chyba ze z prędkością 5km/h i pod ciągłą obserwacją.
Odpowiedz

#24
MichałŁ napisał(a):Może już byli i wydali taką . Ale ja nawet po obejrzeniu tego zdjęcia nie podpisał bym się pod taką decyzją http://www.eu06.pl/ezt/ew51/ew51-36.jpg nie ma pokrywy na jednej maźnicy wiec z dalszą jazdą nie ma mowy w takim stanie no chyba ze z prędkością 5km/h i pod ciągłą obserwacją.

A co ma brak dekla maźnicy do sprawności układu biegowego - przy łożyskach ślizgowych OK, ale ztcp to EW51 jest na łożyskach tocznych. Jeśli układ biegowy jest sprawny i kompletny, to spokojnie 30 i więcej można pojechać...
Pozdr.

CAr.
Odpowiedz

#25
No właśnie niby brak dekla, Ale na pewno ten dekiel ni znikną wczoraj wiec warunki atmosferyczne miały czas działać i na pewno wałeczki i bieżnie łożyska są skorodowane i na pewno łożysko nie jest sprawne.
Odpowiedz

#26
MichałŁ napisał(a):No właśnie niby brak dekla, Ale na pewno ten dekiel ni znikną wczoraj wiec warunki atmosferyczne miały czas działać i na pewno wałeczki i bieżnie łożyska są skorodowane i na pewno łożysko nie jest sprawne.

Na pewno to jak mawia jeden mój znajomy Kopernik umarł. Nie takie rzęchy się po torach przewoziło :-D.
Pozdr.

CAr.
Odpowiedz

#27
Witam
EW51 znajduje się obecnie przy ul. Oliwskiej w Warszawie (współrzędne 52.283177, 21.019045)
Na pewno nie było jej tam w zeszłym tygodniu, zauważyłem ją dziś.
Fotki:
http://knf.pw.edu.pl/~jawamustang/100_FUJI/
Pozdrawiam
Odpowiedz

#28
Cytat:Forbidden

You don't have permission to access /~jawamustang/100_FUJI/ on this server.

Smile

A fotki się przydadzą... póki samemu się ich nie zrobi Wink
Odpowiedz

#29
Sorry, mój błąd. Fotki już dostępne
Pozdrawiam
Odpowiedz

#30
http://www.rynek-kolejowy.pl/44969/W_Wa ... ikacji.htm

Czytając niektóre komentarze pod tym artykułem można odnieść wrażenie, że to nowo tworzone "Muzeum Komunikacji" to tylko przykrywka pod kasację tej przedwojennej jednostki...
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Prace konserwatorskie EW51-36 zakończone norbis97 2 3 303 22.01.2019, 21:58
Ostatni post: FlashNDM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.