Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sulejówek Miłosna - Warszawa. Niedźwiedzia przysługa PKP PLK
#31
radix49 napisał(a):Dyskutujemy tutaj o sytuacji w woj. mazowieckim, a nie świętokrzyskim, bo artykuł się ukazał w dodatku wydawanym w woj. mazowieckim.
No to mamy na przykład miejscowość Sierpc, która również nie ma pociągów w częstotliwości takiej jak Sulejówek.

Całość tych argumentów ma na celu pokazanie absurdalności argumentów: jest ch*jowo, ale inni mają gorzej. Coś w stylu, jakby wyszedł premier i powiedział: mamy lepiej niż np. na Białorusi.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#32
radix49 napisał(a):A teraz może wyjaśnisz dlaczego pasażerowie ze stacji Sulejówek Miłosna mają być uprzywilejowani bardziej od tych ze stacji Tłuszcz lub ze stacji Małkinia?

Cóż... Na linii tłuszczańskiej w szczycie nie ma większych przerw niż 20 minutowe, a jak uwzględnimy pociągi jadące ze Średnicy, to nie ma większych przerw niż 15 minutowe...
To ja nie wiem, kto tu ma lepiej jednak i regularniej. Wolałbym mieć co 15-20 minut regularnie pociąg do Wschodniej, czemu nie. Ale regularnie, a nie robi się tak, że te pociągi, które już dziś mają problem - będą miały problem jeszcze większy, a proponuje się "niech wstają wcześniej". Zapytam - którzy pasażerowie powinni wstawać wcześniej. Ci z parzystą datą urodzin? A może na przemian? To chyba dość słaba propozycja.
Odpowiedz

#33
Owszem, ale dojeżdża się tam do stacji W-Wa Wileńska. Natomiast jakie są dziury we wjeździe do centrum? To jakby Tobie zaproponować dojazd do stacji W-wa Wola Grzybowska. I to jest nawet technicznie możliwe, żeby w Sulejówku były pociągi co 15 minut, ale żeby sobie potem poczekały. Ale wtedy artykuł byłby dlaczego tak długo się teraz jedzie do centrum...

Ponadto jest jeszcze stacja Zielonka Bankowa, z której nie dojedziesz do wileńskiego bezpośrednio...

Jak napisałem na samym początku, jeszcze się taki nie urodził, żeby wszystkim dogodził...
Odpowiedz

#34
Popatrzę na to inaczej w takim razie. Sam rozkład KM: do tej pory dogadzali, a jedynym rozkładem, w którym odstęp w szycie miedzy zwykłymi pociągami z Mińska wyniósł 32 minuty był RJ w 2010 roku. Tylko wtedy pomiędzy pociągami tymi jechały dwa pociągi przyspieszone, które przynajmniej Halinów i Wesołą zgarniały. Czyli dogadzali, ale teraz dają ciała.
Odpowiedz

#35
radix49 napisał(a):dojeżdża się tam do stacji W-Wa Wileńska. Natomiast jakie są dziury we wjeździe do centrum? To jakby Tobie zaproponować dojazd do stacji W-wa Wola Grzybowska

Byłeś w ogóle kiedyś w Warszawie?

radix49 napisał(a):jest jeszcze stacja Zielonka Bankowa, z której nie dojedziesz do wileńskiego bezpośrednio...

No i co z tego? Mieszkańcy tej części Zielonki zwykle albo dochodzą/dojeżdżają do st. Zielonka, albo do st. Rembertów (raczej częściej, m.in. ze wzgl. taryfowych), zwł. po remontach dróg z ostatnich lat. Przystanek jest położony marginalnie, i obsługiwany marginalnie. Czego to ma dowodzić? Że jak nie będzie na Z.B. pociągu co 15 minut, to nikt na żadnej innej linii nie powinien go mieć?
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#36
psim napisał(a):Byłeś w ogóle kiedyś w Warszawie?

Startujesz w jakimś konkursie na najgłupsze pytanie? :-)
Odpowiedz

#37
Pytanie jest dopasowane do wypowiedzi jaka je poprzedziła. Jeśli ktoś przyrównuje (pod względem miejskości) Warszawę Wolę Grzybowską do Warszawy Wileńskiej, to ja zasadniczo nie mam więcej pytań.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#38
Problem został zauważony:

http://www.rynek-kolejowy.pl/37878/Wars ... ejowka.htm

Cytat:Warszawa: Będzie dodatkowy pociąg z Sulejówka?

Od 2 stycznia przyszłego roku, Koleje Mazowieckie chcą urochomić dodatkowy pociąg z Sulejówka Miłosny do Warszawy Zachodniej (przez Dworzec Centralny). Rozwiązanie będzie jednak wymagać korekty rozkładu jazdy i zgody ze strony zarządcy infrastruktury kolejowej, spółki PKP Polskie Linie Kolejowe.

- Odnosząc się do wniosków ze strony pasażerów dotyczących wypełnienia powstałej w porannym szczycie przewozowym „luki” w rozkładzie jazdy pociągów Kolei Mazowieckich oraz Szybkiej Kolei Miejskiej z Sulejówka do Warszawy, Koleje Mazowieckie we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego i Urzędem Marszałkowskim zaproponowały wprowadzenie rozwiązania usprawniającego komunikację w tej relacji - ogłosił na swojej stronie Zarząd Transportu Miejskiego.

- Polegać ono będzie na uruchomieniu, od 2 stycznia przyszłego roku, dodatkowego pociągu z Sulejówka Miłosny do Warszawy Zachodniej (przez Dworzec Centralny). Oczywiście rozwiązanie to będzie wymagać korekty rozkładu jazdy niektórych pociągów KM i SKM oraz – przede wszystkim – zgody ze strony zarządcy infrastruktury kolejowej, czyli spółki PKP Polskie Linie Kolejowe - zastrzegają urzędnicy ZTM.

Od razu powiem, że nie mam pojęcia, jak się teraz jeździ między 6:30 a 7:00, bo po prostu mam tyle szczęścia, że ani razu jechać tak nie musiałem Smile
Odpowiedz

#39
Niezmiernie miło, że Rynek Kolejowy czyta FK.pl ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#40
Ja wiem... Problem był zgłoszony przez pasażerów już dawno temu Smile
To odpowiedź przewoźnika - KM. Podobna informacja jest na Kurierze Kolejowym. Najlepszy byłby tu pociąg przyspieszony z Mińska nawet. Może udało by się go wcisnąć przed Łukowiankę, ale wątpię w to trochę, dlatego nawet cokolwiek z Miłosnej będzie zbawieniem...
Odpowiedz

#41
Wbrew zapowiedziom, od 10 lutego nie jest w rozkład wpisany dodatkowy pociąg z Miłosnej.
Nie jest to dobra wiadomość.
Następny Mińsk, nawet jak zestawiony z 3xEN57 regularnie łapie opóźnienia z powodu (głównie) wymiany podróżnych.
Dziś, poniedziałek, nawalona po dach Łukowianka (6 wagonów) i nawalony po dach 9802 na 2EZT. 9802 miał na Wschodnim +15, choć z Mińska ruszył planowo.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.