Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SA139 - prezentacja
#1
Jak informuje Radio Szczecin, 6 grudnia 2012 o godzinie 13:00 na dworcu głównym w Szczecinie odbędzie się prezentacja nowego szynobusa PESY - Linka

Źródło: Kolejowy Komis
Odpowiedz

#2
Ciekawe czy faktycznie otrzyma to SA139, bo słyszałem od 'pesowców' że ma otrzymać oznaczenie 223M.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#3
Ja właśnie słyszałem o SA139, dlatego też taki a nie inny tytuł wątku ;-)
Odpowiedz

#4
No tak. 223M to może być typ pojazdu nadawany przez Pesę, a oznaczenie w PKP będzie miał SA139.
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz

#5
Typ fabryczny to 223M, ale podobno tak ma zostać mu w papierach. Pytanie teraz kto ma rację, zobaczymy jak wyjedzie z hali ;-)
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#6
No i stało się. SA139 zadebiutował wraz z pociągiem 88205

Odpowiedz

#7
No niestety nie udało mi się wejść do środka Linka, jednakże podobno wygląda bardzo dobrze. Muszę natomiast pochwalić PR, bardzo smaczne pierniczki dawali na prezentacji ;-)
Odpowiedz

#8
I ciastka, ciastka też były dobre. Mam też pierniki toruńskie od Pesy.
Odpowiedz

#9
Ciasteczek niestety nie próbowałem :-(
Odpowiedz

#10
Przydałby się na trasie Szczecin-Koszalin :-)
Odpowiedz

#11
Szczecin - Koszalin jest "pod drutem" więc odpada. Obecnie to pewnie Szczecin - Kołobrzeg lub Piła - Szczecin, choć w swoim marzeniach widzę go na trasie Stargard Szczeciński - Pyrzyce ;-)
Odpowiedz

#12
Link w naszej dwuczłonowej wersji mieści 240 pasażerów w tym stu na miejscach siedzących. Drugi szynobus dotrze jeszcze w grudniu. Oba będzie można spotkać przede wszystkim na linii Szczecin-Kołobrzeg.

Pociąg ma już swoją nieformalną nazwę. Ze względu na charakterystyczny przód pojazdu kolejarze nazwali go "Rekinem". Podkreślają, że Pesa zastosowała w pojeździe dużo więcej nowoczesnych urządzeń i podzespołów niż w serii szynobusów SA-136, których dwanaście jeździ po naszym regionie. Różnicę odczują też pasażerowie. Na pokładzie jest dostęp do bezpłatnego internetu, jest też kącik dla dzieci z tablicą i kolorowymi stolikami.

[Obrazek: z13004713Q.jpg]

[Obrazek: sa139-001_fot_pesa4.jpg]

Zaprojektowano je przede wszystkim z uwzględnieniem czterech scenariuszy zderzeniowych (to zderzenie dwóch analogicznych pojazdów przy prędkości 36 km/h, zderzenie pojazdu ze standardowym wagonem towarowym (80 t) przy prędkości 36 km/h, zderzenie pojazdu z cysterną (naczepą) o masie 15 t przy prędkości 110 km/h oraz zderzenie pojazdu o masie 185 t z małą przeszkodą (np. samochód, zwierzę), które gwarantują bezpieczeństwo pasażerów.

Link ma system klimatyzacji oraz system informacji pasażerskiej. Pojazd może osiągać prędkość 120 kilometrów na godzinę. Na pokładzie pasażerowie będą mogli korzystać z bezprzewodowego internetu. Niska podłoga w strefie wejść oraz oraz wysuwane stopnie znacznie ułatwiają wsiadanie i wysiadanie z peronów.
Odpowiedz

#13
Cytat:Pociąg ma już swoją nieformalną nazwę. Ze względu na charakterystyczny przód pojazdu kolejarze nazwali go "Rekinem".

Czy my Polacy musimy wszystko małpować. Link PESY od dawna (od czasu dostarczenia linków Czechom) posiada oficjalną nazwę Regio Shark
[Obrazek: cf8b3ec2253677aa3dabef88416b5c5c_d.jpg]

Fotka ze strony <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.rynek-kolejowy.pl">www.rynek-kolejowy.pl</a><!-- w -->
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl

Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
Odpowiedz

#14
Przynajmniej nazwa jest ujednolicona, mi to nie przeszkadza.
Odpowiedz

#15
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Prezentacja zmodernizowanych wagonów PKP Intercity Gżągal 4 3 479 23.10.2013, 14:45
Ostatni post: pitagoras23
  Prezentacja Pendolino dla PKP Intercity Gżągal 17 7 352 13.08.2013, 07:08
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.