Liczba postów: 9
Liczba wątków: 0
Dołączył: 17.10.2012
Reputacja:
0
Przy okazji rozebrano też linię do Druskiennik, gdyż aby dostać się tam np. z Wilna, trzeba było przejechać przez Białoruś. A jeszcze mniej więcej 10 lat temu pociągi tam jeżdziły, także bezpośrednie z Grodna. Kursowały też pociągi Grodno-Marcinkonis. Wszystko to zamarło gdzieś w połowie poprzedniej dekady, chyba już w 2004 r. nic tam nie jeździło
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Ciekawe kiedy pojawią się w PL i jak mają się sprawy dopuszczenia wagonów przez Francję.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ciężko je odróżnić od pozostałych rosyjskich, ale pewnie jak już to będzie je można spotkać albo na TransEuropeanExpress albo Saratov Express.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ty jesteś specem od wagonów, dla mnie to kolejny wagon sypialny kolei rosyjskich. I tego rozróżnię tylko od tych starych w zupełnie innym malowaniu.
Ciekawy jestem właśnie do czego Francuzi mogą mieć zarzuty, skoro nawet wagony produkowane są w Niemczech.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
http://www.rynek-kolejowy.pl/52111/z_mo ... _rosji.htm
Może czas nazwać któryś polski pociąg "Stanisław Bareja"?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 3
Dołączył: 16.04.2014
Reputacja:
0
Nie wiem czy w dobrym temacie piszę ale chciałem się spytać jedną rzecz.
Dlaczego na TLK Polonez raz pojawiają się rosyjskie wagony a raz polskie?
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
vernalisadonis, na zasadzie umowy pomiędzy PKP InterCity a RZD.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 3
Dołączył: 16.04.2014
Reputacja:
0
Poznanski_mech,
Teraz już dokładnie wiem dlaczego są raz polskie wagony z polską obsługą, a raz rosyjskie. Dzisiaj na TLK Polonez były znowu polskie wagony i się spytałem pani z obsługi dlaczego tak właśnie jest, a ona odpowiedziała że w dni nieparzyste są polskie a w parzyste rosyjskie wagony.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
vernalisadonis, no owszem, odnośnie Poloneza:
Warszawa - Moskwa
PKPIC: kursuje w miesiącu XII.2013, II, III, VI, VII, IX, X.2014 w dni nieparzyste and w pozostałe w parzyste
RZD: kursuje w miesiącu XII.2013, II, III, VI, VII, IX, X.2014 w dni parzyste and w pozostałe w nieparzyste
Moskwa - Warszawa
PKPIC: kursuje w miesiącu XII.2013, II, III, VI, VII, IX, X.2014 w dni parzyste and w pozostałe w nieparzyste
RZD: kursuje w miesiącu XII.2013, II, III, VI, VII, IX, X.2014 w dni nieparzyste and w pozostałe w parzyste
Nie jestem pewien czy to aktualne, na stronie PKP InterCity w zakładce zestawienia pociągów jest zaznaczone w jaki dzień jakie wagony jadą.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 80
Liczba wątków: 4
Dołączył: 16.03.2014
Reputacja:
0
Dzień parzysty zaczynasz od Poniedziałku, a nieparzysty od Wtorku.
Lizawka127.