17.01.2021, 16:26
A co z dodaniem malowania szaro-czerwono-pomarańczowego dla serii SA109 i SA137 ?
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
|
17.01.2021, 16:26
A co z dodaniem malowania szaro-czerwono-pomarańczowego dla serii SA109 i SA137 ?
17.01.2021, 16:31
Dodane.
18.01.2021, 00:27
(17.01.2021, 15:11)Kamil Sikora napisał(a): A skąd przepraszam bardzo my to wszystko mamy wiedzieć?! Przecież kwestie eksploatacji tych pojazdów to sprawa wewnętrzna ich właściciela spółki POLREGIO. Jak mamy pilnować statusów tych lokomotyw skoro nie mamy żadnego ani oficjalnego ani nieoficjalnego źródła informacji w tej firmie i w tym zakładzie? To może w ogóle nie pisać żadnych statusów zwłaszcza że te statusy które widnieją na stronie nie istnieją w rzeczywistości - zamiast wprowadzać w błąd? Same statusy: zezłomowany/fizycznie istniejący/modernizacja - wystarczyłyby.
18.01.2021, 20:49
Dla użytkownika wyżej - proponuję zimne piwko na rozluźnienie
19.01.2021, 18:42
Jeżeli statusy są ważne, to EU07-150 można wyłączyć z eksploatacji. Jest magazynem części.
W metryczce brakuje S200-2127. Właściciel i malowanie Cargo Unit. Jeździ w Alzie. EVN 92 51 3 620 012-6 PL-PLATA http://pawelniemiec.pl/picture.php?/5850...nthly-list S200-247 ma zmieniony VKM na: PL-RL.
20.01.2021, 09:45
EU07-150 + S200-247 = informacje poprawione. Dziękujemy za aktualizacje.
S200-2127 brak danych co do roku produkcji i pierwszego na teraz uniemożliwia stworzenie metryczki.
20.01.2021, 20:33
EN57-1229 i 1273 trafiła wczoraj do ZPR PRST Wrocław w delegację.
21.01.2021, 23:20
EN63B - metryczki założone prowizorycznie.
Dane zostawiam użytkownikom do uzupełnienia.
26.01.2021, 23:09
EN71-021 delegowany do PR Wrocław wyrusza dziś lub już wyruszył na naprawę rewizyjną do ZNTK w Psujewcu do Idzikowic (znanym bardziej jako Kruszewiec - bo wszystko co stamtąd wraca to się kruszy...).
29.01.2021, 13:03
Gratuluje pisania bzdur. 021 sie nie ruszyła z Wrocławia.
29.01.2021, 15:02
311D-03 od 29.01.2021 w Captrainie. Właściciel Akiem.
30.01.2021, 00:44
(26.01.2021, 23:09)Instruktor napisał(a): EN71-021 delegowany do PR Wrocław wyrusza dziś lub już wyruszył na naprawę rewizyjną do ZNTK w Psujewcu do Idzikowic (znanym bardziej jako Kruszewiec - bo wszystko co stamtąd wraca to się kruszy...). (29.01.2021, 13:03)MegaTVHD napisał(a): Gratuluje pisania bzdur. 021 sie nie ruszyła z Wrocławia. Długo zbierałem informacje, aby upewnić się że mam potwierdzone informacje i napisać coś pewnego w tym temacie. Jedno wiem ponad absolutnie wszystko - EN71-021 należąca do Dolnośląskiego Zakładu PolRegio we Wrocławiu (przyjęta na stan tego zakładu dokładnie 12 września 2019 r. - wówczas Oddziału Dolnośląskiego) nie jest przewidziana do przejścia żadnej naprawy P4! Jednostka była wczoraj (29 stycznia 2021 r.) brana na halę PR Wrocław w celu oddania szyb czołowych do EN71-022 i absolutnie nie będzie kierowana a na pewno nie pojedzie o własnych siłach ( ) do żadnego Kruszewca na naprawę P4 bo nie ma ani jednego sprawnego pantografu, o częściach mechanicznych i elektrycznych już nie wspominając. Poniżej przesyłam zdjęcie otrzymane od znajomej osoby w celu rozwiania wątpliwości. Pojazd nie kwalifikuje się do takiej naprawy z powodu przekroczenia granicznego wieku kwalifikacji do naprawy tj. 25 lat od ostatniej naprawy P5 (głównej), która to miała miejsce w październiku 1993 roku przy limicie 30 lat między tymi naprawami. Wynika to zresztą z przepisów zawartych w DSU (Dokumentacji Systemu Utrzymania) dla serii EN57/EN71/ED72 spółki Polregio, która jasno określa te kwestie i wyznacza graniczną datę eksploatacji pojazdu na październik 2023 roku. Przeprowadzanie naprawy P4 (rewizji) na nieco ponad 2,5 roku jazdy i inwestowanie w ten pojazd byłoby skrajną głupotą i niegospodarnością. W związku z tym, że jest to kolejna błędna informacja podawana przez użytkownika Instruktor (poprzednia w bezczelnym tonie dotyczyła lokomotyw serii EP07P i również była jedynie częściowo zgodna z prawdą - numer 2001 oczekuje naprawy P4, 2002 jest już po tej naprawie a nie w trakcie) otrzymuje on przymusowy odpoczynek (bana) na 14 dni w celu przemyślenia poprawności podawanych na publicznym forum informacji
01.02.2021, 21:02
BR232-408 zmieniła VKM: PL-CRP
TEM2-040 P5 Asco 22.03.2019 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |