(16.05.2021, 15:48)michAL-EN57 napisał(a): Witam. Na filmie z EP07-1048 z ekspresem Słupia typ reflektorów jest niezgodny z historią naprawy i malowań.
Na filmie widzimy reflektory "telewizor", natomiast w historii naprawy i malowań są wpisane reflektory "zez".
Proszę o zweryfikowanie i ewentualne poprawienie.
Ale lokomotywa EP07-1048 posiada reflektory typu "zez" są widoczne na filmie z 7 maja więc wątpię aby w tak krótki czas je zmieniła. :-)
Widzę, że w końcu pojawiła się metryczka długo wyczekiwanej przeze mnie SM42-2640. Mam do niej jedną datę rewizji (ostatnią), aczkolwiek nie jestem pewien oznaczenia "FL" po N/REV. Nie jestem pewien ale prawdopodobnie FL to skrót od Fablok Chrzanów. Bardzo Proszę kogoś z wiedzą o potwierdzenie/zaprzeczenie. Data z REV/FL to 30.11.05. Załączam zdjęcie podglądowe.
Panowie, a lokomotywy serii 409DA takie jak 409DA-403 były w ogóle kiedykolwiek eksploatowane w Polsce (choćby krótki czas), skoro są wpisane do bazy, a tak na prawdę sporą część przepracowały w Czechach i na Słowacji ?
Skoro pojazd ma wpisanego pierwotnego właściciela to czy nie powinien mieć statusu pojazd za granicą, czy nadal jest obsługiwany w Polsce przez nieznany podmiot ?
Dodawanie do sekcji zdarzeń w EU05-22 konkretnych dat dotyczących prac takich jak piaskowanie czy spawanie poszycia jest zdecydowanie niepoważne. Przy odbudowie parowozu można setki takich zdarzeń dopisywać. Pomijam już dopisywanie do zdarzeń wszystkich czynności przeprowadzanych w ramach napraw okresowych. Jak dla mnie takie informacje są zdecydowanie mało istotne.
W karcie 056-stki brakuje informacji na temat przydziału do ECCO Rail. Nie wiem, czy lokomotywa nadal jest własnością P.H.U Lokomotiv, ale z tego co mi się wydaję to chyba mogła przejść na własność ECCO patrząc po profilu spółki.
Data produkcji lokomotywy nie zgadza się z przydziałem. Mamy przydział do lokomotywowni w Magdeburgu DRu 3 grudnia 1968 roku, a data produkcji to 1973, co oznacza, że lokomotywa jest o parę lat starsza niż podaje to data produkcji w karcie pojazdu.
Dobry wieczór. Dzisiaj w Zbąszyniu EU07-157 odbywała pierwszy kurs po naprawie. Maszyna otrzymała biało-szare malowanie ECCO Rail oraz reflektory typu zez i pracuje bez litery E, co generalnie oznacza, że można lokomotywę przypisać ponownie do karty EU07-157 razem z numerem EVN, który pozostaje bez zmian.
Data produkcji lokomotywy nie zgadza się z przydziałem. Mamy przydział do lokomotywowni w Magdeburgu DRu 3 grudnia 1968 roku, a data produkcji to 1973, co oznacza, że lokomotywa jest o parę lat starsza niż podaje to data produkcji w karcie pojazdu.
Odnośnie tych loków - mamy wątpliwości co do danych tego użytkownika
Część info na pewno jest nieprawidłowa.
@MegaTVHD: Czyli mówisz, że przydział umieszczony przez Tekatkę może być błędny ?
Sama M62 owszem mogła zostać sprowadzona z Niemiec, ale raczej chyba w DRze nie pracowała. Ciekawe, czy mogła to być ST44 ?
(14.07.2021, 21:53)KazET21224142 napisał(a): Dobry wieczór. Dzisiaj w Zbąszyniu EU07-157 odbywała pierwszy kurs po naprawie. Maszyna otrzymała biało-szare malowanie ECCO Rail oraz reflektory typu zez i pracuje bez litery E, co generalnie oznacza, że można lokomotywę przypisać ponownie do karty EU07-157 razem z numerem EVN, który pozostaje bez zmian.
Niestety nie można, gdyż ta funkcja w skrypcie nie działa, przez co dublują się metryczki. Próbowałem tego dokonać ostatnio na EU/EP05-22 i efektem jest dubel metryk na liście pojazdów. Trzeba więc poczekać do aktualizacji skryptu, która nastąpi w najbliższych tygodniach (część jest już chyba wgrana) i wówczas dwie metryczki będą figurować jako jedna