Liczba postów: 80
Liczba wątków: 4
Dołączył: 16.03.2014
Reputacja:
0
@Poznański_mech, TEM2-089 jest już na własność Eurotrans'u (numer EVN oraz poufna informacja wysoko postawionej osoby). Są też przymiarki do oficjalnego zakupu TEM2-098, która już jeździ w ich barwach. Dodatkowo prosiłbym o wprowadzenie korekty w dacie Naprawy Rewizyjnej SM48-093. Prawidłowa data to 10.06.2011.
Lizawka127.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Lizawka127, w porządku, dodałem do przewoźników Eurotrans.
Lizawka127 napisał(a):Naprawy Rewizyjnej SM48-093. Prawidłowa data to 10.06.2011 Poprawione, dzięki!
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 1
Dołączył: 26.12.2012
Reputacja:
2
Witam.
Przeglądając ilostan znalazłem kilka błędów. Przy lokomotywie EU07-124 są dwie daty naprawy głównej, prawidłowa jest: 2012-09-07. Przy lokomotywie EU07-222 wyświetlają się dwie identyczne daty napraw rewizyjnych, tak samo przy EU07-187. Przy loku EU07-080 oznaczenie napr. rew. z 2003 roku to 1R6. To chyba wszystko ;-) .
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
PerzykPm36 napisał(a):Przeglądając ilostan znalazłem kilka błędów. Przy lokomotywie EU07-124 są dwie daty naprawy głównej, prawidłowa jest: 2012-09-07 Zrobione
PerzykPm36 napisał(a):Przy lokomotywie EU07-222 wyświetlają się dwie identyczne daty napraw rewizyjnych Nie widzę by było coś x2
PerzykPm36 napisał(a):tak samo przy EU07-187 Skasowane powtórzenie
PerzykPm36 napisał(a):Przy loku EU07-080 oznaczenie napr. rew. z 2003 roku to 1R6. Zrobione
Dzięki
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 1
Dołączył: 26.12.2012
Reputacja:
2
Przy EU07-222 wyraźnie jednak wyświetla mi się dwa razy naprawa z datą: 2000-08-21.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 4
Dołączył: 29.12.2012
Reputacja:
0
PerzykPm36, Faktycznie wpis z naprawą 1R3 był zdublowany, jeden usunąłem. Dzięki za zwrócenie uwagi.
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 1
Dołączył: 03.10.2011
Reputacja:
0
Prosze o nie akceptowanie mojego wpisu dot. lokomotywy TEM2-025 miał on dotyczyć TEM2-016
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
piter napisał(a):Prosze o nie akceptowanie mojego wpisu dot. lokomotywy TEM2-025 miał on dotyczyć TEM2-016
Zrobione przez jakiegoś Galla Anonima...
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Zgłosiłem do Przemka potrzebę ustalenia "sprawcy" i ograniczenia ilości osób mogących akceptować wpisy.
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 1
Dołączył: 03.10.2011
Reputacja:
0
W takim razie poproszę jeszcze o zmianę statusu lokomotyw na skreślone: TEM2-016,125,163,175,213,219,223,266,65,152,224 BR232-154,660,M62-1690,1754,Ls40-2002,SM42-2302,2540,S200-229,256,
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
piter napisał(a):W takim razie poproszę jeszcze o zmianę statusu lokomotyw na skreślone: TEM2-016,125,163,175,213,219,223,266,65,152,224 BR232-154,660,M62-1690,1754,Ls40-2002,SM42-2302,2540,S200-229,256, Wystawienie ich w przetargu nie wiąże się jednoznacznie ze skreśleniem, jakieś źródło?
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 80
Liczba wątków: 4
Dołączył: 16.03.2014
Reputacja:
0
Proszę o usunięcie zdublowanego wpisu "ex --> SM42-024" w lokomotywie EPA42. Dodatkowo w ET22-2042 należy zmienić pantografy z połówkowych na AKP-4E.
Lizawka127.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 4
Dołączył: 29.12.2012
Reputacja:
0
Lizawka127 napisał(a):Proszę o usunięcie zdublowanego wpisu "ex --> SM42-024" w lokomotywie EPA42. Dodatkowo w ET22-2042 należy zmienić pantografy z połówkowych na AKP-4E. Wpisy odnoszące się do SM42 --> EPA42 wymagają interwencji administratora, sprawę zgłosiłem.
Co do pantografów połówkowych w ET22-2042 wszystko jest w porządku. Informacje o wyposażeniu pojazdów w tabelkach dotyczą dnia zakończenia naprawy, a więc wszystkie zmodernizowane lokomotywy typu 201Em i 201Ek (wyjątek ET22-2000) mają wpisane w wyposażeniu "pantografy połówkowe". Prawdą jest natomiast że ET22-2042 i kilka innych maszyn (m.in. 2032, 2040, 2045) jeździły lub jeżdżą z jednym lub dwoma pantografami klasycznymi. Jeśli posiadasz choćby przybliżone daty możesz dodać do bazy taką informację w zdarzeniach.
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.11.2013
Reputacja:
0
Można zmienic status dla EN57-1507 na czynny. Niestety dokladnej daty zakonczenia NG+M nie znam.
Liczba postów: 108
Liczba wątków: 1
Dołączył: 21.04.2012
Reputacja:
0
Status zmieniony na czynny, i dodana data do uzupełnienia dnia 2014-12-**.
|