Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Michoł, dodać możemy ją dopiero wtedy gdy zbierzemy o niej porcję danych. Stronimy do dodawania "gołych" pojazdów bez informacji o przydziałach/rewizjach.
FAREN, otóż to, byłoby świetnie.
Liczba postów: 182
Liczba wątków: 5
Dołączył: 24.12.2012
Reputacja:
0
SM42-2055 I SM42-2410 naleza do z tego co wiem do DOLKOMU -malowanie granatowe + zielono-pomaranczowy pas.
SM42-2231 jest czarno-srebna i nalezy do CTL
NIestety na zdjeciach niewidac dat .
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Matz32, istotne są daty rewizji lub chociaż firmy, które te naprawy wykonały. Warto obserwować pudła lokomotyw, tak jest wszystko wypisane. Bez Waszej pomocy rady sobie nie damy ;-)
Liczba postów: 182
Liczba wątków: 5
Dołączył: 24.12.2012
Reputacja:
0
No ja np.jak cos stoi na postoju to foce tez bok gdzie jest data jesli to jest mozliwe.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 0
Dołączył: 29.09.2013
Reputacja:
0
Czyli dane z tabliczki firmowej plus miejsce i data ostatniej rewizji wystarczają, aby założyć zaczątek metryczki? W końcu z pudła można odczytać tylko datę ostatniej naprawy. W przypadku niektórych maszyn zakładowych wykopanie starych dane może być trudne.
Odnośnie SM42-2242 wiem z autopsji, iż ostatnie 20 lat przepracowała na ww. zakładzie.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Michoł, do zaczątku jest to wystarczające. Datę produkcji w miarę łatwo odszukamy, aktualny przydział znamy - można się postarać o poszukanie historycznych ale i bez tego bazowa metryczna może powstać. Data aktualnej rewizji jest dla nas dość istotna dlatego warto takie dane gromadzić.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 0
Dołączył: 28.12.2013
Reputacja:
0
Witam. SM42-1086 nie jest w OR tylko jest czynna to po pierwsze, a po drugie jest w Brochowie, ale nie wiem czy to jest delegacja czy jej nowy przydział.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ogólnie SM42 mimo popularności jej serii w naszym kraju była bardzo ciężka do uzupełnienia.
Tak więc każda informacja, nawet najmniejsza będzie bardzo cenna.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
FAREN, pojazd dodałem do naszej bazy.
Liczba postów: 499
Liczba wątków: 4
Dołączył: 25.12.2012
Reputacja:
0
SM42-099 tak jak mówiłem 2R5 miała zrobioną 31-01-2014 w oddziale Cargo w Czerwieńsku.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Dodano nową SM42 oraz wpisałem rewizję dla tej -099.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 22.02.2014
Reputacja:
0
SM42-2567 - ZTK Siarkopol, numer 6D-10190, rok produkcji 1980, malowanie zielone z pomarańczowym pasem.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 0
Dołączył: 29.09.2013
Reputacja:
0
Podczas, gdy w "Ilostanie" trwa intensywne uzupełnianie stanu lokomotyw SM42, na sieć PKP PLK wkracza czeski przewoźnik Advanced World Transport AWT (dawniej: OKD Doprava). Dopuszczone do ruchu w Polsce są lokomotywy serii 753 i 740. W bazie danych "Ilostanu" seria 740 jest już wprowadzona.
Jak myślicie? Czy lokomotywy serii 740 przewoźnika AWT pracujące w Polsce należy dodawać? Jeżeli tak to pociągi w Polsce prowadziły już następujące maszyny: 740 686-1 (CZ AWT 92 54 2 740 686-1) oraz 740 685-3 (CZ AWT 92 54 2 740 685-3).