Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Jeżeli seria jest dopuszczona do ruchu w Polsce i pojazdy pojawiają się na naszym terytorium to uważam, że tak - należy je dodać.
Warto jednak mieć historię pojazdu, jakieś daty, wcześniejsze przydziały.
Jeżeli mamy już tę serię to dwa nowe pojazdy warto dodać.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Niestety nie znalazłem żadnych danych dotyczących tych lokomotyw, więc nie uda mi się ich dodać do Ilostanu.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Chodzi tylko o te dwie maszyny 740 686-1 i 740 685-3?
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Tak, autorowi posta chodzi o te dwa pojazdy. Jeden już jest wpisany do bazy, ale tak niezbyt kompletnie, dlatego też nie chciałem dodawać nowych - nie mając żadnych informacji o przeszłości.
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 3
Dołączył: 17.06.2010
Reputacja:
0
Kant 202 zmienił właściciela. Nowym właścicielem jest Pol Miedź Trans.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Podając informację, staraj się zdobyć datę (choćby przybliżoną co do miesiąca).
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Nie zmienili. Bo mamy w Polsce SM48-088 i TEM2-088.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 94
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19.06.2010
Reputacja:
2
Chyba kolega nawet na fotkę nie zerknął.
Skoro jeździła do tej pory jako TEM2-088 a obecnie SM48-88 to chyba jej zmienili co ?
----
--------
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Zmieniam oznaczenie, zgodnie ze zdjęciem. Wszystko jest jasne i potwierdzone także w innych źródłach.
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.01.2013
Reputacja:
0
Tak się zastanawiam, czy z tym 18D to trochę na wyrost nie było zrobione. SM42-584 oficjalnie figuruje na stanie PKP Cargo w CT Zachodniopomorskim ze statusem OR.
Nic mi o tym nie wiadomo, ażeby Cargo przekazywało lokomotywy do IC.
----- dyrektor lokomotywy -----